Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2010

Θέματα Ελληνικής Ιστορίας: Ο εμπρησμός της εβραϊκής συνοικίας του Κάμπελ στην...

Θέματα Ελληνικής Ιστορίας: Ο εμπρησμός της εβραϊκής συνοικίας του Κάμπελ στην...: "Μετά την (απρόσμενη για πολλούς) απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης στις 26 Οκτωβρίου 1912, η Βενιζελική πολιτική απέναντι στην πολυπληθή Εβραϊκ..."

“Όλοι πρέπει να θυσιάσουμε κάτι για την πατρίδα μας”

“Όλοι πρέπει να θυσιάσουμε κάτι για την πατρίδα μας”

Η περί Ομπάμα προφητεία

Η περί Ομπάμα προφητεία

ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ ΕΚΡΗΞΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑΣ

Γιώργος Π. και Αννα Διαμαντοπούλου αλλάζουν το DNA της Εθνικής μας καταβολής με ό,τι χειρότερο


Πέμπτη, 07 Οκτώβριος 2010 18:11
E-mail Εκτύπωση PDF

«Μπόλι» Σιωνιστικής Παιδείας στα Ελληνόπουλα!..

papandreou_5Ελάχιστοι έχουν πάρει είδησι ότι ο Γιώργος Π. (νυν πρωθυπουργός της Ελλάδας, ατυχώς!..) και οι συν αυτώ έχουν βαλθεί όχι μόνον να ξεχαρβαλώσουν την Ελλάδα, αλλά και να διαβρώσουν ό,τι έχει να κάνει με την έννοια «Εθνος». Αυτά έχουν ήδη ξεκινήσει – όλες οι σχετικές πράξεις – από την πρώτη στιγμή, εδώ κι ένα χρόνο, όταν το άτομο αυτό ανέλαβε την εξουσία της χώρας.

Κατήργησε τον όρο «Εθνος» και «Εθνικό» από κάθε τι που ανεφέρετο σε Υπουργεία και Δημόσια Διοίκησι, εφήρμοσε μια πολιτική καταργήσεως της εθνικής οντότητος της Ελλάδος, προήγαγε ένα καθ’ όλα ύποπτο σχέδιο ΚΑΝΤΟΝΟΠΟΙΗΣΕΩΣ του Τόπου, ΜΕ ΜΥΡΙΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ, προ των βλέψεων που έχουν οι γειτονικές χώρες εις βάρος της Εθνικής μας οντότητος, σχέδιο που έλαβε την επωνυμία «Καλλικράτης», έθεσε την χώρα ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ των διεθνών τοκογλύφων υπαγάγοντάς την στο ΔΝΤ – ενώ δεν υπήρχε άμεση ανάγκη – και διεκήρυξε διεθνώς ότι η έννοια «εθνική κυριαρχία» δεν τον ενδιαφέρει και αποβλέπει στην παγκοσμιοεβραιοποίησι της Ελλάδας.

Το «κερασάκι στην τούρτα», ο Γιώργος Π. (νυν πρωθυπουργός της Ελλάδας, ατυχώς!..) μας το σερβίρισε, με την βοήθεια της κυρίας Αννας Διαμαντοπούλου, (νυν Υπουργού Παιδείας, ατυχώς!…) χτυπώντας στο κόκκαλο, πλέον, την Παιδεία. Και ειδικότερα ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ από τα βιβλία της Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού βασικά γεωγραφικά ΕΘΝΙΚΑ στοιχεία της χώρας αλλά και της Ευρωπαϊκής υπάρξεως και σχέσεώς της με αυτήν. Ενώ, αυτονοήτως (!) αφηρέθησαν και όποια άλλα στοιχεία συνθέτουν την εθνική οντότητά μας… Ιστορικά, Πολιτισμικά, Κοινωνικά.

