Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2009

Ο ΑΓΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣ


Αγαπητοί συνέλληνες και συναγωνιστές.
Είναι κατανοητό απο όλους μας ότι ζούμε σε μια εποχή δύσκολη για την Πατρίδα μας. Το μέλλον το δικό μας και των απογόνων μας είναι πιο αβέβαιο απο ποτέ. Οι μεγάλοι διεθνείς μεγιστάνες του πλούτου ελέγχουν απόλυτα την πολιτική ζωή της χώρας και επιβάλλουν στους εκάστοτε κυβερνώντες την εφαρμογή των ανίερων σχεδίων τους κατά της Πατρίδος και της Ανθρωπότητας.

Η συντριπτική πλειοψηφία των συμπολιτών μας έχει αποχαυνωθεί απο τα ελεγχόμενα ΜΜΕ τα οποία προάγουν τον εκφυλισμό και την παρακμή και δυστυχώς επικυρώνουν με την ψήφο τους τις ανθελληνικές ενέργειες των "Ελληνικών" κυβερνήσεων. Η κακή εξέλιξη όλων των Εθνικών θεμάτων που αμυνόμεθα (διότι εκείνα που ήμασταν σε θέση διεκδικητού έχουν προ πολλού παραδοθεί στους αδηφάγους γείτονες μας), η οικονομική εξαθλίωση των Ελλήνων που έχει συντελεσθεί μεταξύ άλλων και με την αθρόα εισαγωγή φτηνών εργατικών χεριών λαθρομεταναστών οι οποίοι κάνουν αθέμιτο ανταγωνισμό στον Έλληνα εργαζόμενο μέσα στην Χώρα του δεν φαίνεται να ενοχλούν το εκλογικό σώμα το οποίο συνεχίζει να δίνει συντριπτικά ποσοστά στα κόμματα του καταστημένου.


Εσχάτως δε έχουν πληθύνει και τα φαινόμενα ατόμων τα οποία δεν ευρίσκουν εργασία στα κόμματα αυτά του κατεστημένου και αποφασίζουν να δοκιμάσουν την τύχη τους στον Πατριωτικό Χώρο φορώντας την Λεοντή του Μακεδονομάχου και του Πατριώτη, προσπαθώντας να αποκομίσουν τα μέγιστα οφέλη απο όλους εμάς που θα τους δεχθούμε σαν αδέλφια και συναγωνιστές μας. Φωνάζουν για την Κύπρο μας και στα παρασκήνια ζητούν ρουσφέτια. Αγωνιούν για την Ίμβρο και την Τένεδο και μετά ζητούν οικονομική ενίσχυση και προβολή.

Ο Αγών μας είναι Ιερός διότι πηγάζει απο την ίδια την πεμπτουσία της υπάρξεως που είναι το Αίμα που ρέει στις φλέβες μας και είναι το ίδιο με εκείνο του Μέγα Αλέξανδρου, του Λεωνιδά, του Βουλγαροκτόνου και του Αυξεντίου.

Ο Αγών μας είναι Ιερός διότι ακολουθεί το Θέλημα του Δημιουργού ο οποίος μας έδωσε την υπέροχη ευλογία να είμαστε η Φυλή που δημιούργησε τον ανθρώπινο πολιτισμό. Δεν είμεθα ρατσιστές, ο Θεός έφτιαξε τις ανθρώπινες Φυλές και έβαλε μέσα στην ψυχή των ανθρώπων το αίσθημα της φυλετικής αυτοσυντήρησης και της ελευθερίας και πιο πολύ στους αεί λάτρεις αμφοτέρων τους Έλληνες.

Ο Αγών μας είναι Ιερός διότι είναι υπέρ Βωμών και Εστιών, υπέρ των αθανάτων δηλαδή αξιών των Τιμημένων μας Προγόνων.

Στον Αγώνα αυτό συμμετέχει κανείς ως διάπυρος της Πατρίδας υπερασπιστής με ότι μέσο εκείνος διαθέτει, όχι για να πάρει αλλά για να δώσει. Ακόμα και τη Ζωή του που είναι το υπέρτατο αγαθό.

