Σάββατο, 5 Ιουνίου 2010

Σκάνδαλο μασονίας στο (πρώην) Κ.Κ. Ιταλίας

Σκάνδαλο μασονίας στο (πρώην) Κ.Κ. Ιταλίας
Όλα τα είχε η Μαριορή η μασονία της έλειπε! Σάλος στο “Δημοκρατικό Κόμμα” της Ιταλίας, ναι το πρώην ΚΚΙ, το μεγαλύτερο κομμουνιστικό κόμμα της δύσης, που…

…επικράτησαν σ’ αυτό οι «εκσυγχρονιστές» (αντίστοιχοι της εποχής Σημίτη και γιάπηδων, για να καταλαβαινόμαστε), και τώρα ήρθε και το κερασάκι στην τούρτα: Μασονία!
Το έγκυρο και ιστορικό περιοδικό της ιταλικής αριστεράς “Rinascita”, με αφορμή την επιστολή του Γερουσιαστή Lucio D’Ubaldo και μέλος του Πολιτικού Γραφείου του “Δημοκρατικού Κόμματος” Ιταλίας, προς το Γραμματέα του κόμματος Pierluigi Bersani, που επισημαίνει την εκλογή μασόνων υποψηφίων του κόμματος στις εκλογές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση και προώθηση σε θέσεις κλειδιά στο κόμμα (ναι, γνωστή και σ΄ εμάς συνταγή να βλέπουμε από το πουθενά, ουρανοκατέβατους και συχνά ενταγμένους σε άλλα κόμματα, να διορίζονται στο “αντίπαλο” κόμμα βουλευτές, διοικητές οργανισμών και υπουργοί).
O Lucio D’Ubaldo τα λέει χύμα, τα χώνει (για να χρησιμοποιήσουμε και μερικές “λαϊκές”, αλλά πολιτικές εκφράσεις): «Όταν η μασονία μολύνει το Δημοκρατικό Κόμμα, οφείλουμε να έχουμε το κουράγιο της άμεσης και σταθερής αντίδρασης»!
Υπόψη πως στο καταστατικό του κόμματος απαγορεύεται ρητά η συμμετοχή σε οργανώσεις με κρυφούς σκοπούς και ειδικότερα στη μασονία…
Τρικυμίες, λοιπόν, στο εκσυγχρονισμένο “Δημοκρατικό Κόμμα” Ιταλίας… από αυτούς που ανήκουν στο «βαθύ σοσιαλιστικό» ιταλικό χώρο…
Τι να γράψουμε περισσότερα…
Ας αναλάβουν οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι και τα στελέχη του εδώ αδελφού κόμματος (ΠΑΣΟΚ), να χάσουν λίγο χρόνο και να δουν το ζήτημα.
Πάντα, αν τους ενδιαφέρει…
Το άρθρο της “Rinascita” (Αναγγέννηση), ΕΔΩ
Η προσωπική ιστοσελίδα του Γερουσιαστή με το μεγάλο κουράγιο, ΕΔΩ (και... να κοιτάξετε τις άλλες επιστολές του προς διευθυντές εφημερίδων, γνωστούς από τις σχέσεις τους με τη μασονική στοά Πρoπαγάνδα-2).
Ειδικότερα να διαβάσετε και την επιστολή του Γερουσιαστή προς τον Giuliano Ferrara, διευθυμτή της εφημερίδας “Il Foglio”, με τίτλο: ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΙΣ ΜΑΣΟΝΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ (SULLE INFILTRAZIONI MASSONICHE NEL PD)

Πηγή: http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2010/06/blog-post_2320.html

Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com:80/2010/06/blog-post_6506.html#ixzz0q0e1YJwf

Ανιχνεύσεις - Γιανναράς - Ήφαιστος - Σαρρής - Το Στρατηγικό Βάθος: Η Διεθνής Θέση της Τουρκίας

Ανιχνεύσεις - Γιανναράς - Ήφαιστος - Σαρρής - Το Στρατηγικό Βάθος: Η Διεθνής Θέση της Τουρκίας

Ο Παντελής Σαββίδης, στα πλαίσια της εκπομπής Ανιχνεύσεις της 2.6.10 με θέμα "Το στρατηγικό βάθος: Η διεθνής θέση της Τουρκίας", αναφέρεται στο ομώνυμο βιβλίο του Τούρκου υπουργού εξωτερικών κ. Αχμέτ Νταβούτογλου και συζητά με τους Παναγιώτη Ήφαιστο, Χρήστο Γιανναρά, Νεοκλή Σαρρή και Σάββα Καλεντερίδη για το νέο τουρκικό γεωπολιτικό δόγμα του νεοοθωμανισμού.

http://lomak.blogspot.com/

ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ!

ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.

ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΙΟ ΥΠΟΥΛΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥΗ Διεύθυνση Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας ανακοίνωσε πως: δεν θα διεξαχθούν οι φετινές εξετάσεις γλωσσομάθειας που προβλέπονταν από την με αρ। πρωτ। Φ।821/2443Π/144249/Ζ1/20-11-2009 προκήρυξη του ΥΠΔΒΜΘ, καθώς δεν θα πραγματοποιηθούν νέες αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό για το σχολικό έτος 2010-2011।



Δηλαδή η υπουργός πιστή στις προεκλογικές της δεσμεύσεις, προχωρά στην κατάργηση της ελληνικής γλώσσας πρώτα στο εξωτερικό.
Η Διεύθυνση Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας ανακοίνωσε πως: δεν θα διεξαχθούν οι φετινές εξετάσεις γλωσσομάθειας που προβλέπονταν από την με αρ. πρωτ. Φ.821/2443Π/144249/Ζ1/20-11-2009 προκήρυξη του ΥΠΔΒΜΘ, καθώς δεν θα πραγματοποιηθούν νέες αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό για το σχολικό έτος 2010-2011.

Δηλαδή η υπουργός πιστή στις προεκλογικές της δεσμεύσεις, προχωρά στην κατάργηση της ελληνικής γλώσσας πρώτα στο εξωτερικό.


Οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται στο εξωτερικό είναι κυρίως δάσκαλοι και φιλόλογοι που διδάσκουν κυρίως σε ελληνικά σχολεία, τα ελληνόπουλα στην Αμερική, την Γερμανία, την Αυστραλία και όπου γης υπάρχουν Έλληνες. Επίσης, διδάσκουν την ελληνική γλώσσα και σε πανεπιστημιακά τμήματα του εξωτερικού για ξένους που ενδιαφέρονται να την μάθουν.