Ο Γιώργος Π. και η Αννα Διαμαντοπούλου, δηλαδή, ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ των Ελλήνων και του Εθνους, με σαφέστατο τον στόχο της παγκοσμιοεβραιοποιήσεως της Ελλάδας, ως υποχείριο εφεξής των ορέξεων του διεθνούς Σιωνισμού – διότι περί αυτού πρόκειται – με πρώτο πλέον θύμα τους βλαστούς του Εθνους, τα Ελληνόπαιδα!… Τα οποία, αύριο, μη γνωρίζοντας τι σημαίνει Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια, μοιραίως θα οδηγηθούν στον αρρωστημένο και θολό ορίζοντα της θεωρίας του παγκοσμιοεβραιογκουβέρνου και ως άβουλα όντα θα εξυπηρετήσουν τα σχέδιά του εις βάρος του Ελληνισμού και της Ανθρωπότητος.

Ειδικής μνείας χρήζει η επί τούτου χαλασμένη πολιτική «ιδεολογία» της κυρίας Αννας Διαμαντοπούλου που σε συνδυασμό με το περιβάλλον της (Δραγώνα, Φραγκιαδάκη, Ρεπούση κλπ.) διαβρώνουν συστηματικά το εθνικό φρόνημα των Ελλήνων και ειδικότερα της νεολαίας μας.

Ως ένα δείγμα του τρόπου σκέπτεσθαι και των στόχων των οργάνων της Παγκοσμιοεβραιοκρατίας του Γιώργου Π. (νυν πρωθυπουργού της Ελλάδας, ατυχώς!…) και της κυρίας Αννας Διαμαντοπούλου (νυν Υπουργού Παιδείας, ατυχώς!…) αξίζει να σημειωθούν οι ήδη εκπεφρασθείσες θέσεις του Γιώργου Π. για τον διορισμό των Πρυτάνεων, (έπειτα από… διεθνή διαγωνισμό).

Λοιπόν: Ο διοριζόμενος πρύτανης εννοείται ότι δεν είναι απαραίτητο να είναι από το ίδιο πανεπιστήμιο, αλλά ούτε καν Έλληνας. Σύμφωνα με τις διεθνιστικές αντιλήψεις του νεοταξικού ΠΑΣΟΚ, ο πρύτανης θα… μπορεί να είναι και αλλοδαπός, π.χ. αμερικανός κ.λ.π. Επίσης οι πληροφορίες λένε ότι ο κ. Παπανδρέου σκοπεύει να αποσυνδέσει τα πανεπιστήμια από την κρατική χρηματοδότηση και να εισάγει το σύστημα της ιδιωτικής χρηματοδότησης για τις επιμέρους έδρες. Δηλαδή θα υπάρχουν ιδιώτες χορηγοί που θα συντηρούν διάφορες έδρες.

Αν ισχύσει αυτό, αναρωτιόμαστε:Η βούληση του ιδιώτη χορηγού θα υπερισχύσει ή του υφιστάμενου καθηγητή της έδρας;
Εδώ βλέπουμε μια προσπάθεια ιδιωτικοποίησης των ΑΕΙ από την πίσω πόρτα με τον χειρότερο τρόπο. Κατά τη γνώμη μας ο σωστός τρόπος είναι αυτός που ισχύει και στη Μέση Εκπαίδευση. Δηλαδή να υπάρχει ακέραιο το κρατικό πανεπιστήμιο με τα δικά του ελληνικά και εθνικά χαρακτηριστικά και παράλληλα να μπορεί να ιδρυθεί και να λειτουργήσει ανταγωνιστικά και το ιδιωτικό και ας έχει αυτό το τελευταίο όσες χορηγίες θέλει. Αυτό όμως που σκέφτεται ο κ. Παπανδρέου είναι η πλήρης διάλυση της κρατικής Ανώτατης Ελληνικής Εκπαίδευσης και η παράδοσή της σε ξένα συμφέροντα.