Στον Αγώνα αυτό είμαι υπερήφανος που έχω προσπαθήσει με καλή πρόθεση να προσθέσω έναν κόκκο άμμου όταν οι Πρόγονοι μας έχουν δώσει Άιμα, δάκρυα και Ζωές. Είμαι υπερήφανος γιατί η πλειοψηφία των ανθρώπων που συμπολεμήσαμε πλάϊ-πλάϊ και είχα τη τιμή να γνωρίσω αγωνίζονται ακριβώς για αυτές τις μεγάλες Αξίες και Ιδανικά. Πρόκειται περί ανδρών Διασήμων και Αρίστων.

Στον Αγώνα αυτό είμαστε λίγοι απέναντι σε πολλούς. Όπως πάντα.

Στον Αγώνα αυτόν δεν θέλουμε αυτούς που ψάχνουν απλά να βολευτούν. Που αναζητούν ρουσφέτια και διορισμούς. Θα είναι οι πρώτοι που θα προδόσουν την κρίσιμη ώρα.

Αρκετά με πήλιογουσηδες και Εφιάλτες.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΣΗΜΑΚΗΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Μ.Κ.Ο ΕΡ.Κ.ΕΛ

ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤOΝ ΚΑΠΠΑΡΗ,ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΜΑΣ

ΟΙ ΑΤΤΙΛΕΣ ΠΡΟΕΚΤΕΙΝΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΗΣ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ


Οι κατοχικές Αρχές σε μια άκρως προκλητική τους ενέργεια, μετακίνησαν τις σημαδούρες στη θαλάσσια Περιοχή Κάππαρη, στην Αμμόχωστο, προς ανατολάς. Με την επιθετική προκλητική τους ενέργεια, περιορίζουν το χώρο ελεύθερης πρόσβασης των ακταιωρών της Δημοκρατίας και των αλιευτικών.
Στην περιοχή υπήρξαν και στο παρελθόν προστριβές, όταν οι ντόπιοι ψαράδες παρενοχλούντο από τους εισβολείς. Αυτή τη φορά, όμως, η μετακίνηση των σημαδούρων έγινε εκατοντάδες μέτρα προς τα δεξιά, περιορίζοντας την ελεύθερη θάλασσα και το άνοιγμά της στο πέλαγος.
Οι εισβολείς τις τελευταίες μέρες με συνεχείς περιπολίες των πολεμικών τους σκαφών επιχειρούν την επιβολή της μετακίνησης ως τετελεσμένο γεγονός. Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και είναι φανερό ότι, αν γινόταν κάτι ανάλογο μεταξύ κρατών, η μετακίνηση θα ισοδυναμούσε με αλλαγή θαλασσίων συνόρων και αιτία πολέμου. Δηλαδή στο Αιγαίο αν γίνει κάτι τέτοιο σε διαφιλονικούμενη περιοχή μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας είναι «casus belli». Ωστόσο στην περίπτωση της Κύπρου δεν έχει υπογραφεί κατάπαυση του πυρός στη θάλασσα και δεν γίνεται αποδεκτή η ύπαρξη νεκρής ζώνης ή άλλης διευθέτησης στο θαλάσσιό μας χώρο. Θέση του Υπουργείου Άμυνας όπως εκφράζεται από τον υπουργό Κώστα Παπακώστα και το γενικό διευθυντή του Υπουργείου Πέτρο Καρεκλά, είναι ότι δεν υπάρχει οριοθετημένη γραμμή αντιπαράταξης στη θάλασσα για να μπορεί να γίνει διάβημα προς τα Ηνωμένα Έθνη. Ο Υπουργός Άμυνας παρά την πολύ μεγάλη πίεση που δέκτηκε να μιλήσει για το θέμα περιορίστηκε να δηλώσει στους δημοσιογράφους ότι «έχουν γνώση οι φύλακες».


Πηγή:Σημερινή
Αετός για το stoxos.gr

Η σταθμισμένη ψήφος(Απο e-mail)

Μια απλοϊκή ερμηνεία, μιας γελοίας πρότασης.