Για να καταργηθεί λοιπόν η ελληνική γλώσσα και να εισέλθει ως επίσημη η αγγλική, όπως έχει δεσμευτεί η υπουργός, πρέπει πρώτα να σταματήσει η διδασκαλία της στο εξωτερικό.

Με την πρωτοφανή αυτή απόφαση, ολοκληρώνεται ο πόλεμος στην διδασκαλία της ελληνικής στο εξωτερικό, ο οποίος είχε αρχίσει από την στιγμή που επιβλήθηκαν μειώσεις στο επιμίσθιο των εκπαιδευτικών του εξωτερικού παράλληλα με αύξηση της φορολογίας του, δώρο και αυτό της «σοσιαλιστικής» «πατριωτικής» κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Ούτως ή άλλως πλέον δεν μπορούσαν να συντηρηθούν Έλληνες εκπαιδευτικοί στο εξωτερικό. Αλλά για να είναι σίγουρη η υπουργός πως δεν θα βρεθεί κανένας τρελός που θα χαλάει από την τσέπη του για να διδάσκει ελληνικά, απαγόρευσε τελείως τις αποσπάσεις στο εξωτερικό.

Ο λόγος τώρα ανήκει πρωτίστως στις ελληνικές κοινότητες του εξωτερικού, οι οποίες θα πρέπει να μιλήσουν για το ποιος και για ποιο λόγο επιδιώκει τον αφανισμό τους.

ellinikoforum.blogspot.com.
http://gataros.blogspot.com/2010/06/blog-post_9263.html

Η εκδίκηση των τόνων κατά των πνευματοκτόνων

Η εκδίκηση των τόνων κατά των πνευματοκτόνων

http://www.hellasontheweb.org/index.php

"Το πρόβλημα ξεκινάει από το Μεσοπόλεμο και μετά. Από μια μερίδα των λεγόμενων προοδευτικών. Επικεφαλής ήταν ο Δημήτρης Γληνός, εκπρόσωπος στην Ελλάδα του αμερικανικού ιδρύματος Κάρνεγκι. Η ελληνική γλώσσα ήταν μέσα στους στόχους των Αμερικανών. Να εξαφανιστεί. Για να γίνουμε Ευρωπαίοι, να πάψουμε να είμαστε Έλληνες με την κυριολεκτική σημασία."

Σύμφωνα με έρευνα του Ανοιχτού Ψυχοθεραπευτικού Κέντρου, τα παιδιά που διδάσκονται την ιστορική ορθογραφία των Ελληνικών - πολυτονικό δηλαδή - αναπτύσσουν γρηγορότερα τις αντιληπτικές τους ικανότητες σε σχέση με εκείνα που διδάσκονται μονοτονικό!

tsegkosΠρόεδρος του Κέντρου είναι ο ψυχίατρος Ιωάννης Τσέγκος, οι θέσεις του οποίου, καθώς και το σχετικό βιβλίο "Η εκδίκηση των τόνων" (Εναλλακτικές Εκδόσεις), που κυκλοφόρησε μαζί με άλλους δύο ερευνητές, τον Θαλή Παπαδάκη και τη Δήμητρα Βεκιάρη, προκάλεσαν πραγματικό σάλο.

(Ο Ιωάννης Τσέγκος κυκλοφόρησε και νέο βιβλίο με τίτλο "Κατά μονοτόνων και πνευματοκτόνων" από τις Εκδόσεις των Φίλων).

- Μα πώς μπλέχτηκαν έτσι κουβάρι φιλόλογοι, πολιτικοί και ψυχίατροι μαζί, για τα μάτια της γλώσσας μας;
"Οι πολιτικοί είναι άσχετοι και επικίνδυνοι. Διότι το μόνο που τους νοιάζει είναι να μαζεύουν ψήφους, Και υπέκυψαν στο λαϊκισμό της ευκολίας, καταργώντας την ιστορική ορθογραφία της γλώσσας μας. Και πώς το αποφάσισαν; Με τροπολογία του Βερυβάκη σε άσχετο νομοσχέδιο! Το φαντάζεσαι; Να καταστρέφεις την ελληνική γλώσσα με ιστορία 3 χιλιάδων ετών, μέσα στα μαύρα μεσανυχτα, με τροπολογία!"

- Γιατί η Δεξιά δεν έκανε αντιπολίτευση; Ευκαιρία δεν ήταν;

"Μα ο 'εθνάρχης' Καραμανλής ήθελε κι αυτός να εμφανίζεται ως προοδευτικός. Το ίδιο και ο Ράλλης. Ο Ανδρέας ήθελε να φαίνεται ακόμη πιο προοδευτικός και να αφαιρέσει από την Αριστερά το μονοπώλιο της προοδευτικότητας. Κάπως έτσι σκέφτηκαν να καταργήσουν τους τόνους. Ικανοποιώντας ταυτόχρονα και τους συνδικαλιστές".

- Όμως, οι κορυφαίοι μας φιλόλογοι δε συμφωνούν καθόλου με τα συμπεράσματα της έρευνας σας. Ο Δημαράς, ο Κριαράς, ο Μαρωνίτης..

"Γνώμη τους. Ας το αποδείξουν. Ψυχίατροι είναι; Επομένως με τι κριτήρια κρίνουν μια επιστημονική έρευνα; Εδώ και 25 χρόνια δεν έγινε ούτε μία έρευνα για το θέμα! Ο χώρος μας δεν αμφισβήτησε τη μεθοδολογία της δικής μας. Εμείς στηριχθήκαμε σε έγκυρα επιστημονικά τεστ διεθνώς, το WISCIII και το ΑΘΗΝΑ. Και αποδείξαμε ότι στην εξοπλιστική ηλικία του παιδιού, μεταξύ 5 και 12, η διδασκαλία της ιστορικής ορθογραφίας μας, επί τουλάχιστον δύο ώρες την εβδομάδα, προκαλεί ταχύτερη νοητική ανάπτυξη των παιδιών. Οι φιλόλογοι που έχουν αμφιβολίες, καλά θα κανουν να διαβάσουν προσεκτικά το βιβλίο και επίσης να δούνε τι θα κάνουν με τη δική τους επιστήμη, που πάει κατά διαόλου".

