Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2010

Πληρώνουμε τα μαλλιοκέφαλα μας για τους λαθρομετανάστες..

Ο Ανδρέας Λοβέρδος μιλώντας στην Βουλή, ανέφερε: "Πληρώνουμε για ανθρώπους που δεν έχουμε προσκαλέσει σε εποχές κρίσης". Συνολικά η δωρεάν περίθαλψη των λαθρομεταναστών μας στοιχίζει 150 εκ. €. Σύμφωνα με τις προβλέψεις για το 2010 του Υπουργού Υγείας, οι δαπάνες των νοσοκομείων θα φτάσουν τα 2,6 δις. ευρώ, ενώ, εξ αυτών, τα 400 εκ. είναι αγνώστου προελεύσεως.

"Δεν μπορούμε να δίνουμε 1,5 δις ευρώ την δεκαετία για την περίθαλψη λαθρομεταναστών όταν το ποσό αυτό ισοδυναμεί με το κόψιμο μισθών, συντάξεων και δώρων Χριστουγέννων", είπε ο ερωτών βουλευτής Άδωνις Γεωργιάδης. Μάλιστα ανέφερε ότι το ποσό ο ποσό πιθανολογείται ότι αποτελεί ένα μέρος του ελλείμματος των 400 εκ. ευρώ, που έχει προκύψει και δεν μπορεί να...

διαπιστωθεί από πού προέρχεται.

Ωστόσο φάνηκε αισιόδοξος καθώς δήλωσε χαρακτηριστικά πως "Θα τα καταφέρουμε. Κι αυτό θα σημάνει κάθε χρόνο όφελος 300-400 εκ. ευρώ για τον λαό και τους ασθενείς. Γιατί σπαταλάμε πολλά όχι για τον άρρωστο και τον άνθρωπο, αλλά για άλλους λόγους".

Μεταξύ άλλων ανακοίνωσε ότι ξανασκέπτεται μήπως το αντίτιμο των τριών ευρώ, το οποίο ισχύει για όσους επισκέπτονται τα εξωτερικά ιατρεία καθιερωθεί και για κείνους που επισκέπτονται τα νοσοκομεία στις νυχτερινές εφημερίες.

"Εκεί δεν πληρώνει κανείς. Δεν λέω ότι αλλάζω γνώμη, αλλά το ξανασκέφτομαι", ανέφερε.
Γνωστοποίησε δε ότι με εγκύκλιό του ζήτησε από τις διοικήσεις να εισπράττονται τα τρία ευρώ από όλους ανεξαιρέτως, καθώς το αντίτιμο πλήρωναν μόνον οι Έλληνες κι όχι οι αλλοδαποί που επισκέπτονταν τα εξωτερικά ιατρεία.

Παράλληλα, ο υπουργός ανέφερε ότι έχει ζητήσει να καταγράφεται πόσοι είναι ασφαλισμένοι και πόσοι δεν είναι από εκείνους που επισκέπτονται τα νοσοκομεία στις εφημερίες "για να διαπιστωθεί το πόσο κοστίζει η προσφορά μας σε τρίτους" καθώς επίσης και πόσοι προσέρχονται δήθεν ως έκτακτα περιστατικά με σκοπό να εισαχθούν.

Ο υπουργός Υγείας στηλίτευσε παράλληλα το γεγονός ότι δεν εισπράττεται πάντοτε το ελάχιστο ποσό των τριών ευρώ και τόνισε πως πρέπει να βάλουμε λίγη λογική στο σύστημα και να σταματήσει "η τσαπατσουλιά, η γενναιοδωρία, η μαγκιά και η τσάμπα καλοσύνη όταν άλλος πληρώνει".

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ: Φορολογική Δήλωση 4.051.949,01 Ευρώπουλα !!!

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ: Φορολογική Δήλωση 4.051.949,01 Ευρώπουλα !!!

Νέο Σχολείο: το πειραματόζωο !

Πέρασε ήδη ένας μήνας από την πειραματική εφαρμογή του «Νέου Σχολείου», του ψηφιακού, του σχολείου του μέλλοντος σύμφωνα με τα τετριμμένα λεκτικά ποδοβολήματα. Διδάσκω σε ένα από τα 800 πανελλαδικώς σχολεία, που λειτουργούν σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα. Εξηγώ για όσους τυχόν αγνοούν …το πείραμα.

Στα σχολεία αυτά όλοι οι μαθητές του Δημοτικού, από την Α΄ έως την ΣΤ΄ τάξεις, κάνουν καθημερινά 7ωρα, σχολούν στις 2.00 μ.μ. Εισήχθησαν κάποια νέα διδακτικά αντικείμενα.

Πιο αναλυτικά. (θα περιοριστώ στις δύο πρώτες τάξεις). Στις Α΄ και Β΄ τάξεις διδάσκονται από τον Σεπτέμβριο, εκτός των «παραδοσιακών» μαθημάτων.

2 ώρες αγγλική γλώσσα, 2 ώρες πληροφορική (ΤΠΕ- Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών), 5 ώρες Αισθητική Αγωγή (η οποία περιλαμβάνει «αντικείμενα» όπως Εικαστικά, Μουσική, Θεατρική Αγωγή). Η Γυμναστική (Φυσική Αγωγή) αυξήθηκε στις 4 ώρες. Άλλες 3 ώρες είναι αφιερωμένες στην λεγόμενη Ευέλικτη Ζώνη.

Τι είναι αυτή; Σύμφωνα με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) και το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ.) – Φ.Ε.Κ. τεύχος Β΄ αρ. φύλλου 303/ 3-3-2003, στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης «θα πραγματοποιούνται διαθεματικές δραστηριότητες και σχέδια εργασίας….

Η Ε.Ζ. μπορεί να λειτουργήσει ως φίλτρο από το οποίο θα περνούν τα διάφορα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα». Να δοκιμάζονται, δηλαδή, οι πειραματισμοί και να καθιερώνονται, αν πετύχει το φιλτράρισμα.