Ας μελετήσει, τώρα, ο ευγενής Αναγνώστης τα βιογραφικά της επιτροπής «σοφών» που θα αναδυθούν στην προσπάθεια για την… διάσωσι και αναβάθμισι των Ελληνικών Πανεπιστημίων. Τους θέλει ο Γιώργος Π. (νυν πρωθυπουργός της Ελλάδας, ατυχώς!..) και η παγκοσμιοεβραιοκρατούσα παρέα του, στον τόπο. Δεν μπορούσε, βλέπετε, ο Γιώργος Π. και η Αννα Διαμαντοπούλου να ανακαλύψουν Ελληνες σοφούς και τους ανεζήτησαν στο διεθνές παγκοσμιοεβραιοκρατικό κατεστημένο. Απολαύστε τον κατάλογο!..

Οι ξένοι «σοφοί» για τα ελληνικά πανεπιστήμια

1. David Naylor Καθηγητής Ιατρικής, ΚΑΝΑΔΑΣ
Πρόεδρος του πανεπιστημίου του Τορόντο από το 2005.
Εχει συμμετάσχει στην συγγραφή περίπου 300 ακαδημαϊκών δημοσιεύσεων σε ευρύ φάσμα επιστημονικών τομέων που εκτείνεται σε περιοχές όπως αυτές της Κοινωνικής Ιστορίας, Δημόσιας Πολιτικής, της Επιδημιολογίας και Βιοστατιστικής καθώς και των Οικονομικών της Υγείας και της Κλινικής Ερευνας και Ερευνας Υπηρεσιών Υγείας στους περισσότερους τομείς της ιατρικής.

2. Gavin Brown Καθηγητής Μαθηματικών, Αυστραλία
Πρύτανης του Πανεπιστημίου του Σίδνεϋ μέχρι το 2008. Είχε ενεργό συμμετοχή στο έργο του Συμβουλίου Ερευνας της Αυστραλίας ως πρόεδρος επιτροπών χρηματοδότησης το διάστημα 1988-1993 και ως μέλος του Συμβουλίου το διάστημα 1992 – 1993. Εχει συγγράψει ερευνητικές εργασίες, πλέον των εκατό, και είναι μέλος εκδοτικών επιτροπών πολλών διεθνών επιστημονικών περιοδικών. Το φάσμα των επιστημονικών περιοχών του ερευνητικού έργου του περιλαμβάνει τη Θεωρία Μέτρου και την Αλγεβρική Γεωμετρία.

3. Gudmund Hemes Καθηγητής Κοινωνικών Επιστημών, Δανία
Πρόεδρος του Διεθνούς Συμβουλίου Κοινωνικών Επιστημών, ερευνητής του Νορβηγικού Ινστιτούτου Εργασιακών και Κοινωνικών Ερευνών και μέλος της Νορβηγικής Ακαδημίας Γραμμάτων και Επιστημών. Διετέλεσε γενικός γραμματέας στην Γραμματεία Μακροπρόθεσμου Σχεδιασμού υπ. Παιδείας και Ερευνας και Εκκλησιαστικών και Πολιτιστικών Θεμάτων και υπ. Υγείας και Κοινωνικών Θεμάτων. Είναι κάτοχος διδακτορικού στην Κοινωνιολογία από το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins στην Βαλτιμόρη.


4. Lap-Chee Tsui, Καθηγητής Βιολογίας, Χονγκ Κονγκ
Είναι ο 14ος πρύτανης του Πανεπιστημίου του Χονγκ Κονγκ, το οποίο καταλαμβάνει την πρώτη θέση μεταξύ όλων των ασιατικών πανεπιστημίων στην κατάταξη (2010) των πανεπιστημίων παγκοσμίως τoυ Times Higher Education Supplement (21 στον κόσμο). Πριν από την παρούσα θέση του ήταν πρώτος τη τάξει Γενετιστής και Πρόεδρος (Geneticist in Chief and Head) του Προγράμματος Γενετικής και Γονιδιωματικής Βιολογίας του Ινστιτούτου Ερευνας στο Νοσοκομείο Παίδων του Τορόντο.