- Δηλαδή;

"Μα οι σημερινοί μας φιλόλογοι έχουν βγει από σχολές που διδάσκουν αυτοί που έφεραν το μονοτονικό. Είναι λογικό οι περισσότεροι εξ αυτών να έχουν δυσκολίες.."

- Οι τόνοι όμως, δεν έχουν σχέση με την καθαρεύουσα.

"Φυσικά. Μα η κατάργηση των τόνων τη δημοτική κατέστρεψε κυρίως. Διότι τώρα κανείς δε μπορεί να μιλήσει σωστά. Το ακούς στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση. Όλοι παρατονίζουν. Διότι οι τόνοι δεν ήταν μπιχλιμπίδια. Είχαν ρόλο. Ακόμη και άνθρωποι μορφωμένοι μιλάνε λάθος. Έχει καταργηθεί ο ρυθμός, η αρμονία που έχει μέσα η ελληνική φράση. Αυτά τα εξασφάλιζε ο τονισμός και γι'αυτό ακριβώς μπήκαν και οι τόνοι από τους Αλεξανδρινούς. Αυτό το είπε πολύ γλαφυρά και ο Διονύσης Σαββόπουλος μελετώντας μουσικά το ζήτημα: πως αλλιώς ας πούμε, εκφέρεται η λέξη "αβγό" και αλλιώς η λέξη "αγαπώ"! Η πρώτη έχει οξεία, η δεύτερη περισπωμένη. Είναι μακρά η εκφορά της. Ειδάλλως, με το μονοτονικό, το αβγό γίνεται αγαπώ! Ένα και το αυτό".

- Η αρχαία γλώσσα, όμως, δεν είχε τόνους.

"Σιγά το επιχείρημα! Οι αρχαίοι ήξεραν προφορικά όλον τον Όμηρο. Όταν όμως χάθηκε η επαφή με την κλασική Ελλάδα και έπρεπε οι Αλεξανδρινοί να μάθουν τη γλώσσα μέχρι τα Εκβάτανα, έβαλαν τους τόνους ώστε να διατηρηθεί ο ρυθμός και να διευκολυνθεί η εκμάθηση των ελληνικών".

- Κι εμείς, για διεκόλυνση βγάλαμε τους τόνους.

"Η διευκόλυνση των Αλεξανδρινών στόχευε στη μάθηση των ελληνικών. Η δική μας στοχεύει στην απομάθηση. Το μονοτονικό καθυστερεί το μυαλό των παιδιών. Τα παιδιά, που στην έρευνά μας έκαναν δύο ωρίτσες πολυτονικό, διαπιστώθηκε έπειτα από τεστ πως από πολλές πλευρές υπερτερούν εκείνων που δεν είχαν αυτή την εκπαίδευση".

- Σε τι υπερτερούν;

"Στην ανάπτυξη των ικανοτήτων τους, όπως την προσεγγίζει η σύγχρονη ψυχολογία. Είχαμε ένα μοντέλο 50 παιδιών. Τα 25 έκαναν και πολυτονικό, τα 25 μονοτονικό. Τα εξετάσαμε στην αρχή και στο τέλος του έτους. Συμπέρασμα; Τα παιδιά που διδάχτηκαν μονοτονικό υστερούσαν εμφανώς στην αντίληψη και στη μνήμη".

- Πότε και από ποιούς ξεκινάει το πρόβλημα;

"Κυρίως από τον Μεσοπόλεμο και μετά. Από μια μερίδα των λεγόμενων προοδευτικών - όχι όλων, όμως. Επικεφαλής ήταν ο Δημήτρης Γληνός, που ήταν εκπρόσωπος στην Ελλάδα του αμερικανικού ιδρύματος Κάρνεγκι".

- Αριστερό εκπρόσωπο είχαν οι Αμερικανοί στην Ελλάδα;

"Αυτό να το απαντήσετε εσείς, οι ιστορικοί. Ο Φίλιππος Ηλιού και ο Αντώνης Λιάκος. Πώς εκπρόσωπος του ιδρύματος Κάρνεγκι στην Ελλάδα ήταν ο Γληνός".

- Τι σκοπούς είχε αυτό το ίδρυμα;

"Να γραφτεί μια νέα ελληνική ιστορία, χωρίς αιχμές. Αποστειρωμένη. Δεν ήρθαν στην κ.Ρεπούση ξαφνικά αυτές οι ιδέες περί 'συνωστισμού'. Είχε γίνει δουλειά εδώ και χρόνια από τους Αμερικανούς. Είναι παλιά ιστορία. Η ελληνική γλώσσα ήταν μέσα στους στόχους τους. Να εξαφανιστεί. Να γίνει λατινική γραφή".

- Γιατί ένα αμερικανικό ίδρυμα να ασχολείται με την ελληνική γλώσσα;

"Για να γίνουμε Ευρωπαίοι. Και να πάψουμε να είμαστε Έλληνες με την κυριολεκτική σημασία του όρου. Ώστε μετά να περνάει ευκολότερα, χωρίς πολιτισμικές αντιστάσεις, η πολιτική τους στα Βαλκάνια. Όμως, λαός χωρίς δική του γλώσσα και ιστορία τι λαός είναι; Όπως οι Σκοπιανοί. Προτεκτοράτο".

- Και τι προτείνετε; Να επανέλθει το πολυτονικό προαιρετικά;

"Προαιρετικά ο καθένας γράφει όπως θέλει. Και στα σουαχίλι. Δε μπορεί όμως, το παιδάκι της της εξοπλιστικής ηλικίας, που λένε οι ψυχολόγοι, του δημοτικού δηλαδή, να το ξεκόβουν από τις γλωσσικές του ρίζες. Θα έπρεπε να διδάσκεται στο δημοτικό, 3-4 ώρες, την αρτιμελή ελληνική γραφή. Για να μη γινόμαστε ρεζίλι και στους ξένους, δηλαδή".

- Γιατί γινόμαστε ρεζίλι;

"Διότι οι Ευρωπαίοι ξέρουν ελληνικά. Τα σπουδάζουν. Και βλέπουν ότι εμείς δεν τα ξέρουμε πια. Και κουνάνε το κεφάλι τους και λένε τι αίσχη είναι αυτά που κάνατε με τη γλώσσα σας. Κατήργησαν οι Γάλλοι το πολυτονικό τους; Οι Άγγλοι τη δασεία, το h; Όχι. Έχουν ένα σωρό σύμφωνα που δεν προφέρονται. Γιατί αυτοί ξέρουν πως η γλώσσα είναι η πνευματική τους ρίζα. Ο πολιτισμός τους. Εάν χαθεί, χάθηκαν".