Διαθεματικότητα τώρα, άλλο νεφελώδες πράγμα κι αυτό, σημαίνει ότι μπορούν τα μαθήματα να συσχετίζονται, να επικαλύπτονται (οριζόντιος άξονας παροχής γνώσεων). Πιο απλά, διδάσκεις Ιστορία ΣΤ΄ Δημοτικού την Έξοδο του Μεσολογγίου. Μπορείς, πλην του ιστορικού γεγονότος, να επεκταθείς σε γεωγραφικά στοιχεία, να προσφύγεις σε εικαστικές απεικονίσεις, σε θεατρική αγωγή και σε ό,τι άλλο σου κατέβει στο κεφάλι.

Να περιφέρεις την διδασκαλία γύρω από το ιστορικό γεγονός, αλλά να μην εμβαθύνεις. Λίγο απʼ όλα, τσιμπολογήματα. Λίγη ιστορία, λίγη γεωγραφία, λίγη λαογραφία, λίγο θέατρο και στο τέλος τίποτε. Έχασες τα πάντα και κυρίως το πρότυπο του ηρωισμού και της αυτοθυσίας, που πρέπει να ενσταλάξεις στους μαθητές μέσω του συγκεκριμένου μαθήματος.

Με ξεροκόμματα γνώσεων δεν χορταίνεις. Επιφέρεις σύγχυση και αμάθεια.

Γιʼ αυτό μιλάμε πλέον για δραστηριότητες και όχι για διδασκαλία. (Να στήνεις, ακόμη τα μαθητούδια στο Διαδίκτυο να χαζεύουν τις εικόνες και να καταστρέφεις την μαγεία της προσωπικής επαφής, την συγκίνηση της διήγησης, να μετατοπίζεται το κύρος της διδασκαλίας από το πρόσωπο του δασκάλου στο άψυχο εργαλείο. Να μεταβάλλεις την τάξη σε ΙΝΤΕΡΝΕΤ – ΚΑΦΕ).

Αν προσθέσουμε τις παραπάνω ώρες των «νέων» ή επαυξημένων αντικειμένων, προκύπτουν 16 ώρες εβδομαδιαίως αφιερωμένες σε «διασκεδαστικές» - ψυχαγωγικές δραστηριότητες. Δηλαδή από τα 6 χρόνια του Δημοτικού σχολείου, τα μισά και πλέον δαπανώνται (ή σπαταλώνται) σε «ανάπτυξη δεξιοτήτων», σε καταιγισμό αντικειμένων, εις βάρος της κύριας αποστολής του σχολείου που είναι να φωτίζει τη συνείδηση και να προσφέρει τα υλικά της ελευθερίας.

Αυτό είναι το Νέο ή Ψηφιακό Σχολείο. Και επειδή ακριβώς παύει να είναι σχολείο μάθησης και διάπλασης χαρακτήρα, υποστυλώνεται με πομφολυγώδη και ηχηρά επίθετα: νέο, ψηφιακό, διαδραστικό και λοιπά αερογεμή λεξίδια. Σχολείο που μιλάει για ανταγωνισμό και επιτυχία στη ζωή και όχι για προορισμό και ήθος.

Ποιες είναι όμως οι πρώτες εντυπώσεις από το πείραμα;



Πρώτον: το ωράριο, τα πενθήμερα επτάωρα, εξαντλούν σωματικά και εξοντώνουν ψυχολογικά τους μικρούς μαθητές, όλων των τάξεων του δημοτικού σχολείου. Το να καθηλώνεις όμως στα θρανία, από τις 8 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι, 6χρονα και 7χρονα παιδιά είναι τουλάχιστον αντιπαιδαγωγικό. Η σωματική κούραση αφαιρεί τη ζωντάνια και τη δροσιά της ηλικίας και ακυρώνει την εκπαιδευτική διαδικασία. Μετά το 5ωρο τα παιδιά ατονούν, καταβάλλονται, κουράζονται, αδιαφορούν. Με τέτοιους απαράδεκτους, φρενήρεις ρυθμούς στο τέλος θα απηυδήσουν και θα σιχαθούν το σχολείο. (Θυμήθηκα ένα παλιό φοιτητικό σύνθημα: «Παν τα νιάτα, παν τα κάλλη, μας τα φάγαν οι δασκάλοι»).

Δεύτερον: Υποβαθμίζεται, λόγω πληθώρας διδακτικών αντικειμένων, το μάθημα της γλώσσας, το σημαντικό και σπουδαιότερο γιʼ αυτήν την ηλικία. «Εν αρχή ην ο λόγος, λέει μια παλιά ιστορία όσο και ο κόσμος, στην οποία ο άνθρωπος είχε την εξουσία να ονομάσει τα ζώα και τα άλλα πλάσματα. Τη δυνατότητα, δηλαδή να αποκαλεί, να δίνει ζωή».

Η γλώσσα είναι ζωή. Το να μαθαίνεις, εξ απαλών ονύχων, να γράφεις, να διαβάζεις και να μιλάς σωστά, σημαίνει ότι μαθαίνεις να σκέφτεσαι σωστά. («λόγος και διάνοια ταυτόν» λέει ο Πλάτων, στον «Σοφιστή» 263ε). Στην εξοπλιστική αυτή ηλικία κυρίως οφείλει το σχολείο να καλλιεργεί την γλώσσα, πράγμα που δεν γίνεται αν συνυπολογιστεί και η αβάσταχτη ελαφρότητα των σχολικών εγχειριδίων (Μια από τις σημαντικότερες συνέπειες αυτής της γλωσσικής ανεπάρκειας είναι ότι προτρέπει, οδηγεί σε πράξεις βίας, που θα μπορούσαν να αποφευχθούν με τον λόγο. Πολλά παιδιά φτάνουν στην εξαλλοσύνη και την απελπισία γιατί δεν μπορούν να εκφραστούν. Δεν έχουν τις λέξεις. «Πάρε τις λέξεις μου δωσʼ μου το χέρι σου» γράφει χαριτωμένα ο ποιητικός λόγος).