5. Joseph Ritzen Καθηγητής Οικονομικών, Ολλανδία
Πρόεδρος του Πανεπιστημίου του Maastricht, βελτίωσε σημαντικά τη διεθνή θέση του πανεπιστημίου (50% των φοιτητών του τώρα είναι ξένοι) και την ποιότητα εκπαίδευσης με την υιοθέτηση της μεθόδου επίλυσης προβλημάτων (problem based learning). Πριν από την ανάληψη της σημερινής θέσης, τον Φεβρουάριο του 2003, ήταν αντιπρόεδρος του Τμήματος Οικονομικής Ανάπτυξης της Παγκόσμιας Τράπεζας. Πριν από την ενασχόλησή του στην Τράπεζα, διετέλεσε υπ. Παιδείας, Πολιτισμού και Επιστημών της Ολλανδίας και υπήρξε ένας από τους μακροβιότερους υπουργούς Παιδείας παγκοσμίως. Κατά την διάρκεια της θητείας του υλοποίησε σειρά μεταρρυθμίσεων στο ολλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα.

6. John Sexton Καθηγητής της Νομικής, ΗΠΑ
Είναι ο 15ος πρόεδρος του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης από το 2002 και είναι παράλληλα καθηγητής Νομικής στην έδρα Benjamin Butler της Νομικής σχολής του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης. Κατά την διάρκεια της θητείας του ως προέδρου, το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης αύξησε το ακαδημαϊκό δυναμικό στις ανθρωπιστικές και τις εφαρμοσμένες επιστήμες κατά 20%, άνοιξε ένα πολύ επιλεκτικό νέο campus στο Αμπου Ντάμπι – «the world’s honor college» - και έγινε, έτσι το πρώτο μεγάλο αμερικανικό πανεπιστήμιο που λειτούργησε ένα ίδρυμα ολοκληρωμένων σπουδών σε liberal arts στο εξωτερικό.

7. Λίντα Κατέχη Καθηγήτρια Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος και Μηχανικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, ΗΠΑ
Εγινε προ έτους η έκτη πρύτανης του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας στο Davis και επιβλέπει όλες τις πλευρές που συνδέονται με την εκπαιδευτική, ερευνητική και κοινωνική αποστολή του. Είναι μέλος της Εθνικής Ακαδημίας Μηχανικής, προήδρευσε μέχρι το 2010 της Προεδρικής Επιτροπής για το Εθνικό Μετάλλιο Επιστημών και της Επιτροπής του υπουργού Εμπορίου για το Εθνικό Μετάλλιο Τεχνολογίας και Καινοτομίας. Το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας Davis, είναι ένα από τα δέκα του συστήματος Πανεπιστημίων της Καλιφόρνιας και ένα από μια επίλεκτη ομάδα 62 πανεπιστημίων στην Βόρεια Αμερική, τα οποία αποτελούν μέλη της αναγνωρισμένου κύρους Ενωσης Αμερικανικών Πανεπιστημίων.

8. Patrick Aebischer Καθηγητής Νευροεπιστήμης, Ελβετία
Πρόεδρος του Ελβετικού Ομοσπονδιακού Ινστιτούτου Τεχνολογίας στη Λωζάννη (EPFL). Εκπαιδεύτηκε ως ιατρός (ΜD, 1980) και νευροεπιστήμονας (PhD, 1983) στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης και του Fribourg, αντίστοιχα, στην Ελβετία. Ανέλαβε τα καθήκοντά του ως πρόεδρος τον Μάρτιο 2000. Εκτοτε, έχει αποκτήσει την φήμη ενός εκ των πλέον επιτυχημένων επικεφαλής ευρωπαϊκών πανεπιστημίων, καθιστώντας το EDFL ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα πανεπιστήμια στην Ευρώπη και σημείο αναφοράς στην μεταφορά τεχνολογίας (technology transfer), τη διεπιστημονικότητα (interdisciplinanty) τη σύνδεση της ακαδημίας με τη βιομηχανία και την ανεύρεση χρηματοδότησης (fundraising) από μη κρατικές πηγές.