Η πρόταση του Δ. Χριστόφια περί σταθμισμένης ψήφου στην εκλογή του Προέδρου και του αντιπροέδρου (οι οποίοι θα εκτελούν χρέη Προέδρου εναλλάξ) της Κυπριακής Δημοκρατίας έχει ως εξής:
1. Οι Ελληνοκύπριοι θα ψηφίζουν τον Ελληνοκύπριο υποψήφιο της αρεσκείας τους με τη δημοκρατική αρχή «ένας άνθρωπος, μία ψήφος».
2.Οι Ελληνοκύπριοι θα ψηφίζουν για τον Τουρκοκύπριο ή έποικο (που θα εμπίπτει στις 50.000 που θα παραμείνουν μετά τη λύση, βάσει της πρότασης του Προέδρου Χριστόφια) της αρεσκείας τους, όμως η βαρύτητα της ψήφου τους θα μειώνεται στο 20%*. Αριθμητικά σημαίνει ότι πέντε ελληνοκυπριακές ψήφοι θα ισοδυναμούν με μία τουρκοκυπριακή ψήφο.
3. Οι Τουρκοκύπριοι και οι έποικοι (που θα εμπίπτουν στις 50.000 που θα παραμείνουν μετά τη λύση, βάσει της πρότασης του Προέδρου Χριστόφια)θα ψηφίζουν τον Τουρκοκύπριο ή έποικο υποψήφιο της αρεσκείας τους σύμφωναμε τη δημοκρατική αρχή «ένας άνθρωπος, μία ψήφος».
4. Οι Τουρκοκύπριοι και οι έποικοι θα ψηφίζουν τον Ελληνοκύπριο υποψήφιο της αρεσκείας τους με τη δημοκρατική αρχή «ένας άνθρωπος, μία> ψήφος». Αριθμητικά, θα χρειάζονται πέντε ελληνοκυπριακές ψήφοι για να εξουδετερώσουν μία Τουρκοκυπριακή ψήφο.Ξεκαθαρίζουμε ότι η στάθμιση θα εφαρμόζεται μόνο στις ψήφους των Ελληνοκυπρίων.
Το παράδοξο της πρότασης
Για πρώτη φορά στα χρονικά του σύγχρονου κόσμου, ένας ηγέτης προτείνει ο ίδιος τη μείωση της βαρύτητας της ψήφου του λαού του!Για το ότι η πρόταση παραβιάζει κατάφωρα την αρχή «ένας άνθρωπος, μία > ψήφος», η απάντηση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου κ. Στεφάνου είναι ότι «υπάρχουν αρχές οι οποίες επιδέχονται, σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο, και διαφοροποιήσεις στο πλαίσιο των ιστορικών πραγματικοτήτων και δεδομένων» (!). Άρα πλέον η δική μας πλευρά αποδέχεται τις «πραγματικότητες» στο νησί (όπως τις αποκαλούν οι Τούρκοι) και κατά συνέπεια θα πρέπει να συμβιβαστούμε με τα τετελεσμένα της εισβολής και της κατοχής! Εδώ πρέπει να επισημάνουμε ότι πάει στράφι το χιλιοειπωμένο σύνθημα του Προέδρου Χριστόφια, των παραφυάδων του, της «Χαραυγής», του ράδιο Άστρα και του ΡΙΚ ότι «ο Χριστόφιας διαπραγματεύεται στη βάση αρχών»! Αφού και διά του Κυβερνητικού εκπροσώπου «υπάρχουν αρχές που επιδέχονται διαφοροποιήσεις»...Θα ήταν ωφέλιμο να γνωρίζουμε ποιες άλλες αρχές επιδέχονται διαφοροποιήσεις!
Ένα παράδειγμα: Θα επιχειρήσουμε να εφαρμόσουμε την πρόταση σε μια εικονική διαδικασία προεδρικών εκλογών για την εκλογή του Ελληνοκύπριου Προέδρου ή Αντιπροέδρου. Υποθετικοί υποψήφιοι: Υποψήφιος Α, Υποψήφιος Β
Έστω ότι η κατανομή των 525.000 εγγεγραμμένων ψηφοφόρων στους υποψήφιους θα είναι ως εξής:
Υποψήφιος Α: 55 % (περίπου 288.000 ψήφους)
Υποψήφιος Β: 45 % (περίπου 237.000 ψήφους)
Τώρα, υποθέτουμε ότι στην καταχωμένη περιοχή οι Τουρκοκύπριοι αριθμούν 80.000 (όσοι ήταν πριν την εισβολή του 1974) και 50.000 έποικοι, σύνολο 130.000 «εγγεγραμμένοι ψηφοφόροι». Αν το 70% (91.000 ψηφοφόροι) επιλέξουν τον Υποψήφιο Β και 30% τον Υποψήφιο Α (39.000 ψηφοφόροι) τότε σε σύνολο θα έχουμε:
Υποψήφιος Α: 327.000 ψήφους
Υποψήφιος Β: 328.000 ψήφους
Άρα εκλέγεται ο Υποψήφιος Β, ο οποίος έλαβε 51.000 ψήφους (10% του εκλογικού σώματος της ελληνοκυπριακής κοινότητας) λιγότερες από τον Υποψήφιο Α. Στο παράδειγμά μας, η διαφορά των υποψηφίων ήταν τεράστια (10 μονάδες). Σκεφτείτε τί θα γίνεται αν οι διαφορές κυμαίνονται στα επίπεδα των τελευταίων προεδρικών εκλογών του 2008, όπου η διαφορά και των τριών υποψηφίων ήταν μόνο 2 μονάδες! Ακόμα και αναλογίες 55-45 στις ψήφους των Τουρκοκυπρίων και των εποίκων θα κρίνουν το Ελληνοκύπριο νικητή!Μικροκομματικές σκοπιμότητες