Τρίτον: καταργείται η ευλογημένη σχέση δασκάλου και μαθητή. Αυτός ο όμορφος δεσμός χτίζεται καθημερινά μες στην τάξη και προϋποθέτει ήθος, ελευθερία και σοφία από τη μια, άσκηση, υπακοή, σεβασμό και αγάπη από την άλλη. Δάσκαλος και μαθητής είναι κατάκτηση που θα έπρεπε να προσέχουμε ως κόρην οφθαλμού και να μην την θυσιάζουμε σε ανόητους πειραματισμούς. Πότε να προλάβει «να δεθεί» το πρωτάκι με τη δασκάλα του, όταν μπαινοβγαίνουν λαχανιασμένοι και ασθμαίνοντες 7-8 εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων;

Τέταρτον: Πληροφορική και αγγλικά από την Α΄ Δημοτικού. Αιτιολόγησε η διαβιουπουργός (ο σκληρότερος πυρήνας της Νέας Τάξης) την πρόωρη εισαγωγή τους, για να γίνει το σχολείο ανταγωνιστικό. Και αυτή και ο αιθεροβάμων (πόδι δεν πατάει στην Ελλάδα) εντολοδόχος της είναι επικίνδυνοι και ύποπτοι. Τι θα πει ότι μέσω της χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών «θα πάρουν τα παιδιά της σημερινής γενιάς αυτό που χρειάζονται ώστε να αντιμετωπίσουν το αύριο», όπως δήλωσε ο Γ.Α.Π. Ποιο είναι αυτό, το «αυτό»; Από πότε η διαδικτυακή αποχαύνωση είναι αυτό που χρειάζονται τα παιδιά;

Ως πότε θα ανεχόμαστε τους μαθητευόμενους μάγους να πειραματίζονται με τα παιδιά μας, με σκοπό ανομολόγητο την κατασκευή του, χωρίς μνήμη, πίστη και πατρίδα, καταναλωτή τηλεοπτικών και διαδικτυακών σκουπιδιών;

Πέμπτον και ανακεφαλαιώνοντας: Εδώ συμβαίνει μια καταστρεπτική παρεξήγηση. Το σχολείο δεν είναι χώρος πειραμάτων και επιβολής ιδεολογημάτων, καρυκευμένων με εύηχα επίθετα. Το σχολείο δεν πρέπει να καινοτομεί , αλλά να συντηρεί - με την απλή και πρωταρχική σημασία - πρωτίστως. Να διαφυλάττει τα τιμαλφή και να τα παραδίδει στους νεότερους και όχι ό,τι γυαλίζει στον κάθε συμπλεγματικό και άσχετο να βαφτίζεται καινοτομία και να διοχετεύεται στο σχολείο.

ΓΚΟΛΑΝΤΙΕΣ: Ο Διονύσης Σαββόπουλος κάνει μάθημα Ελληνικών στην Διαμαντοπούλου

ΓΚΟΛΑΝΤΙΕΣ: Ο Διονύσης Σαββόπουλος κάνει μάθημα Ελληνικών στην Διαμαντοπούλου

Ο ρασοφόρος Άγγλος κατάσκοπος Νταίηβιντ Μπάλφουρ

Μια εικόνα εκ του παρελθόντος που μπορεί να είναι μια μικρογραφία του μέλλοντος. Διότι τώρα πλέον έχομε πολλές σφηκοφωλικές προβοκατόρων, κατασκόπων, δολιοφθορέων, και άλλων υπανθρώπων στην Ελλάδα, εκ των οποίων πολλούς εκπαιδεύουμε εμείς και με δικά μας έξοδα.



Με εκτίμηση,

Πολύδωρος



«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...

Ισοκράτoυς «Πανηγυρικός»

ΝΙΚΟΛΑΟΣ Π. ΣΟΪΛΕΝΤΑΚΗΣ «Η ΑΦΕΛΗΣ ΕΛΛΑΣ»Ή ο ρασοφόρος Άγγλος κατάσκοπος Νταίηβιντ Μπάλφουρ.




ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Ό Νίκος Σοϊλεντάκης είναι μοιραίο νά πεθάνει έντιμος. Κι ευθύ­νομαι κι εγώ γι' αυτό! Είχε ένα θέμα «τεφαρίκι», όπως τό λένε στην τηλεοπτική αργκό, καί αντί νά τό κάνει σενάριο, τό έκανε μελέτημα ιστορικό!

Αμφιβάλλω αν υπάρχει θέμα τόσο πολύπλοκο, γριφώδες, αλγεβρικό καί συνάμα... θεολογικό, Όσο αυτό πού αναφέρεται στον πατέρα Δημήτριο, τόν εφημέριο του έκκλησιδίου του Ευαγ­γελισμού πού εξομολογούσε όλες τίς κυρίες του Κολωνακίου καί έπιτηδείως αποσπούσε κρατικά μυστικά, τά όποια οι σύζυγοι ή εραστές τους (ανώτεροι κρατικοί λειτουργοί) τους τά ομολογού­σαν σέ στιγμές ερωτικού οργασμού. Οφείλω, πάντως, νά τονίσω έδώ —γιά τους μή είδότες— ότι γιά κάποιες γυναίκες η εξουσία είναι τό πιό ισχυρό... αφροδισιακό.

Ό πατήρ Δημήτριος ήταν μιά πολύπλαγκτη προσωπικότητα. Λεγόταν Νταίηβιντ Μπάλφουρ, αλλά δέν ήταν από τή γνωστή αριστοκρατική οικογένεια. Μάλλον τό όνομα τό πήρε άπό τό ομώ­νυμο περιπετειώδες ανάγνωσμα. Ήταν μιά διχασμένη προσωπικότητα. Σάν τόν Καζαντζάκη, κυνηγούσε νά βρει ένα Θεό. Μέσα του όμως υπήρχε καί τό μικρόβιο της κατασκοπείας, δηλαδή της υποκλοπής μυστικών. Όποιος κλέβει μυστικά, νιώθει πιό δυνατός. "ήταν ένας τύπος Λώρενς, αλλά χωρίς τή δική του προβολή, πα­ρόλο πού η δική του δράση ήταν πιό πολυσχιδής καί μακροχρόνια. Η κατασκοπεία, ως τό παλαιότερο —μαζί μέ τήν πορνεία— επάγ­γελμα, έχει κι αυτό μιά μυστικοπάθεια, έναν αποκρυφισμό σάν αυτόν πού διακρίνει κάποιους αυστηρούς μοναχούς. Τό «Άγιο» Όρος υπήρξε γι' αυτόν Όχι σχολή θεολογίας άλλα κατασκοπείας. Τόν δί­δαξε νά ετάζει νεφρούς, καρδίας, ψυχάς, μυαλά, κυρίως νά διαβά­ζει μυστικά καί νά τά στέλνει στους κατάλληλους αποδέκτες.