9. James Duderstadt Καθηγητής Επιστημών και Μηχανικής, ΗΠΑ
Επίτιμος πρόεδρος του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, καθηγητής Επιστημών και Μηχανικής και διευθυντής του Προγράμματος της Χιλιετίας (Millennium Project). Εχει διατελέσει πρόεδρος πολυάριθμων επιτροπών της Εθνικής Ακαδημίας και εθνικών επιτροπών στις ΗΠΑ, μεταξύ των οποίων και του Εθνικού Συμβουλίου Επιστημών, της Επιτροπής των Εθνικών Ακαδημιών για τις Επιστήμες, τη Μηχανική και τη Δημόσια Πολιτική, της Συμβουλευτικής Επιτροπής Ερευνών στην Πυρηνική Ενέργεια, του υπουργείου Ενέργειας της Αμερικής. Υπήρξε επίσης μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής του Εθνικού Συμβουλίου Ερευνας (NSF) για την Κυβερνοϋποδομή.

Συνδικαλιστές ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ, ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΜΑΚΩΝ ΞΑΝΘΗΣ!


Αυτά είναι τα περίεργα παιχνίδια της "υψηλής πολιτικής" που εργάζεται σε βάθος χρόνου... Έτσι δημιουργούνται "έθνη" και "πίστεις" και αδέλφια που σκοτώνουν κάποια στιγμή το ένα το άλλο, επειδή κάποιοι...
διεστραμμένοι έσπειραν φόβο, μίσος και "αιτίες" που να χωρίζουν τους ανθρώπους μεταξύ τους... Αυτό γινόταν πάντα αυτό γίνεται και σήμερα. Όσο υπάρχουν άνθρωποι που
στερούνται τις ελευθερίες τους και όσο υπάρχουν κάποιοι που δεν σέβονται το ίδιο δικαίωμα του να είναι οι άνθρωποι περήφανοι για την καταγωγή τους και να εργάζονται ΣΥΝ-δημιουργικά για το μέλλον των ανθρώπων
της Γης... θα βλέπουμε "πολιτικούς άρχοντες" να πράττουν αντίθετα με τη βούληση και τις ανάγκες των λαών... Διαβάστε την επιστολή των Πομάκων Ξάνθης και θα κατανοήσετε για τι πράγμα μιλώ:


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΜΑΚΩΝ ΞΑΝΘΗΣ
Δεν θέλουμε να μάθουμε τουρκικά κύριε πρωθυπουργέ.
Την επιστολή έστειλαν στον πρωθυπουργό και την Άννα Διαμαντοπούλου
Επιστολή διαμαρτυρίας προς τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου και την υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου απέστειλαν τα μέλη του πολιτιστικού συλλόγου Πομάκων νομού Ξάνθης, τονίζοντας πως το επίσημο ελληνικό κράτος τους υποχρεώνει να μάθουν τουρκικά, μία γλώσσα που όπως τονίζουν «δεν θα χρησιμοποιήσουμε ποτέ».