- Εμείς γιατί;

"Διότι ήρθε σ'εμάς το τσουνάμι του δήθεν εκσυγχρονισμού και δε βρήκε αντιστάσεις. Θέλαμε την ευκολία μας. Και θελήσαμε να γίνουμε τσιράκια της λογικής αυτής, υιοθετώντας τα σχέδια των διαφόρων 'αριστερών' Κάρνεγκι φαουντέισον".

- Εννοείτε ότι ήθελαν να γίνουμε αμερικανάκια;

"Πες το κι έτσι. Να γίνουμε ΗΠΑνθρωποι, σωστότερα. Στα παιδιά μας όμως, δεν έχεις το δικαίωμα να στερείς ικανότητες. Τη γλώσσα τους. Οπότε οι γονείς καλά θα κάνουν να υπολογίσουν στον οικογενειακό προϋπολογισμό για τις ξένες γλώσσε και άλλο ένα μικρό ποσό για μία επιπλέον ξένη γλώσσα: τα ελληνικά!"

Συνέντευξη: Απόστολος Διαμαντής
Πηγή: Έψιλον της Κυριακής (16.11.08)


Ακολουθεί επιστολή του κ. Θαλῆ Ν. Παπαδάκη, Κλινικού Ψυχολόγου-Ψυχοθεραπευτή και Προέδρου τοῦ Συλλόγου Ἑλλήνων Ψυχολόγων στον κ. Αντώνη Καρκαγιάννη, δημοσιογράφο και πρώην εκδότη της Καθημερινής (6.11.2005)

Πολυτονικό καὶ δυσλεξία

Ἀξιότιμε κ. Καρκαγιάννη,

Σᾶς γράφω ἐπειδὴ αὐτὲς τὶς μέρες, πολὺς θόρυβος καὶ κυρίως πολλὴ παραποίηση τῆς ἀλήθειας διαπράττεται γύρω ἀπὸ τὸ πολυτονικὸ καὶ τὴ δυσλεξία, ἀπ' ἀφορμὴ τὴν τριετὴ ἔρευνα ποὺ ἔγινε στὸ Ἀνοικτὸ Ψυχοθεραπευτικὸ Κέντρο, καὶ τὸ βιβλίο ποὺ κυκλοφόρησε πρόσφατα («Ἡ Ἐκδίκηση τῶν Τόνων», Ἐναλλακτικὲς Ἐκδόσεις), ὁπότε χρειάζονται ὁρισμένες διευκρινίσεις:

1. Ἡ ἔρευνα ἄρχισε πρὶν 6 χρόνια καὶ ἡ πρώτη της φάση, ποὺ κράτησε 3 χρόνια, ἔγινε μὲ παιδιὰ φυσιολογικὰ Α΄, Β΄ καὶ Γ΄ τάξης τοῦ Δημοτικοῦ.

2. Σκοπός της ἦταν νὰ διερευνήσει τήν, παράδοξη, αὔξηση τοῦ ἀριθμοῦ μαθητῶν μὲ μαθησιακὲς δυσκολίες, ποὺ παρουσιάστηκε ἀπὸ τὶς ἀρχὲς τῆς δεκαετίας τοῦ ’90 στὸ Παιδοψυχιατρικὸ Τμῆμα τοῦ Α.Ψ.Κ.

3. Ἡ ἔρευνα, ποὺ πρωτοπαρουσιάσθηκε στὸ 18ο Πανελλήνιο Ψυχιατρικὸ Συνέδριο, στὴν Κῶ στὶς 17.5.04, δὲν ἔγινε «ἀπὸ ψυχιάτρους», ὅπως λέγεται καὶ γράφεται, ἀλλὰ ἀπὸ 21 ψυχολόγους καὶ ἕναν ψυχίατρο, τὸν κ. Ἰ.Κ. Τσέγκο, ποὺ εἶχε τὴν ἰδέα καὶ τὴν ἐποπτεία τῆς ἔρευνας.

4. Ἡ ἔρευνα δὲν ἐπιχορηγήθηκε ἀπὸ τὸ κράτος ἢ τὴν Ε.Ε. καὶ πραγματοποιήθηκε μὲ 50 φυσιολογικὰ παιδιὰ ποὺ φοιτοῦν σὲ σχολεῖα τοῦ λεκανοπεδίου ὅπου διδάσκονται, ὅλα φυσικά, τὸ «μονοτονικό».

5. Τὰ παιδιὰ ἦταν συμβατὰ μεταξύ τους ὡς πρὸς ὅλες τὶς μεταβλητὲς ἐκτὸς μόνον τῆς ἐκμάθησης, ἢ μή, τῶν ἀρχαίων ἑλληνικῶν, μεταβλητὴ ἡ ὁποία διεχώρησε τὰ παιδιὰ σὲ δύο ὁμάδες (μελέτης καί ἐλέγχου, ἢ «ἀρχαίων» καὶ «μονοτονικῶν»), ἐπειδὴ οἱ «ἀρχαῖοι» διδάσκονταν, ἐπιπλέον, γιὰ δύο ὧρες κάθε Σάββατο καὶ τὰ ἀρχαῖα ἑλληνικά, στὴν «Ἑλληνικὴ Ἀγωγή», μὲ πρωτοβουλία τῶν γονέων τους.

6. Ὅλα τὰ παιδιά ἐξετάστηκαν, στὴν ἀρχὴ καὶ στὸ τέλος τοῦ σχολικοῦ ἔτους (δηλαδὴ μετὰ ἀπὸ 9 μῆνες), μὲ διεθνῶς καθιερωμένες δοκιμασίες, προσαρμοσμένες καὶ σταθμισμένες στὸν ἑλληνικὸ πληθυσμό, ἀπὸ τὸ Πανεπιστήμιο Ἀθηνῶν (WISC καὶ «ΑΘΗΝΑ» τὲστ).