Ασφαλώς, υπάρχει δικός του δάκτυλος στην αυτοκτονία Κοριζή, κυρίως όμως στην ένταση καί στην έκταση των Δεκεμ­βριανών. Ήταν ή γλώσσα (μεταφραστής) καί τό μυαλό του Σκόμπυ. Αυτός Ίσως (ή μάλλον) οργάνωσε προτού αναχωρήσει από τή Σμύρνη τά επεισόδια τόν Σεπτέμβριο του 1955, όταν Τούρκοι «βασιβουζούκοι» ξεφτίλισαν Έλληνες αξιωματικούς καί τίς οικο­γένειες τους. Τότε ακούσαμε καί τό όνομα του ταγματάρχη Γρηγορίου Σπαντιδάκη, πού τόν γνωρίσαμε χρυσοπλουμισμένο παγόνι στή δικτατορία.

Είχα τό θλιβερό προνόμιο από παιδί νά ζήσω όλες τίς θλιβερές καταστάσεις της Κατοχής καί της μετέπειτα περιόδου της άλληλοσφαγής. Σφαζόμασταν χωρίς, κατά βάθος, νά ξέρουμε «γιατί;». Απλώς υπακούαμε καί υποκύπταμε σ' ένα ένστικτο αυτοκατα­στροφής. Καί άνθρωποι σάν τόν Μπάλφουρ μας «χόρεψαν στό ταψί». Όχι λόγω της δικής τους δαιμονικής, τάχα, Ικανότητας, αλλά λόγω του δαίμονα καταστροφής πού μας είχε κυριεύσει. Είχα από τότε τό πάθος τής περιέργειας. Θυμάμαι τόν Βελουχιώτη, όταν κατέβηκε στή Λακωνία. Έχω μάλιστα συγκρατή­σει καί μία ομιλία του πού πρό ετών κατέγραψα στον Οικονομι­κό, επί τών ένδοξων ήμερων του Γιάννη Μαρίνου. Αργότερα, στην Αθήνα, στό γήπεδο του «Παναθηναϊκού», γαβριάς τότε πιά, γνώρισα τόν Ζαχαριάδη, πού ήταν αγκαλιά μέ τόν Σιάντο καί τόν «παντός καιρού» Μιχάλη Κύρκο. Κάποτε κάποιος συγ­γενής (ήταν θέρος του 1946) μου έδειξε πάνω σ' ένα «τζίπ» καί κάποιον Άγγλο βαθμοφόρο. «Αυτός», μου είπε, «είναι ό Σκόμπυ». Δέν είμαι απολύτως βέβαιος γι' αυτό. Θυμάμαι, όμως, πλην του οδηγού, έναν ταγματάρχη μέ κοντό παντελονάκι. Λόγω του μανιάτικου πουριτανισμού πού μέ διακατείχε, δέν πρόσεξα τό πρό­σωπο του αλλά τήν «αισχρή» — κατά τά τότε μέτρα — εμφάνιση του. Διαβάζοντας τά όσα έγραψε αρχικά στην Εστία, καί στά οσα γράφει τώρα στην παρούσα εργασία του ό Νίκος Σοϊλεντάκης, θαρρώ ότι ό «κοντοπαντελονάκιας» (λέξη τής εποχής) ήταν ό άλλοτε πατήρ Δημήτριος του Ευαγγελισμού. Καί τό πιστεύω αυτό, διότι βασική αρχή τών κατασκόπων είναι ή έξης: νά τους βλέπεις, νά παρατηρείς πάνω τους καθετί, άλλ' όχι τό πρόσωπο τους!

Ό πατήρ Δημήτριος, ό κατά κόσμον Νταίηβιντ Μπάλφουρ, είχε πολλά πρόσωπα καί, ανάλογα μέ τό συνομιλητή του, παρουσιαζόταν μέ τό ταιριαστό γιά τήν περίπτωση πρόσωπο. Ακόμη καί του συντετριμμένου καί μετανοοΰντος χριστιανού. Ξεγέλασε πολλούς καί πολλές. 'Αλλά ή γυναίκα πού του έκλεισε δύο φορές τήν πόρτα -καί τή δεύτερη (φορά ως ηγουμένη- είχε πιά καταλά­βει «τι κάθαρμα, τι κάλπικος παράς, μιά ολόκληρη ζωή μέσα στό ψέμα», όπως θά έλεγε ό Μανόλης Αναγνωστάκης, ήταν αυτή ή θλιβερή μορφή, πού έπαιξε θλιβερό ρόλο στην πατρίδα μας σέ μιά θλιβερή εποχή. Δέν πιστεύω ότι ή περαιτέρω στάση (εκκλησιάσματα κλ.π.) δείχνουν μεταμέλεια. Αν όντως είχε μετανοήσει, θά έπρεπε προεχόντως ν' αυτοκτονήσει. Απλώς καί στή μετάνοια του έπαιζε θέατρο.