Μεταξύ άλλων στην επιστολή τους τονίζουν:
«Το ελληνικό κράτος, παραβιάζοντας θεμελιώδη δικαιώματα που παρέχει το Σύνταγμά του και οι ευρωπαϊκές συνθήκες, αλλά και τα άρθρα 40 και 45 της συνθήκης της Λοζάνης, τα οποία παρέχουν στις μουσουλμανικές μειονότητες της Ελλάδας το δικαίωμα «να ποιώνται ελευθέρως εν αυτοίς χρήσιν της γλώσσης των», στερεί από μας και τα παιδιά μας όχι μόνο το δικαίωμα της εκπαίδευσης στην μητρική μας γλώσσα, αλλά ακόμη και το πλέον στοιχειώδες δικαίωμα της αποκλειστικής εκπαίδευσης στην επίσημη γλώσσα του, την ελληνική, και μας επιβάλλει την υποχρεωτική εκπαίδευση σε μία ξένη γλώσσα, την οποία δεν μιλούμε και δεν επιθυμούμε να χρησιμοποιούμε, δηλαδή την τουρκική», τονίζουν τα μέλη του συλλόγου και προσθέτουν: «Εδώ και πολλές δεκαετίες συντελείται εις βάρος μας μία μορφωτική, γλωσσική και πολιτισμική γενοκτονία. Μία γενοκτονία εις βάρος αυτών των ανθρώπων, μεταξύ των οποίων ανήκουν και τα μέλη του συλλόγου μας, που έχουμε το θάρρος να αυτοπροσδιοριζόμαστε ως Πομάκοι της Ελλάδας».
Και συνεχίζουν λέγοντας ότι ζητούν το αυτονόητο, δηλαδή όπως αναφέρουν ζητούν «Tο δικαίωμα ο γιος μας ο Μεχμέτ να μαθαίνει ό,τι μαθαίνει ο γιος σας ο Νίκος. Ζητάμε η κόρη μας η Φατμέ, όταν θα δώσει εξετάσεις για να περάσει στο ελληνικό πανεπιστήμιο, να έχει τις ίδιες γνώσεις, δεξιότητες και προοπτικές που θα έχει η κόρη σας η Άννα. Πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό τώρα, όταν στα πιο ευαίσθητα και κρίσιμα μαθησιακά χρόνια τους τα παιδιά μας διδάσκονται μια γλώσσα που δεν μιλούν και δεν θα την χρησιμοποιήσουν ποτέ στο σπίτι και στο πανεπιστήμιό τους;».
Οι αλήθειες για τα δημόσια σχολεία στα Πομακοχώρια με αριθμούς
Στην επιστολή του το Δ.Σ. του συλλόγου θυμίζει το παράδειγμα των δημόσιων (μη μειονοτικών) γυμνασίων και λυκείων στα Πομακοχώρια, για τα οποία όπως αναφέρεται, «ενώ ξεκίνησαν με 15 μαθητές και πόλεμο από πολλές πλευρές, τα σχολεία αυτά κατά το σχολικό έτος 2008-9 είχαν:
Γυμνάσιο Σμίνθης 145 μαθητές
Γυμνάσιο Γλαύκης 140 μαθητές
Λύκειο Γλαύκης 150 μαθητές
Τεχνικό Λύκειο Γλαύκης 60 μαθητές
Γυμνάσιο Θερμών 25 μαθητές
με αποτέλεσμα να μην επαρκούν οι κτιριακές εγκαταστάσεις τους. Η σιωπηλή ή φανερή, σκόπιμη ή μη σκόπιμη, άρνηση ή αδράνεια του υπουργείου Παιδείας, των αρμοδίων φορέων της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης και εν τέλει του ελληνικού κράτους της στοιχειώδους δημοτικής εκπαίδευσης των παιδιών μας αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα ή στην ελληνική και στην πομακική ως μητρική τους, αποτελεί στην πραγματικότητα άρνηση του δικαιώματος αυτοπροσδιορισμού των Πομάκων, του δικαιώματός μας στην παιδεία και στην μόρφωση, της αξιοπρέπειάς μας ως πολιτών αυτής της χώρας. Γι' αυτό πρέπει η ελληνική Πολιτεία να βρει τον τρόπο και τα μέσα να αλλάξει άμεσα αυτήν την κατάσταση και να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματά μας.
Δεν αρνούμαστε σε κανέναν από τους Πομάκους της πατρίδας μας το δικαίωμα να στέλνει τα παιδιά του στα μειονοτικά σχολεία για να μορφώνονται και στην τουρκική γλώσσα, ακόμη και εάν αυτός δεν την μιλά στο σπίτι του, εφόσον φυσικά επιθυμεί εκπαίδευση και στην τουρκική γλώσσα. Ζητούμε όμως και εμείς από το ελληνικό κράτος, αλλά και από όλους τους συμπατριώτες μας μουσουλμάνους και μη, πομακόφωνους, τουρκόφωνους και ελληνόφωνους, ανεξάρτητα αν οι ίδιοι αισθάνονται φυλετικά Έλληνες, Τούρκοι ή Πομάκοι, να σεβαστούν το δικαίωμά μας να μορφώνονται τα παιδιά μας αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα ή στην ελληνική και στην μητρική μας γλώσσα, την πομακική. Όποια δικαιώματα απολαμβάνουν και ζητούν οι τουρκόφωνοι μουσουλμάνοι της Ελλάδας για την γλώσσα και παιδεία τους, τα ίδια δικαιώματα ζητούμε και εμείς για τους πομακόφωνους μουσουλμάνους της Ελλάδας, μία μεγάλη μερίδα των οποίων εκπροσωπούμε.