7. Τὰ ἀποτελέσματα ἔδειξαν ὅτι οἱ «ἀρχαῖοι» ὑπερτεροῦν τῶν «μονοτονικῶν», μὲ στατιστικῶς σημαντικὲς διαφορές, ὡς πρὸς τὶς ὀπτικοαντιληπτικὲς καὶ γνωστικὲς ἱκανότητες καὶ λειτουργίες, οἱ ὁποῖες, ὡς γνωστόν, συνεπάγονται καὶ περαιτέρω θετικὴ σχολικὴ ἐπίδοση. Κατὰ ὁρισμένους εἰδικοὺς μπορεῖ νὰ ἐπιδράσουν θετικὰ στὴν πρόληψη μαθησιακῶν δυσκολιῶν (δυσλεξία καὶ «δυσλεξίες») ἀλλὰ καὶ θεραπευτικὰ ὅταν οἱ δυσκολίες αὐτὲς ἐμφανισθοῦν. Ἡ δυσλεξία πάντως δὲν ἦταν ἀντικείμενο τῆς ἔρευνάς μας. Τὰ ἐρωτήματα, ποὺ ὁδήγησαν στὴν ἔρευνα, προέκυψαν ἀπὸ τὴν αὔξηση τοῦ ἀριθμοῦ τῶν μαθησιακῶν δυσκολιῶν, πολλὲς ἀπὸ τὶς ὁποῖες χαρακτηρίζονταν ἀπὸ τὰ Κέντρα Διάγνωσης, Ἀξιολόγησης καὶ Ὑποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.) «ὡς δυσλεξίες».

Ἐπειδὴ ἡ ἀνωτέρω ἔρευνα εἶναι ἡ πρώτη καὶ ἡ μόνη ποὺ ἔχει γίνει κατὰ τὰ 23 χρόνια τῆς ἐπιβολῆς τῆς ἁπλοποιημένης γραφῆς, ἐλπίζουμε ὅτι θὰ δώσει ἔναυσμα καὶ γιὰ ἄλλες, ἐπιβεβαιώνοντας ἢ ἀμφισβητώντας τὰ δικά μας εὑρήματα. Ἡ ἔρευνά μας, πάντως, συνεχίζεται μὲ τὰ ἴδια παιδιά, ποὺ τώρα βρίσκονται σὲ μεγαλύτερη ἡλικία (ΣΤ΄ Δημοτικοῦ), κατὰ τὴν ὁποία διαφοροποιοῦνται τὰ ψυχοεκπαιδευτικὰ δεδομένα.

Τελειώνοντας, θὰ ἤθελα νὰ προσθέσω ὅτι, μετὰ ἀπὸ 23 χρόνια, ὅταν ἡ ἀναγνωσιμότητα κειμένων τύπου life style ὑπερτερεῖ ἐκείνης τοῦ Παπαδιαμάντη καὶ ὅπου ἡ ἡμιμάθεια τῶν φοιτητῶν θὰ πρέπει νὰ εἶναι ἐν γνώσει καὶ τοῦ ἐπιστολογράφου σας καθηγητοῦ κ. Θ. Τζαβάρα, λίγη περισσότερη ὑπευθυνότητα καὶ σοβαρότητα δὲν θὰ ἔβλαπτε. Ἄν τὰ "χρόνια ἔρευνας καὶ κλινικῆς δραστηριότητας δὲν τοῦ ἐπέτρεψαν (sic) νὰ διαβάσει κάποια σχετικὴ βιβλιογραφία", αὐτὸ ὀφείλεται στὸ ὅτι, δυστυχῶς, τέτοια ἔρευνα πού, ἐπαναλαμβάνω δὲν ἀφορᾶ τὴν δυσλεξία, δὲν ὑπῆρξε! Ἄς διαβάσει λοιπὸν τὴν ἔρευνά μας καὶ ἄς ἐπιχειρήσει ἐνδεχομένως καὶ μία ὁ ἴδιος ἀντὶ νὰ ἐπιφορτίζει ἐσᾶς μὲ διαμεσολαβήσεις στὴν Ἱερὰ Σύνοδο!


Μὲ ἐξαιρετικὴ τιμή,

Θαλῆς Ν. Παπαδάκης

Κλινικὸς Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπευτής

Πρόεδρος τοῦ Συλλόγου Ἑλλήνων Ψυχολόγων

ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
"Ξεκινάμε έναν τίμιο και δημοκρατικό αγώνα για την υπεράσπιση και κατοχύρωση των δικαιωμάτων των Αλβανών μεταναστών που πλειοψηφούν στην Ελλάδα. Επίσης αγωνιζόμαστε για να εξαφανίσουμε κάθε ακροδεξιό, εθνικιστικό στοιχείο στην Ελλάδα που προωθεί το μίσος και τον ρατσισμό. Αγωνιζόμαστε επίσης για την Αλβανίδα εργαζόμενη μητέρα. Η Ελλάδα ΔΕΝ ανήκει μόνο στους Έλληνες"



Αυτο ειναι το μανιφεστο του επερχομενου Αλβανικου κομματος στην Ελλαδα,"Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ" το κυριαρχο συνθημα των Αλβανων λαθρομεταναστων που αισθανονται ηδη τα νεα "αφεντικα" μιας χωρας που σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει στον χαρτη.
Τον ασκο του Αιολου τον ανοιξε το σχεδιο "Καλλικρατης" που θ'αποβαλλει οποιοδηποτε συνδιασμο για τις επομενες δημοτικες εκλογες που θ'αρνηθει να συμπεριλαβει υποψηφιους "μεταναστες".



Μπηκαν στην πολη οι εχθροι κι εμεις γελουσαμε σαν τα παιδια...

http://www.inout.gr/showthread.php?t=17220

Ομιλία του Bülent Yıldırım στη Γάζα.

Εθνική προδοσία του ΠΑΣΟΚ και Ελλήνων ακτιβιστών που σύμπραξαν με την Τουρκία στην επιχείρηση: Φλοτίλλα. Έλληνες προδότες χέρι-χέρι με Τούρκους για την ανασύσταση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και Ερντογάν νέος Σουλτάνος!

Ομιλία του Bülent Yıldırım στη Γάζα: http://www.memritv.org/clip/en/0/0/0/0/0/0/2495.htm

Ο Yıldırım αναφέρει συνέχεια στον Αμπντούλ Χαμίντ - ένας από τους χειρότερους εγκληματίες της ιστορίας – και Ερντογάν σαν διάδοχος του!