Τό νά πώ ότι τό βιβλίο του Νίκου Σοϊλεντάκη πρέπει νά αγο­ραστεί καί νά διαβαστεί (όχι μόνο μία φορά), θά ήταν σάν νά έλεγα ότι τό νερό - ειδικά τό θέρος- κάνει καλό. Δέν τό συνιστώ, ως ιστορικός, ως αρίστη ιστορική μελέτη, πού είναι. Τό συνιστώ γιά λόγους ιατρικούς. Είναι τό καλύτερο αντίδοτο κατά τής πολι­τικής μας βλακογνωσίας καί βλακοπραξίας. Παριστάνουμε τους πονηρούς, άλλ' όπως έλεγε ό Έμμ. Ροΐδης «τό πονηρότερου αλλά τό μάλα έξαπατώμενον εξ όλων τών ζώων της γης είναι ό Ελλην». Ή μελέτη του βιβλίου του Νίκου Σοϊλεντάκη θά εξα­λείψει πάσα αμφιβολία περί αυτού.

Σαράντος Ί. Καργάκος Λαύριο, 7 Ιουλίου 2009

21. Επίλογος, - Συμπέρασμα


Ό Μπάλφουρ ενώ βασανιζόταν από παρατεταμένη ασθένεια, λίγο πρίν από τόν θάνατο του, πού επήλθε στίς 11 Όκτωβρίου 1989 είπε: « Έγώ, σάν ασύνετο γαϊδουράκι, σκέφτηκα νά τρέξω πίσω άπό δυο ισχυρά άλογα, τόν Γέροντα Σιλουανό και τόν πατέρα Σωφρόνιο». Έξ άλλου, σέ επιστολή του τόν Απρίλιο του 1988 προς τόν τότε μητροπολίτη Θυατείρων (Μεγάλης Βρετα­νίας) Μεθόδιο Φούγια, μέ τόν όποιο γνωρίσθηκε ό άλλοτε π. Δη­μήτριος κατά τήν τελευταία δεκαετία της ζωής του, γράφει: «Είμαι 85 ετών και τά τελευταία 42 χρόνια υπήρξα αντικείμενο της πιό χυδαίας συκοφαντίας, ή όποια ανθρωπίνως ειπείν, έχει καταστρέφει ανεπανόρθωτα τήν ζωή μου. Έν τούτοις, υπακούο­ντας στον πνευματικό μου πατέρα, τόν αρχιμανδρίτη Σωφρόνιο, δεν έχω ποτέ απαντήσει ή έκστομίσει μία λέξη γιά αυτοάμυνα, αλλά εχω μάθει νά παίρνω κυριολεκτικώς κατά λέξη τους λό­γους του Χρίστου: "Μακάριοι έστέ όταν όνειδίσωσιν υμάς και διώξωσι και είπωσι πάν πονηρόν ρήμα καθ’ υμών ψευδόμενοι ένεκεν εμού" (Ματθ. 5:11)».30 Κατά μαρτυρία του μητροπολίτου Μεθοδίου Φούγια,31 ό Μπάλφουρ του είπε ότι εάν δεν είχε άποσχηματισθεί κατά τήν Κατοχή, «τίποτε δέν τόν εμπόδιζε νά συ­νεχίσει νά προσφέρει τις υπηρεσίες του στην Ίντέλλιτζενς Σέρβις και νά είναι και κληρικός». Όταν θέλησε νά επανέλθει στην ενεργό διακονία, ή γυναίκα του τόν απειλούσε πώς θά αυτοκτονή­σει εαν τήν εγκατέλειπε γιά νά γίνει μοναχός. Έτσι έμεινε μετέω­ρος μέχρι του θανάτου του. Κάποια στιγμή ζήτησε από τόν ανω­τέρω μητροπολίτη νά τόν επαναφέρει στην ενεργό ίεροσύνη, αλλά εκείνος τόν παρέπεμψε στον Ρώσο μητροπολίτη Αντώνιο Βλούμ, διότι ήταν κληρικός της Ρωσικής Εκκλησίας. Ή απάντηση του τελευταίου ήταν αρνητική. Έκτος άπό τό 'Έσσεξ, πήγαινε τακτικά στην "Οξφόρδη με τό πρόσφορο του καί τά ονόματα γιά νά μνημονευθούν στην προσκομιδή.

Κατηγορήθηκε από τήν ελληνική δημοσιογραφία ότι κατα­σκόπευε καί καθοδηγούσε τόν βασιλιά Γεώργιο Β'. Όμως ο Μπάλφουρ σέ συνομιλία μέ τόν καθηγητή Άντ.- Αιμ. Ταχιάο πα­ρατήρησε ότι δεν χρειαζόταν νά κατασκοπεύει τόν Γεώργιο Β', διότι ό βασιλεύς συζούσε μέ τήν Αγγλίδα ερωμένη του. Όντως, ό Γεώργιος Β' κατά τή διάρκεια της Ελληνικής Δημοκρατίας (1924-1935) διέμενε στό Λονδίνο, οπού συνδέθηκε μέ τήν Τζόυς Μπρίτταιν-Τζόουνς, ή οποία τόν ακολούθησε στην Αθήνα. Τό 1941, προτού καταφύγει ό βασιλιάς στην Κρήτη, προηγήθηκε ή κ. Τζόυς μαζί μέ τόν πρίγκιπα Γεώργιο (τόν άλλοτε Αρμοστή στην Κρήτη) καί τή σύζυγο του Μαρία Βοναπάρτη, ή οποία τή φρόντισε, Όσο ήταν μακριά από τόν βασιλέα. Μεταπολεμικά επανήλθε στην Ελλάδα μέ τόν Γεώργιο καί μετά τόν θάνατο του (1η Απριλίου 1947) παντρεύτηκε τον συνταγματάρχη Έντι Μπόξχωλ.33 Βρετανοί θεωρούν Ότι ή Τζόυς ήταν άπό τίς ελάχιστες βασιλικές ερωμέ­νες στην ιστορία γιά τήν οποία μόνο καλά λόγια έχουν ειπωθεί καί τήν περιγράφουν34 ώς ιδανική σύζυγο στρατιωτικού, απόλυ­τα λογική, μηδέποτε άναμειχθεισα σέ ραδιουργίες καί μέ ορθή αντίδραση σέ περίοδο κρίσεων. Ό πρώτος σύζυγος της, δεινός πότης, ήταν υπασπιστής του άντιβασιλέως των Ινδιών. Όταν ό Γεώργιος Β' επισκέφθηκε προπολεμικά τήν Ινδία, τή γνώρισε καί σύντομα δημιουργήθηκε στενή σχέση. Ή ένταξη της στό έδώ βασιλικό περιβάλλον καλύφθηκε υπό τήν ιδιότητα της κυ­ρίας των τιμών της Φρειδερίκης, συζύγου του τότε διαδόχου Παύλου. Ό βασιλιάς Γεώργιος, μέ τά ήθη της εποχής, γιά νά νυμφευθεί τήν κοινή θνητή Τζόυς Μπρίτταιν-Τζόουνς έπρεπε νά παραιτηθεί άπό τόν θρόνο του, όπως έπραξε τό 1936 ό βασιλιάς Εδουάρδος Η' της Αγγλίας, πού νυμφεύθηκε τήν Ούώλλις Σίμσον