Δεν είναι άδικο να χρεώσει κάποιος μικροκομματική σκοπιμότητα στην πρόταση του Προέδρου Χριστόφια. Δεδομένης της ευρείας και διαχρονικής αποδοχής που απολαμβάνει αυτός και το ΑΚΕΛ στις τάξεις των Τουρκοκυπρίων (που ενισχύθηκε, προσφάτως, με τις «μεγάλες προσφορές»), ελπίζει βάσιμα ότι ο υποψήφιος του ΑΚΕΛ θα εκλέγεται εσαεί, έστω και αν υπολείπεται ελληνοκυπριακών ψήφων έναντι των ανθυποψηφίων του.
Η ένοχη σιωπή του Αναστασιάδη
Η μηδενική αντίδραση του ηγέτη του ΔΗΣΥ, του κόμματος που πλήττεται περισσότερο από την πρόταση Χριστόφια, δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη! Με την πρόταση Χριστόφια, ο ΔΗΣΥ μπορεί να ελπίζει σε εκλογική νίκη μόνο αν έχει τη στήριξη του ... Έρογλου! Τον οποίο, ο κ. Αναστασιάδη, τον περιγράφει ως εχθρό της λύσης. Πρέπει όμως να παραδεχτούμε ότι οι τελευταίες προτροπές του κ. > Αναστασιάδη περί «εμπλουτισμού» (;) των τουρκικών εγγυήσεων και για νέο «οδικό χάρτη» (αλλιώς συγχωροχάρτι) της Τουρκίας τον Δεκέμβριο, ανεβάζουν κατακόρυφα την αποδοχή του στις τάξεις των «Γκρίζων Λύκων». Άρα, όταν κάποια μέρα οι «Γκρίζοι Λύκοι» θα είναι πλειοψηφία στο «τουρκοκυπριακό συνιστών κρατίδιο», οι συναγερμικοί μπορούν να ελπίζουν βάσιμα σε προεδρική εκλογική νίκη! Μέχρι τότε όμως το ΑΚΕΛ και το ΡΤΚ θα έχουν γίνει κατεστημένο στην Ενωμένη Ομόσπονδη (;) Κύπρο...
Η αιτία του κακού
Η πρόταση της σταθμισμένης ψήφου αποτελεί προσπάθεια της διαπραγματευτικής ομάδας μας να διορθώσει τις στρεβλώσεις που προκαλεί η αρχική πρόταση για εκ περιτροπής προεδρία. Φυσικά ένα λάθος ποτέ δεν διορθώνεται με ένα δεύτερo!
Ένας άνθρωπος, μία ψήφος.
Εμείς θέλουμε να ψηφίζουν όλοι για όλους. Γιατί να μην μπορώ, εγώ ο Ελληνοκύπριος να ψηφίσω Τουρκοκύπριο για Πρόεδρο και αντίστροφα; Οι λευκοί της Αμερικής δεν έχουν εκλέξει τον Ομπάμα για πλανητάρχη; Μήπως θα ανέχονταν οι λευκοί στην Αμερική να σταθμίζεται η ψήφος τους για χάρη των μαύρων; Αν σε μια ορθολογική εκλογική διαδικασία (με ενιαίους εκλογικούς καταλόγους) είχαμε υποψήφιους τον κ. Αναστασιάδη και τον Τουρκοκύπριο Σενέρ Λεβέντ, προσωπικώς θα ψήφιζα τον Σενέρ Λεβέντ (με τα είκοσι μου νύχια που λέει και ο Πουργουρίδης). Και τα κριτήρια μου θα ήταν καθαρά πολιτικά! Ο Σενέρ Λεβέντ εγγράφως έχει ταχθεί κατά των τουρκικών επεμβατικών δικαιωμάτων.Κατηγορεί τον τουρκικό στρατό κατοχής ότι ελέγχει τα πάντα στα κατεχόμενα.Πιστεύει ότι οι έποικοι έχουν ποδηγετήσει τους τουρκοκύπριους και δεν μπορεί να εφαρμοστεί λύση, που να προνοεί την παραμονή τους, γιατί θα την υπονομεύσουν...
Συμπέρασμα
Η διαπραγματευτική ομάδα υπό τον Πρόεδρο Χριστόφια έχει αποδείξει πλέον ότι είναι ανεπαρκής, Λειτουργεί ερασιτεχνικά και χωρίς μεθοδικότητα στις κινήσεις της. Δυστυχώς προσπαθεί με σπασμωδικές κινήσεις να διορθώσει τις προηγούμενες γκάφες της. Τέλος, είναι εμφανές ότι καταβάλει τεράστια προσπάθεια να ικανοποιήσει τους μακροπρόθεσμους στόχους που έχει θέσει το ΑΚΕΛ σε μια ενδεχόμενη λύση. Όμως όταν το διακύβευμα είναι η πατρίδα μας και το μέλλον των παιδιών μας σε αυτή, τότε η ανοχή έχει και τα όρια της. Η ανοχή πλέον στους μαθητευόμενους διαπραγματευτές αποτελεί ενοχή!
*Το ποσοστό (20%) της στάθμισης ενδέχεται να αλλάξει, αφού στην πρόταση προβλέπεται καταγραφή πληθυσμού στις δύο κοινότητες και η στάθμιση θα ρυθμιστεί αναλόγως.