Συμμορίτες και απόγονοι Κομμουνιστών που ενθάρρυναν τους Έλληνες στρατιώτες να αμολήσουν στο πεδίο μάχης στη Μικρά Ασία και αργότερα στον Εμφύλιο σύμπραξαν με Σλαβομακεδόνες να πολεμήσουν τον εθνικό στρατό για Μακεδονικό κράτος. Η νοοτροπία δεν έχει αλλάξει….

SHOOT ME ρε μαλάκα! *

SHOOT ME ρε μαλάκα! *
Συγγραφέας: Τζιούμπας, Θανάσης
(Ημερολόγιο καταστρώματος, από το πλοίο Ελεύθερη Μεσόγειος όταν οι κουκίδες των σκοπεύτρων λέιζερ γέμισαν τα σώματα όσων βρισκόταν στην γέφυρα και τα πηδάλια)

Για να κατασταλάξουν οι εντυπώσεις χρειάζεται χρόνος, χρειάζεται πρώτα απ’ όλα να σταματήσει να κουνάει η στεριά. Σκόρπιες εικόνες λοιπόν, το νήμα της συνέχειας θα το κλώσουμε μετά.

Εν αρχή ην ο λόγος, αυτός που μας έκανε να μπαρκάρουμε για Γάζα. Κι ο λόγος αυτός δεν ήταν άλλος από την ίδια την γραμματική της αντίστασης που οι ελεύθεροι πολιορκημένοι της στενής αυτής γης δίδαξαν στον κόσμο. Ο λόγος ήταν τα αναπηρικά καροτσάκια για αυτούς που οι βόμβες των σιωνιστών τους έκλεψαν τα πόδια, για να κουρσέψουνε μετά και μηχανικά πόδια που τους έστελνε η διεθνής αλληλεγγύη. Ο λόγος ήταν οι μνήμες σε μια περιοχή όπου η κοινή ιστορική μοίρα χύτευσε ακατάλυτους δεσμούς, τέτοιους που καμία μικρόψυχη και ευκαιριακή κυβερνητική μυωπία δεν μπορούσε να καταργήσει. Ο αγώνας που δώσαμε ήταν αγώνας ενάντια στην αδικία αλλά και αγώνας να βοηθήσουμε αυτούς τους τόσο κοντινούς μας συγγενείς.

Ένα μπουλούκι που έγινε πλήρωμα, έγινε ομάδα βρίσκοντας τρόπο να διαχειριστεί πολιτικές διαφορές και προβλήματα επιβίωσης στον στενό χώρο ενός καραβιού. Οι ισραηλινοί αντιμετώπισαν κάτι που δεν το είχαν σχεδιάσει, μια ντρίμ τήμ που εκκολάφτηκε στην θάλασσα και την στεριά.

Βραδιές στις γέφυρες των πλοίων και στους χάρτες όπου οι ελπίδες γινόταν γραμμές και νούμερα: πορεία 130 μοίρες, 180, 120. Παιχνιδιάρες αλκυόνες στα ξάρτια. Ατέλειωτες αναμονές έξω από την Κύπρο, όπου η ηλιθιότητα και οι δεσμεύσεις μιας «αριστερής» προεδρίας κινδύνεψαν να στείλουν τουρκικό (ή ακόμα χειρότερα, ελληνικό) πλοίο στην κατεχόμενη Αμμόχωστο.

Η αίσθηση της νηοπομπής, της «Φλοτίλα» στα νυχτωμένα νερά της Μεσογείου, τα φώτα των καραβιών σε σφιχτό σχηματισμό, κάτι σαν φάλαγγα πολεμιστών με μόνο όπλο την απόφαση τους και τα ίδια τους τα κορμιά.

Το έγκλημα αγαπάει τη νύχτα, δεν αντέχει το φως. Οι πειρατές χτύπησαν νύχτα.

Σε καθηλώνει πιο πολύ αυτό που βλέπεις κι όχι αυτό που υφίστασαι ο ίδιος.. Σαν φίδια τα ισραηλινά φουσκωτά να περικυκλώνουν το «Μάβι Μάρμαρα» και την δική μας «Σφενδόνη». Μαύρα ελικόπτερα σε έναν μαύρο ουρανό, λάμψεις, κρότοι , πυροβολισμοί. Αυτό που κανείς δεν περίμενε, την επίθεση στα επιβατικά, την είδαμε μπροστά μας. Μαντέψαμε την στιγμή εκείνη την μάχη που γινόταν, αντιληφθήκαμε την ηρωική αντίσταση των ομάδων περιφρούρησης του «Μαβι Μαρμαρα», ακούσαμε τα τελευταία μηνύματα των καραβιών, νιώσαμε την ανατριχίλα στην φράση «ρίχνουν στον κόσμο». Ακούσαμε ένα -ένα τα τουρκικά φορτηγά και το Τσάλαντζερ να πέφτουν. Η αγωνία μεταμορφώθηκε σε αποφασιστικότητα, το «Ελεύθερη Μεσόγειος» θα συνέχιζε όσο ήταν ακόμη ελεύθερη. Πορεία προς τον προορισμό με τις μηχανές στα όρια τους.

Με το πρώτο φως ήρθε η σειρά μας, τα όρνεα χρειαζόταν επιδόρπιο για να χορτάσουν. Ένα περιπολικό άρχισε τους κύκλους στρέφοντας επάνω μας τα όπλα του. Προειδοποιήσεις. Ο Βαγγέλης με την ντουντούκα να επικαλείται μια διεθνή νομιμότητα που το Ισραήλ γράφει στα παλιά του τα παπούτσια με την διεθνή ένοχη σιωπή. «Είναι ένα ελληνικό πλοίο, δεν παίρνουμε από εσάς οδηγίες, περιμένουμε οδηγίες από το ελληνικό κέντρο επιχειρήσεων» Οι οδηγίες, αναμενόμενο, δεν έφτασαν ποτέ. Τρία φουσκωτά έρχονται από πίσω και πλευρίζουν, γάντζοι, κουκουλοφόροι κάνουν ρεσάλτο αφήνοντας κομμάτια από την στολή τους στο συρματόπλεγμα που έζωνε το πλοίο. Οι κινήσεις τους αμήχανες, φοβισμένα κι επικίνδυνα παιδιά με όπλα που σκοτώνουν, μάλλον ο μύθος για τον ακατανίκητο ισραηλινό κομάντο πρέπει να αναθεωρηθεί. Η παθητική, δεδομένων των συνθηκών, αντίσταση τελειώνει όταν κάποιοι από μας βρίσκονται δεμένοι ή χτυπημένοι από τα φορητά όπλα ηλεκτροσόκ. Η «Ελεύθερη Μεσόγειος», κουρσεμένη και με τους ανθρώπους στοιβαγμένους στο κατάστρωμα πορεύεται προς το Άσντοτ.