Τι ζητούν οι Πομάκοι της Ξάνθης

1. Την ίδρυση δημόσιων, μη μειονοτικών, σχολείων σε όλα τα πομακοχώρια και την παράλληλη λειτουργία τους με τα μειονοτικά. Τελικός στόχος της ελληνικής Πολιτείας θα πρέπει να είναι να προσφέρει σε κάθε Πομάκο, ανεξάρτητα του τι αισθάνεται φυλετικά, το δικαίωμα να επιλέξει την γλώσσα στην οποία θα μορφωθεί το παιδί του. Έτσι, όσοι γονείς επιθυμούν αποκλειστικά ελληνική Παιδεία για τα παιδιά τους, θα μπορούν να τα στέλνουν στο δημόσιο σχολείο και όσοι θέλουν να μορφωθούν τα παιδιά τους και στα τουρκικά, να τα στέλνουν στο υπάρχον μειονοτικό.
2. Την εισαγωγή στα δημόσια δημοτικά σχολεία της Θράκης της διδασκαλίας του Κορανίου για τους μουσουλμάνους μαθητές.
3. Την γενίκευση της προσχολικής αγωγής στην ελληνική γλώσσα, με την ίδρυση παιδικών βρεφονηπιακών σταθμών και δημόσιων νηπιαγωγείων σε όλα τα πομακοχώρια.
4. Την άμεση λειτουργία των τεσσάρων δημόσιων ελληνόφωνων δημοτικών σχολείων, που ορθώς έπραξε και ίδρυσε ο προκάτοχός σας στο υπουργείο Παιδείας στα τέσσερα πομακοχώρια της ορεινής Ξάνθης. Αναμένουμε από εσάς την υλοποίηση της λειτουργίας των τεσσάρων αυτών σχολείων που έχουν συσταθεί.
5. Την άμεση ικανοποίηση του αιτήματος των κατοίκων της Μάνταινας, που εκκρεμεί από το 2006, για ίδρυση δημόσιου (μη μειονοτικού) σχολείου.
6. Την δημιουργία πιλοτικών σχολείων, όπου τα παιδιά θα διδάσκονται την μητρική τους γλώσσα (πομακική) και πολιτισμό, παράλληλα με την ελληνική. Η καταγραφή της έχει ήδη προχωρήσει σε ικανοποιητικό βαθμό, ενώ σήμερα πλέον υπάρχουν και Πομάκοι, αλλά και μη Πομάκοι (χριστιανοί) εκπαιδευτικοί, με γλωσσολογική παιδεία και επαρκή γνώση της πομακικής γλώσσας, οι οποίοι μπορούν να αναλάβουν το έργο της διδασκαλίας της στα σχολεία, έστω και μέσω πιλοτικών προγραμμάτων. Στα ίδια σχολεία να χρησιμοποιείται η πομακική, παράλληλα με την ελληνική κατά την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σχολικών δραστηριοτήτων.
7. Την επίσημη και συστηματική καταγραφή της πομακικής γλώσσας από το ελληνικό κράτος, από επιτροπή επιστημόνων που διαθέτουν την σχετική παιδεία και γνώση, με την επίσημη καθιέρωση ειδικού αλφαβήτου, με βάση το ελληνικό αλφάβητο, προκειμένου να διδαχθεί στα σχολεία, αλλά και να χρησιμοποιείται δημόσια παράλληλα με την ελληνική, για να καλύψει τις ανάγκες διγλωσσίας. Στην καταγραφή της πομακικής μπορούν και πρέπει να συμμετέχουν και αρμόδια τμήματα πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (Α.Π.Θ., Δ.Π.Θ., ΕΠΑΘ).