Το οικονομικό πρόβλημα είναι πολιτικό

Του Σταυρου Λυγερου

Το έργο το έχουμε ξαναδεί. Το 2004, η κυβέρνηση Καραμανλή αποκάλυψε με επικοινωνιακό θόρυβο τις δημοσιονομικές ταχυδακτυλουργίες της κυβέρνησης Σημίτη. Ποιος δεν θυμάται την επιχείρηση «απογραφή»; Τώρα, η κυβέρνηση Παπανδρέου αποκαλύπτει –πιο σεμνά, είναι αλήθεια– τις αντίστοιχες ταχυδακτυλουργίες της κυβέρνησης Καραμανλή. Και στις δύο περιπτώσεις, η νέα κυβέρνηση προσπάθησε/προσπαθεί να φορτώσει στην προηγούμενη όσα περισσότερα βάρη μπορεί, ώστε να είναι για την ίδια ευκολότερο να εμφανίσει πρόοδο.

Ολα αυτά, όμως, είναι πολιτική σπέκουλα πάνω στο άρρωστο σώμα της ελληνικής οικονομίας. Η διεθνής κρίση παρόξυνε, αλλά δεν προκάλεσε το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι χρόνιο και αποτυπώνεται με αλάνθαστο τρόπο στο μεγάλο έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών και στον δραματικά μικρό όγκο πραγματικών επενδύσεων. Τα κερδοσκοπικά κεφάλαια που επενδύονται στη Σοφοκλέους περισσότερο απομυζούν πόρους παρά συμβάλλουν στην ανάπτυξη.