Ό ιεροδιάκονος Νικόλαος, εγγονός αδελφού του γ. Σωφρονίου, σημειώνει Ότι πολλοί πιστεύουν Ότι ό Μπάλφουρ έζησε χρησιμοποιώντας υποκριτικά τήν Όρθοδοξία. Άποψη πού στηρίζεται στίς πα­λινωδίες του καί στην περιπετειώδη ζωή του.35 Κατά τόν Σ. Καργάκο, ώς καλός υποκριτής ήθελε μία υστεροφημία. Τήν πέτυχε. Ήταν ό αρχιτέκτων του Εμφυλίου. Ή ενασχόληση του μέ τό έργο του αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης Συμεών ήταν γιά τή σω­τηρία της ψυχής του, αφού έστειλε τόσες ψυχές στον Αδη. Κατά τήν αντίθετη άποψη πού εκφράζει ό καθηγητής Άντ.- Αιμ. Ταχιάος, ό Μπάλφουρ «ήταν πιστό τέκνο της Όρθοδόξου Εκκλη­σίας, τέτοιο πού δέν μπορεί νά είναι ένας υποκριτής ή κάποιος πού απλώς, ψυχρά καί μελετημένα εκτελεί μιαν αποστολή κατασκό­που, όπως τόν ερμήνευσαν άνθρωποι πού έστω καί στοιχειωδώς δέν μπορούν νά κατανοήσουν τίς παλινδρομήσεις μιας ανήσυχης καί ταραγμένης ψυχής, ούτε τι είναι αμαρτία καί μετάνοια. Ένας στρατολογημένος κατάσκοπος δέν χρειαζόταν, γιά νά εκτελέσει τήν αποστολή του στην Αθήνα, νά σπουδάσει χρόνια θεολογία στή Ρώμη, νά γίνει ρωμαιοκαθολικός μοναχός, αντί νά τόν υποδυ­θεί, στή συνέχεια νά γίνει ορθόδοξος μοναχός καί ιερέας, νά ζήσει στά απόκρημνα βράχια του «Άγιου» Όρους, τή στιγμή, πού στά σαλόνια του Κολωνακίου καί στίς δεξιώσεις τών διπλωματών στην Αθήνα, οι πληροφορίες πού ενδιέφεραν τήν αρμόδια βρετανι­κή υπηρεσία κυκλοφορούσαν εν αφθονία».36 Έξ άλλου, στή δεκαετία του 1930-1940, ό άρμενοκαθολικός επίσκοπος Γιοχάννες Γκαμσαραγιάν ήταν επικεφαλής ενός άπό τά δίκτυα της γερμανικής κα­τασκοπείας στην Ελλάδα. Είχε εγκαταστήσει στον δεύτερο Ορο­φο του μεγάρου Γιάνναρου, στή συμβολή τών οδών Όθωνος καί Φιλελλήνων στό Σύνταγμα, μυστική σχολή δολιοφθορέων πού έδρασαν στά χρόνια του πολέμου στή Μέση Ανατολή.37 Στά άνωτέρω επιχειρήματα μπορεί νά αντιπαρατεθεί ότι καί τό νά γίνει κάποιος κατάσκοπος είναι μία μορφή αναχωρητισμού. Είναι ένας άλλου τύπου μοναχισμός. Ό κατάσκοπος απαιτείται νά έχει ισχυ­ρή μυστικοπαθή ιδιοσυγκρασία. Ό Μπάλφουρ απλώς ράγισε καί έζησε σάν ραγισμένο γυαλί.

Στερούμενοι θεολογικών γνώσεων, νομίζουμε ότι ό Μπάλφουρ ακολούθησε τή γνωστή φράση τών Βενετών: «Είμαστε πρώτα Βε­νετοί καί κατόπιν χριστιανοί» . Προσχώρησε ειλικρινά στην Όρθοδοξία, αλλά δέν απαρνήθη­κε, καί ορθώς, τήν εθνικότητα του. Στην Αθήνα βρέθηκε καθ' όδόν προς τά Ιεροσόλυμα. Ένθουσιασθείς από τά στελέχη καί τό έργο της «Ζωής», παρέμεινε στην Αθήνα γιά νά εκπληρώσει τήν επιθυ­μία του νά σπουδάσει στή θεολογική Σχολή. Ιερέας στό θεραπευ­τήριο του Ευαγγελισμού βρέθηκε σέ εποχή κατά τήν οποία τά σύν­νεφα του πολέμου ήσαν βαριά καί θά ξεσπούσε ό Β' Παγκόσμιος πό­λεμος, στην έλευση του οποίου εθελοτυφλούσαν οι Μεγάλοι. Έτσι, κατά τήν κρίσιμη αυτή περίοδο, ή εδώ αγγλική πρεσβεία τόν στρά­τευσε στην υπηρεσία της πατρίδος του, ώς κατασκόπου. Άλλωστε ή κατασκοπεία είναι πάντοτε προπομπός της πολιτικής ή της στρα­τιωτικής δράσεως, διαπιστευμένοι δέ κατάσκοποι είναι Όλοι οί πρε­σβευτές καί οί στρατιωτικοί ακόλουθοι. Καί τούτο, διότι τά καθήκο­ντα του διπλωμάτη συνοψίζονται στό διαπραγματεύεσθαι, παρατηρείν καί προστατεύειν. Όπως διδάσκεται ό διπλωμάτης, παρατηρεί, άρύεται πληροφορίες καί αναφέρει κάθε ζήτημα πού ενδιαφέρει τή χώρα του, προωθώντας τά συμφέροντα της.