8. Την συνεργασία της ελληνικής Πολιτείας με τον σύλλογό μας για την επίσημη καταγραφή και είσοδο της πομακικής γλώσσας στα σχολεία και στην δημόσια ζωή του τόπου, στην θέση της τουρκικής γλώσσας. Ο σύλλογός μας έχει υπόψη του κατάλληλα εκπαιδευμένα πρόσωπα και μπορεί να υποβάλει συγκεκριμένες προτάσεις στην ελληνική Πολιτεία για την υλοποίηση του σκοπού αυτού και είναι έτοιμος να συνεργαστεί μαζί της, προσφέροντας κάθε δυνατή βοήθεια.
9. Τον σεβασμό της Συνθήκης της Λωζάνης από το ελληνικό κράτος για την θρησκευτική (και όχι εθνική) μουσουλμανική μειονότητα των Πομάκων της Ελλάδας. Συγκεκριμένα το άρθρο 40 της συνθήκης προβλέπει: «Οι Τούρκοι υπήκοοι, οι ανήκοντες εις μη μουσουλμανικάς μειονότητας, θα έχωσι ιδίως ίσον δικαίωμα να συνιστώσι, διευθύνωσι και εποπτεύωσι σχολεία και λοιπά εκπαιδευτήρια, μετά του δικαιώματος να ποιώνται ελευθέρως εν αυτοίς χρήσιν της γλώσσης των.». Εξάλλου το άρθρο 45 της ίδιας συνθήκης προβλέπει: «τα αναγνωρισθέντα διά των διατάξεων του παρόντος τμήματος δικαιώματα εις τας εν Τουρκία μη μουσουλμανικάς μειονότητας, αναγνωρίζονται υπό της Ελλάδος εις τας εν τω εδάφει αυτής ευρισκομένας μουσουλμανικάς μειονότητας». Μητρική γλώσσα είναι για μας τα πομακικά, και όχι τα τουρκικά, που μας έχουν επιβληθεί. Μέχρι να αρχίσει η διδασκαλία της μητρικής μας γλώσσας δεν επιθυμούμε να την αντικαταστήσει καμία άλλη γλώσσα εκτός από την ελληνική.

Το υπόμνημα που υπογράφουν για το διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Πομάκων Νομού Ξάνθης ο πρόεδρος Ταχήρ Κόντε, η γραμματέα Αλιέ Εφέντη και ο ταμίας Χαμδή Εφέντη, κοινοποιήθηκε επίσης στους, αντιπρόεδρο της Κυβερνήσεως Θεόδωρο Πάγκαλο, γενική γραμματέα Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας - Θράκης Θεοδώρα Κόκλα, πρόεδρο Ν.Δ. Αντώνη Σαμαρά, γεν. γραμματέα ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, πρόεδρο ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργο Καρατζαφέρη, πρόεδρο Συνασπισμού Αλέξη Τσίπρα, πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, Φίλιππο Πετσάλνικο, βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ξάνθης Σωκράτη Ξυνίδη, βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ξάνθης Τσετίν Μάντατζη, βουλευτή Ν.Δ. Ξάνθης Αλέξανδρο Κοντό, Καπνεργατών.

http://kostasxan.blogspot.com

πηγη: www.stoxos.gr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...