Το έλλειμμα και το χρέος έφθασαν σ’ αυτά τα ύψη επειδή οι πόροι που τα διόγκωσαν δεν διοχετεύθηκαν σε παραγωγικές επενδύσεις, οι οποίες θα δημιουργούσαν πρόσθετο πλούτο. Κατά κανόνα, σπαταλήθηκαν κατά τρόπο που τροφοδότησε τις εισαγωγές. Οι κυβερνήσεις επιδίδονται σε δημοσιονομικού τύπου παρεμβάσεις. Η λύση, όμως, δεν θα προκύψει με διαχείριση της υφιστάμενης «πίτας». Θα προκύψει μόνο εάν δρομολογηθεί νέα αναπτυξιακή δυναμική. Για να παραχθεί πλούτος πρέπει να αξιοποιηθούν υπαρκτά συγκριτικά πλεονεκτήματα και να απελευθερωθούν παραγωγικές δυνάμεις. Και για να συμβεί αυτό, πρέπει να δημιουργηθεί το περιβάλλον, το οποίο θα διευκολύνει την ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών.

Η αντιπαράθεση των κομμάτων για την οικονομία, όμως, γίνεται με όρους προπαγανδιστικών σχημάτων. Τα δύο μεγάλα, μάλιστα, ανταγωνίζονται σε ιδεολογικο-πολιτικό μεταπρατισμό, επικαλούμενα ξένα μοντέλα. Αναμφίβολα, έχουμε να διδαχθούμε πολλά και από παντού, αλλά μέχρις εκεί. Η Ελλάδα χρειάζεται επεξεργασμένες λύσεις με ιθαγένεια και όχι έτοιμες συνταγές από το εξωτερικό. Η διαπίστωση της ανάγκης για μία μεταρρύθμιση σε έναν τομέα είναι αναγκαία, αλλά όχι και ικανή συνθήκη. Καμία μεταρρύθμιση δεν μπορεί να αποδώσει εάν δεν έχει κερδίσει τουλάχιστον την ανοχή της κοινής γνώμης. Χωρίς αυτήν ακόμα και τα πιο σωστά μέτρα κινδυνεύουν να ακυρωθούν από κοινωνικές αντιδράσεις. Επιβεβαιώνεται και σε αυτό το επίπεδο ότι το οικονομικό πρόβλημα είναι πρωτίστως πολιτικό πρόβλημα. Προϋπόθεση για μία αποτελεσματική συλλογική προσπάθεια ανόρθωσης είναι η διαμόρφωση κλίματος αυτοπειθαρχίας. Προϋπόθεση γι’ αυτό είναι η δημιουργία κλίματος πολιτικής εμπιστοσύνης. Αυτό δεν επιτυγχάνεται με επικοινωνιακά κόλπα. Επιτυγχάνεται με καθαρές κουβέντες και κυρίως με κοινωνικά δίκαιη οικονομική πολιτική. Την καχυποψία, τη συντεχνιακή νοοτροπία και την άρνηση τροφοδότησε η συνήθως δικαιολογημένη εντύπωση των εργαζομένων ότι το κόστος των περιβόητων διαρθρωτικών αλλαγών επιρρίπτεται κατά κανόνα μόνο στις δικές τους πλάτες.

4o Σεμινάριο Amatsu Tatara Hichibuku Goshinjutsu


Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 4ο σεμινάριο της Amatsu Tatara Hichibuku Goshinjutsu, που οργάνωσε ο Ηράκλειος Σύλλογος Πολεμικών Τεχνών και ο πρόεδρός του Γιώργος Γεωργίου, ο οποίος κατέχει και την θέση του υπευθύνου του παγκόσμιου συμβουλίου προώθησης των πολεμικών τεχνών του ΕΡ.Κ.ΕΛ.

Εισηγητής ήταν ο καθηγητής Peter King (Amatsu Tatara Hichibuku Goshinjutsu Menkyo Kaiden - υψηλότερος βαθμός διδαχής), ο οποίος δίδαξε τεχνικές Anma για διάφορα σημεία του σώματος.

Η Hichibuku Goshinjutsu είναι παραδοσιακή ιαπωνική ιατρική, με πάνω από 2000 χρόνια ιστορίας, η οποία είναι μέρος της αρχαίας παράδοσης Amatsu Tatara Bumon & Shumon (δρόμοι πολεμικών τεχνων και πνευματικότητας) και είναι επηρεασμένη από Κινέζικες, Κορεάτικες και άλλες Ασιατικές φιλοσοφικές και ιατρικές προσεγγίσεις. Κατάγεται από τις Ιαπωνικές Πολεμικές Τέχνες, καθώς οι πολεμιστές εκείνου του καιρού είχαν την ανάγκη να θεραπεύονται αποτελεσματικά μόνοι τους, όταν δεν υπήρχαν ιατροί ή ιατρικά σκευάσματα.
Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο site http://www.amatsutatara.gr