Θα ακολουθήσει το λυντσάρισμα από τους ένστολους τραμπούκους που μας περίμεναν εκεί, ο εγκλεισμός στις φυλακές της Μπιρσίμπα, οι μέρες και οι νύχτες που η ανθρώπινη αξιοπρέπεια έπρεπε να αναμετρηθεί με τους δεσμοφύλακες, τις απειλές και τον ψυχολογικό πόλεμο που δεχτήκαμε για να αποσπάσουν την υπογραφή μας και να μας ξεφορτωθούν.

Τελικά και παρά την συνεχή πίεση (και κακοποίηση) που μας συνόδεψε μέχρι που το αεροπλάνο σηκώθηκε στον ουρανό, δεν πήραν αυτό που ήθελαν.

Μια χούφτα ανθρώπων αποφασισμένων να κινηθούν με την γεωστρατηγική της δικαιοσύνης και της αλληλεγγύης ήταν η πεταλούδα που πέταξε πάνω από τα νερά της Μεσογείου για να αναδιατάξει τον «ρεαλισμό» της γεωστρατηγικής της δύναμης των προστατών και της αδυναμίας των υποταγμένων.

Η φλοτίλα κέρδισε, ο αποκλεισμός ράγισε με έναν τρόπο που ίσως να είναι πιο αποφασιστικός από κάποιους τόνους ανθρωπιστικής βοήθειας: απονομιμοποιήθηκε στα μάτια της διεθνούς κοινότητας, όλοι λίγο ως πολύ κατάλαβαν ότι οι καιροί έχουν αλλάξει, ότι αυτό που συνέβαινε τόσα χρόνια με απίστευτο αριθμό θυμάτων του παλαιστινιακού λαού έπρεπε να σταματήσει καθώς οι θύτες επέκτειναν το μακελειό και σε διεθνείς αποστολές και σημαίες. Κι ακόμα πιο πολύ οι στρατοκράτες του Τελ Αβιβ θα είναι αναπότρεπτα μόνοι στα σχέδια τους για ευρύτερη ανάφλεξη της περιοχής.

Μένει ακόμη να πάρουμε πίσω όσα επιχείρησαν να λεηλατήσουν, όταν και τα έξη πλοία παραδώσουν το φορτίο τους στους νόμιμους αποδέκτες του, τον λαό της γάζας.

Σ’ εμένα μένει μια εικόνα: αυτή των μικρών παιδιών του σχολικού λεωφορείου στο αεροδρόμιο Μπεν Γκουριόν, όπου βρισκόμασταν κυκλωμένοι από τους φονιάδες σαν σε μια μικρή φυλακή δίχως τοίχους, αυτά τα μάτια και τα χέρια των παιδιών της μεγάλης φυλακής που λέγεται Ισραήλ, να μας χαρίζουν το βλέμμα και το σήμα της παλαιστινιακής νίκης, που θα είναι και νίκη της δικαιοσύνης. Αυτά μαζί με την πιο ακριβή αγκαλιά στο αεροδρόμιο της Ελευσίνας είναι αυτό που δίνει δύναμη σε όλους να τελειώσουμε αυτό που αρχίσαμε, να φτάσουμε σε μια Γάζα που βοηθήσαμε κι εμείς στην λευτεριά της

http://www.ardin.gr/node/3202

*Το κείμενο θα δημοσιευτεί στη Ρήξη που θα κυκλοφορήσει το Σάββατο 5 Ιουνίου.

ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ

ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ
Συγγραφέας: Της Σύνταξης
ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ

Την ίδια στιγμή που μέλη του Άρδην βρίσκονται κρατούμενοι στις σιωνιστικές φυλακές μετά τη δολοφονική πειρατική ενέργεια εναντίον της ανθρωπιστικής αποστολής προς τη Γάζα, οι εγχώριοι πράκτορες του σιωνισμού, προχώρησαν τη νύχτα σε εμπρησμό του Εναλλακτικού βιβλιοπωλείου, στην οδό Θεμιστοκλέους 37. Μετά την δολιοφθορά στο αυτοκίνητο του Βαγγέλη Πισσία, της ψυχής του ελληνικού Κινήματος για την Ελεύθερη Γάζα, πριν ένα μήνα, τα φασιστοειδή στην υπηρεσία των σιωνιστών προχώρησαν σε μια ακόμα εγκληματική ενέργεια ενάντια στο βιβλιοπωλείο, τις Εναλλακτικές Εκδόσεις και το Άρδην, που έχουν αποκαλύψει με δεκάδες εκδόσεις και βιβλία τους, τον ρόλο των σιωνιστών και συμμετέχουν εδώ και δεκαετίες ενεργά στο κίνημα για την δικαίωση του λαού της Παλαιστίνης.


1 Ιουνίου 9:00 π.μ.

Εναλλακτικό Βιβλιοπωλείο – Άρδην

http://www.ardin.gr/node/3173

Αριθμός λογαριασμός για όσους θέλουν να συμβάλουν στην αποκατάσταση των ζημιών: Εθνική 116/768054-65

Μία άλλη άποψη για την επίθεση στο τουρκικό ακτιβιστικό πλοίο;

[ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ]
Μία άλλη άποψη για την επίθεση στο τουρκικό ακτιβιστικό πλοίο;

Έχουν ακουστεί και γραφτεί αρκετά για την επίθεση των ισραηλινών, όμως θα προσπαθήσουμε να την εξετάσουμε από μία άλλη οπτική γωνία.
Κοιτώντας λοιπόν, τα γεγονότα ψυχρά, θα επισημάνουμε ότι ένα δυνατό κράτος, όπως το Ισραήλ, έχει την ευχέρεια, την θέληση και την υποχρέωση να αποδεικνύει σε κάθε ευκαιρία ή όποτε το κρίνει αναγκαίο, ότι είναι το κυρίαρχο κράτος στην περιοχή του.