Ό Μπάλφουρ, μετά τή φυγή του στην Αίγυπτο, αποστάτησε, άλλα επανεντάχθηκε σταδιακά σέ αυτήν μεταπολεμικά καί πλή­ρωσε τό κοινό χρέος, ώς πιστό μέλος της.

Φυγάδεψαν τον πρωθυπουργό..μέσω Δομοκού!

ΑΓΑΠΗΤOI ΦΙΛΟΙ,




ΟΣΟΙ ΠΑΡΑΣΥΡΕΣΤΕ ΚΙ ΕΛΠΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ Δ.Ν.Τ. ΣΕ ΤΡΙΑ, ΑΙΝΤΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ,

ΘΑ ΕΙΝΑΙ << ΠΑΡΕΛΘΟΝ >> ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ . . . Κ Α Α Α Α Θ Ε Σ Τ Ε ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ

ΑΠ' ΤΙΣ ΚΑΚΟΥΧΙΕΣ , ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ ! !




ΓΙΑ 32, ΝΑΙ ! ΤΡΙΑΝΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ! ! ! ΝΟΙΚΙΑΣΑΝ ΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΠΟΥ

ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ . . . ΛΕΒΕΝΤΟΠΑΙΔΑ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ.




ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΙΣ 7 ΝΟΕΜΒΡΗ !




ΦΙΛΙΚΑ




ΑΝΤ. ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ







ΚΑΙ . . . . ΔΩΡΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ - ΑΠΟ STOP CARTEL ΕΠΙΣΗΣ




Φυγάδεψαν τον πρωθυπουργό..μέσω Δομοκού!




"" Πρωτοφανής διασυρμός ενός πρωθυπουργού που κρύφτηκε μετά την προεκλογική φιέστα στη Λάρισα.

Φοβήθηκε να αντικρύσει τους καθημερινούς πολίτες στα μάτια και πήρε τα βουνά ! ! ! Τι απέκρυψαν οι

Αρχές και δεν αποκάλυψαν τα συμβατικά ΜΜΕ για την περιπλάνησή του από χωρίου εις χωρίον στην

ορεινή κεντρική Ελλάδα χθές Κυριακή.""







--

Best regards,

Sibraxi mailto:sibraxi.politon@tellas.gr

Νέα δυναμική παγκόσμια καμπάνια για το όνομα της Μακεδονίας

Παγκόσμια καμπάνια για την ονομασία της Μακεδονίας με την συμμετοχή χιλιάδων ατόμων ξεκίνησε για μια ακόμη φορά πριν από τέσσερις εβδομάδες, σε διαδικτυακό επίπεδο. Αποτελεί μια πρωτοβουλία του Ανεξάρτητου Ελληνικού Δικτύου (Independent Hellenic Network) την οποία στηρίζουν όλες οι Παμμακεδονικές οργανώσεις ανά τον κόσμο, καθώς και η Παγκόσμια Ένωση Παμμακεδονικών Οργανώσεων. Με τον τίτλο «Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να διαπραγματεύεστε το όνομά μου;» η καμπάνια έχει μέχρι σήμερα τύχει αποδοχής και υποστήριξης από 4.500 χιλιάδες άτομα, στην πλειοψηφία τους Έλληνες της διασποράς, αλλά και φιλέλληνες.




Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η ευαισθητοποίηση των Ελλήνων, ώστε να πιέσουν την ελληνική κυβέρνηση για την αποκατάσταση της αλήθειας και να αποτραπεί οποιαδήποτε χρήση του όρου Μακεδονία στην ονομασία των Σκοπίων. Η πρόεδρος της Επιτροπής Παμμακεδονικών Ενώσεων Υφηλίου, κυρία Νίνα Γκατζούλη σε τηλεφωνική επικοινωνία δήλωσε πως «Εμείς δεν δεχόμαστε να υπάρχει ο όρος Μακεδονία στην ονομασία της γείτονος χώρας.»



Η κινητοποίηση αυτή παρουσιάζει ιδιαίτερο χρονικά ενδιαφέρον αφού σύντομα θα πραγματοποιηθεί η σύνοδος του ΝΑΤΟ όπου θεωρείται βέβαιο η Ελλάδα να δεχτεί πιέσεις εκ νέου για την τελική λύση στο όνομα της γείτονος χώρας.



Για το θέμα της ονομασίας των Σκοπίων και την χρήση του όρου Μακεδονία, έχει οριστεί συνάντηση στις 21 Οκτωβρίου 2010, μεταξύ της Επιτροπής Παμμακεδονικών Ενώσεων Υφηλίου και του τμήματος υπεύθυνο για ελληνικά ζητήματα του State Department, της AΜερικής. Αντικείμενο της συζήτησης που θα έχουν οι εκπρόσωποι της ομογένειας με τον ανώτατο αξιωματούχο κύριο Chris Snipes είναι η έμφαση στο ζήτημα της ονομασίας και τις παραμέτρους που το συνδέουν με την εθνότητα και τη γλώσσα.

Η κ. Γκατζούλη, σημείωσε πως εφόσον το κράτος των Σκοπίων κατορθώσει να χρησιμοποιήσει τον όρο Μακεδονία τότε είναι πιθανό να διεκδικήσει και να εκμεταλλευτεί οτιδήποτε φέρει το χαρακτηριστικό «Μακεδονία».



Τις θέσεις της καμπάνιας καθώς και της Επιτροπής Παμμακεδονικών Ενώσεων Υφηλίου υιοθετεί το Συμβούλιο Αποδήμου Ελληνισμού (ΣΑΕ) ενώ στο πρόσφατο παρελθόν οι ΑΧΕΠΑ κατά την συνάντησή τους στο Μόντρεαλ τον Ιούλιο του 2010 συντάχθηκαν και αυτοί υπέρ της καμπάνιας.