Στο σεμινάριο επίσης παρεβρέθηκαν και οι:
  • Γιώργος Παπασημάκης - Αντιπρόεδρος του ΕΡ.Κ.ΕΛ και μέλος του Ηρακλείου Συλλόγου.
  • Παντελής Λεκάκης - Γραμματέας του τομέα πολεμικών τεχνών του ΕΡ.Κ.ΕΛ και μέλος του Ηρακλείου Συλλόγου.

Χαμηλή Βαθμολογία των ΝΔ και ΠΑΣΟΚ σε Πολιτική Οικονομία και Δημόσια Διαχείριση!

Επειδή οι ηγεσίες των ΝΔ και ΠΑΣΟΚ είναι αναξιόπιστοι, μπορούμε να περιμένουμε οι ξένοι επενδυτές και χρηματοδοτικοί οργανισμοί να τους έχουν σε ψηλή υπόληψη; Μάλλον όχι….

Και γιατί να τους εμπιστεύουμε με τα δικά μας λεφτά;

Ο διεθνής οίκος Fitch υποβάθμισε την πιστοληπτική της ικανότητα από Α σε Α-

Σε υποβάθμιση της πιστοληπτικής αξιολόγησης της ελληνικής οικονομίας από Α σε Α- προχώρησε χθες ο διεθνής οίκος Fitch ύστερα από τον πρωτοφανή φετινό δημοσιονομικό εκτροχιασμό, που έχει ως αποτέλεσμα να εκτιναχθεί το έλλειμμα στο 12,5% του ΑΕΠ. Το χειρότερο είναι ότι ταυτόχρονα η Fitch αναθεώρησε σε αρνητικές τις προοπτικές της αξιολόγησης, στέλνοντας το μήνυμα ότι εάν δεν εφαρμοστεί μία οικονομική πολιτική που θα οδηγήσει σε διατηρήσιμη μείωση του ελλείμματος και του χρέους είναι ανοικτό το ενδεχόμενο περαιτέρω υποβάθμισης. Σε αυτήν την περίπτωση, τα ελληνικά ομόλογα δεν θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ούτε ως ενέχυρο για την άντληση ρευστότητας των τραπεζών από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Εν τω μεταξύ, χθες η Eurostat ανακοίνωσε τα στοιχεία για το έλλειμμα του 2008 που της κοινοποίησε το υπουργείο Οικονομικών, το οποίο ανήλθε στο 7,7% του ΑΕΠ, αλλά αρνήθηκε να τα επικυρώσει εκφράζοντας επιφυλάξεις για την αξιοπιστία τους. Η Ελλάδα εμφανίζεται να έχει ήδη από πέρυσι το υψηλότερο έλλειμμα στην Ευρωπαϊκή Ενωση, πριν ακόμη την πλήξει η κρίση.

ΟΟΣΑ: Η Eλλάδα ξοδεύει υπέρογκα ποσά για τις δημόσιες υπηρεσίες

Πανάκριβα κοστίζει η λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών σε σύγκριση με τις 26 χώρες-μέλη του ΟΟΣΑ (Οργανισμός για την Οικονομική Συνεργασία & Ανάπτυξη), που εξετάζονται σε σχετική μελέτη. Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού για τη λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών απαιτούνται πόροι που ισοδυναμούν με το 8,2% του ΑΕΠ (στοιχεία 2006), ενώ μόνο δύο χώρες, η Ιταλία και το Βέλγιο, έχουν υψηλότερο κόστος λειτουργίας των υπηρεσιών. Μάλιστα την περίοδο 1995-2006 το κόστος λειτουργίας έχει μειωθεί κατά 7,6% του ΑΕΠ.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία για τις δαπάνες στον τομέα της Αμυνας. Η χώρα μας συναγωνίζεται τις ΗΠΑ, την Κορέα και την Αγγλία. Οι δαπάνες για εξοπλιστικά προγράμματα ανήλθαν το 2006 στο 2,3% του ΑΕΠ, ενώ όπως προκύπτει από τη μελέτη-έκθεση του ΟΟΣΑ το διάστημα 1995-2006 το ποσοστό αυτό αυξήθηκε κατά 0,6% του ΑΕΠ.