Ως κυρίαρχος γεωπολιτικός παίχτης πράττει επ’ ωφελεία των συμφερόντων του, καίτοι, κάποιες φορές οι ενέργειές του μπορεί να δείχνουν σπασμωδικές και ανόητες. Τέτοια κράτη κάθε τους κίνηση την μελετούν προσεκτικά, ειδικά τέτοιου μεγέθους και δεν γίνεται τίποτα τυχαία.

Η συγκεκριμένη, λοιπόν, επιδρομή των κομάντο, κατά της νηοπομπής, έγινε για να υπάρξη μία φαινομενική τριβή με την Τουρκία και όχι για να αποτρέψουν, από το να φθάσουν στον προορισμό τους, κάποιους ακτιβιστές. Άλλωστε πολλάκις έχουν επέμβει σε ανάλογες περιπτώσεις χωρίς παρατράγουδα.

Τα γεωπολιτικά συμφέροντα, λοιπόν, του Αμερικανοσιωνισμού επέβαλαν «ρήξη» με την σύμμαχό τους Τουρκία· και αυτό γιατί θέλουν, στην παρούσα φάση, τους τούρκους πιο κοντά στους άραβες.
Έτσι οι άριστες σχέσεις των τελευταίων 6 ετών (Τουρκίας-Ισραήλ) δημιούργησαν ένα πρόβλημα ευελιξίας στα συμφέροντα ΗΠΑ και Ισραήλ. Μία Τουρκία που προς δυσμάς ήλπιζε στην ενσωμάτωσή της στην Ευρωπαϊκή ένωση και προς ανατολάς εδραίωνε τις σχέσεις της με το Ισραήλ, έγινε το κόκκινο πανί για τους ομόθρησκούς της άραβες.

Βλέποντας λοιπόν τις σχέσεις της με την Ευρώπη να μην οδηγούν σε κάποιο διέξοδο και τα διεθνή τεκταινόμενα να διαμορφώνονται στην ανατολική πλευρά της μεσογείου και στην ευρύτερη περιοχή του αραβικού κόλπου, προσπαθεί να προσεγγίσει περισσότερο τον αραβικό κόσμο, σύμφωνα πάντα και με τις επιταγές των συμμάχων της. Ο Αμερικανοσιωνισμός πιστεύει ότι τα συμφέροντά του ευνοούνται από μία ψευτοδιαταραχή των Τουρκοισραηλινών σχέσεων και κινεί αναλόγως τις εξελίξεις. Βάζουν στον «πάγο» λοιπόν την συμμαχία τους, για να παίξουν το παιχνίδι τους διαφορετικά.


Πιστεύουμε ότι όποιες κρίσεις δημιουργούνται μεταξύ ΗΠΑ - Τουρκίας, Τουρκίας - Ισραήλ, είναι τεχνητές, αποσκοπούν σε μακροχρόνιες γεωστρατηγικές ωφέλειες και γίνονται συνήθως σε περιόδους που ο Αμερικανοσιωνισμός ετοιμάζεται να κάνει επέμβαση στην ανατολή.
Ίδωμεν...
http://akommatistoi.blogspot.com/2010/06/blog-post_02.html

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ

Πατριωτικό Μέτωπο

Ακαδημίας 88

Αθήνα

www.pamet.gr

Ε Π Ε Ι Γ Ο Ν

Φίλοι μας χαίρετε!




Η οργάνωση Αθηνών του ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, υιοθετεί και στηρίζει την πρόταση του φίλου

ΜΙΛΤΙΑΔΗ απ' τη Θεσσαλονίκη, να σταθούμε στο πλευρό της ΗΡΩΙΚΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,

που διώκεται απηνώς και απροκάλυπτα τόσο από το Υπουργείο Απαιδείας, όσο και από το Τουρκικό

προξενείο στη Θράκη μας, με αποτέλεσμα να την αναγκάσουν να ζητήσει μετάθεση, για να μήν υποφέρουν

όλη την πίεση και φόρτιση οι μαθητές της. Φαντασθείτε ότι δεν φεύγει από το Μεγάλο Δέρειο ούτε όλο το

καλοκαίρι για λίγες διακοπές, αλλά παραμένει στον τόπο που διδάσκει, για να είναι διαθέσιμη στους

μαθητές της !




Αυτή η στάση της ενοχλεί σφόδρα το Τουρκικό προξενείο και τους "ντόπιους Νενέκους" που θέλουν

σώνει και καλά να " εκτουρκέψουν " τους γηγενείς Πομάκους, αρχαίους Αγριάνες που ακολούθησαν

τον Μέγα Αλέξανδρο και αργότερα ασπάσθηκαν την ισλαμική θρησκεία, πράγμα που επιδιώκει να εκμεταλλευτεί

η τουρκική πλευρά, παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες των Πομάκων, γραπτά και προφορικά ότι

"δέν είναι τούρκοι, ούτε θέλουν να μάθουν τουρκικά" ! Δυστυχώς για τους νενέκους πέρα βρέχει !




Οποιος θεωρεί άξια αυτή τη δασκάλα να μείνει στο Μεγάλο Δέρειο, τότε την ΔΕΥΤΕΡΑ, 7 Ιουνίου, πρωί,

πρίν πάμε στις δουλειές μας, να πάμε στο Μαρούσι, στο σταθμό Νερατζιώτισσα (τρένου - προαστεια-

κού), με προορισμό το Υπουργείο Παιδείας, που είναι εκεί κοντά, για να κολλήσουμε ο καθένας ένα μικρό

ιδιοχειρόγραφο χαρτάκι - σημείωμα, στην είσοδο του υπουργείου, με αιτήματα όπως :




να παραμείνει η κ. Νικοπούλου στο σχολείο του Μεγάλου Δερείου
να ληφθούν μέτρα για την ασφαλή διαβίωσή της εκεί και την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου
ή ό,τι άλλο καθείς θεωρεί σκόπιμο για την περίσταση !

και να φύγουμε για τις δουλειές μας !




Αν τα χαρτάκια είναι πολλά θα είναι μια πρωτότυπη διαμαρτυρία που ίσως πιάσει τόπο !

Διαδώστε το σε όσους μπορείτε. Η Χαρά Νικοπούλου ρίσκαρε τη ζωή της για τη Θράκη μας.

Εμείς να θυσιάσουμε λίγες ώρες από τον ύπνο μας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...