Αντίθετα, δραματικά είναι τα στοιχεία για την εκπαίδευση. Εκτός του γεγονότος ότι η χώρα μας είναι η τελευταία μεταξύ των χωρών-μελών του ΟΟΣΑ στις δαπάνες για την παιδεία, απέχουμε σημαντικά από τον μέσο όρο. Συγκεκριμένα, οι δαπάνες για την εκπαίδευση αποτελούν το 2,3% του ΑΕΠ, τη στιγμή που ο μέσος όρος ανέρχεται στο 5,6%! Μάλιστα, στο διάστημα 1995 - 2006 οι δαπάνες έχουν μειωθεί κατά 0,3% του ΑΕΠ.

Η Πορτογαλία για την εκπαίδευση διαθέτει το 7,1% του ΑΕΠ, η Ουγγαρία το 5,8%, η Πολωνία το 6%, η Ισλανδία το 8,3%, ενώ στην αμέσως χειρότερη θέση από την Ελλάδα βρίσκεται η Γερμανία, με μόλις το 4% του ΑΕΠ της να κατευθύνεται στην παιδεία.

Αρνητικά είναι και τα στοιχεία στον τομέα της υγείας. Η ελληνική κυβέρνηση αποδίδει μόλις το 4,7% του ΑΕΠ, τη στιγμή που ο μέσος όρος των χωρών μελών του ΟΟΣΑ είναι 6,5%. Ωστόσο, στο διάστημα 1995-2006 οι δαπάνες έχουν αυξηθεί κατά 0,9% του ΑΕΠ.

Αν και τα στοιχεία για την κοινωνική προστασία εμφανίζονται θετικά για την Ελλάδα, τα βήματα που έχουν γίνει για τη μείωση του ποσοστού της φτώχειας μάλλον είναι αποθαρρυντικά. Σύμφωνα με τη μελέτη του ΟΟΣΑ, η χώρα μας δαπανά το 18% του ΑΕΠ για κοινωνική προστασία, ενώ ο μέσος όρος στις 26 χώρες μέλη του ΟΟΣΑ είναι 15,2%.

Σύμφωνα με την έρευνα του ΟΟΣΑ, η Ελλάδα κατατάσσεται στην προτελευταία θέση μεταξύ των χωρών - μελών του ΟΟΣΑ, πριν από την Τουρκία, όσον αφορά το επίπεδο «ηλεκτρονικής» ετοιμότητας. Ιδιαίτερα χαμηλά είναι τα ποσοστά των πολιτών που χρησιμοποιούν υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (e - government). Το ποσοστό των Ελλήνων, που ανέρχεται μόλις στο 10%, είναι το χαμηλότερο μεταξύ των 22 χωρών - μελών του ΟΟΣΑ που εξετάζονται στη συγκεκριμένη μέτρηση, σαφώς χαμηλότερο από το περίπου 35% που αντιστοιχεί στον μέσο όρο του ΟΟΣΑ.

Ο Καστανίδης αποπληρώνει τους Αναρχικούς και Κομμουνιστές του Θαυμαστές!

Ο υπ. Δικαιοσύνης Χαρ. Καστανίδης εισηγήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο την κατάργηση της κουκούλας ως επιβαρυντικής περίστασης.

Ο υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Χαρ. Καστανίδης στο σημερινό υπουργικό συμβούλιο εισηγήθηκε την κατάργηση της νομοθετικής διάταξης που έχει καταστήσει αυστηρότερη την ποινική μεταχείριση των κουκουλοφόρων, όταν διαπράττουν τα αδικήματα της βιαιοπραγίας σε δημόσιες συναθροίσεις, της απρόκλητης σωματικής βλάβης, της ληστείας και της διακεκριμένες περιπτώσεις φθοράς ξένης περιουσίας.

Η κατάργηση της κουκούλας ως επιβαρυντικής περίστασης, όπως είπε ο Καστανίδης, ήταν προεκλογική εξαγγελία της Κυβέρνησης.

Η σχετική διάταξη (τροπολογία) για την κατάργηση της κουκούλας ως επιβαρυντικής περίστασης θα κατατεθεί άμεσα στην Βουλή.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...