Αξίζει να σημειωθεί πως για κάθε 5000 υπογραφές θα αποστέλλεται σχετικό έγγραφο τόσο στο Υπουργείο Εξωτερικών όσο και στο γραφείο του Πρωθυπουργού. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την καμπάνια στον σύνδεσμο: http://www.macedoniaontheweb.eu/en
http://www.eabforum.gr/forum/index.php/topic,338.msg548.html#msg548

«36 Χρόνια Κατοχής – 36 Χρόνια Αγώνα για Απελευθέρωση»,

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

To Σωματείο «Συμπαράσταση Αγώνα Κύπρου»

η «Συντονιστική Επιτροπή Υποστήριξης Αγώνα για Ελεύθερη Κύπρο»

και η «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων

σας προσκαλούν στην

Έκθεση Αφίσας

«36 Χρόνια Κατοχής – 36 Χρόνια Αγώνα για Απελευθέρωση»,

για τα 50χρονα της Κυπριακής Δημοκρατίας



που θα πραγματοποιηθεί

στο χώρο της «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων, Αίθουσα «Νίκος Γκάτσος»,

(Πειραιώς 100, Γκάζι)

από τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010 έως την Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010



Στα εγκαίνια της Έκθεσης, τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010, ώρα 7μ.μ.

χαιρετισμό θα απευθύνει ο Δήμαρχος Αθηναίων

Νικήτας Κακλαμάνης

Θα διαβασθεί χαιρετισμός του

Αρχιεπισκόπου Κύπρου



Ομιλητής

Βάσσος Λυσσαρίδης

Επ. Πρόεδρος ΕΔΕΚ (Κύπρος)

Η ιστορικός τέχνης Ντόρα Ηλιοπούλου-Ρογκάν θα παρουσιάσει εικαστικά

την Έκθεση

Υπό την Αιγίδα του Πολιτισμικού Οργανισμού Δήμου Αθηναίων (Π.Ο.Δ.Α.)







Θεσσαλονίκη, διήμερο του Άρδην με θέμα «Αδιέξοδα και οφθαλμαπάτες»

Χρόνια τώρα, η Θεσσαλονίκη ήταν αφημένη στο έλεος της υποβάθμισης και της εκποίησης. Οι ζωτικές δυνάμεις της πόλης κατεδαφίστηκαν από τον οδοστρωτήρα του εύκολου πλουτισμού και καθετί δημιουργικό σίγησε. Έτσι η πόλη κινούνταν σε μια παρασιτική εμπορική και καταναλωτική τροχιά, έχοντας εγκαταλείψει την παραγωγή, τη δημιουργία, τον πολιτισμό ή την πολιτική και μένοντας σε μια αφασική κατάσταση.

Η συρρίκνωση των οικονομικών μεγεθών και της εμπορικής δραστηριότητας έφερε στο φως τα πραγματικά χαρακτηριστικά της «σύγχρονης» Θεσσαλονίκης. Μιας πόλης χωρίς όραμα, να περιμένει άλλοτε τα ψίχουλα από την Αθήνα και άλλοτε τα πακέτα της Ε.Ε. για να υπάρξει. Μιας πόλης χωρίς πολεοδομικό σχεδιασμό, χωρίς πράσινο, χωρίς συγκοινωνιακές μελέτες, χωρίς καμία προοπτική ανασύστασης του καθοριστικού ρόλου της στον ελλαδικό και βαλκανικό χώρο. Μιας πόλης που φορτίζεται ιδεολογικά από τα φαντάσματα των εθνομηδενιστικών κύκλων του Αριστοτελείου και ορισμένων νεο-οθωμανών επιχειρηματιών, στον οποίο αντιτάσσεται απλώς ένας ανίσχυρος και κραυγαλέος Άνθιμος με ολίγον Ψωμιάδη. Μιας πόλης που θα κληθεί να επιλέξει ανάμεσα στον νεο-οθωμανό Μπουτάρη και στον ολίγιστο… Γκιουλέκα. Και αυτό τη στιγμή που το κέντρο βάρους του ελληνισμού θα έπρεπε να μεταφερθεί από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη.

Μπρος σ' αυτήν την κατάσταση εμείς δεν μπορούμε να μείνουμε απαθείς. Για αυτό επιλέξαμε να κάνουμε δύο συζητήσεις για τη Θεσσαλονίκη, με αιχμή του δόρατος τα σημεία όπου πραγματικά υστερεί. Την Παρασκευή θα μιλήσουμε για την ιδεολογική και πολιτισμική ταυτότητα της πόλης, για την πνευματική της διάσταση στο παρελθόν και τις προοπτικές της για το μέλλον, ενώ το Σάββατο θα προσπαθήσουμε να μιλήσουμε για τον ρόλο που θα μπορούσε να παίξει η πόλη στην ανασυγκρότηση της ελληνικής κοινωνίας, την ευημερία των κατοίκων της και τη σημασία της σε μια βαλκανική συνεργασία. Αναλυτικά:

Παρασκευή: 22 Οκτωβρίου 2010, ώρα 7:30 μμ

Η ιδεολογική και πολιτισμική ταυτότητα της πόλης

Ομιλητές:

Ντίνος Χριστιανόπουλος, ποιητής

Κώστας Ζουράρις, συγγραφέας

Στέλιος Κούκος, δημοσιογράφος

Συντονιστής: Κρίτων Σαλπιγκτής, συγγραφέας





Σάββατο, 23 Οκτωβρίου 2010, 7:00 μ.μ.



Μεταξύ εγχώριας ταυτότητας και βαλκανικής προοπτικής

Ομιλητές:

Γιώργος Καραμπελιάς, συγγραφέας

Δημήτρης Γαρούφας, πρ. Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης

Δημήτρης Μάρτος, Αρχιτέκτων, συγγραφέας

Γιώργος Τοζίδης, οικονομολόγος

Συντονιστής: Θανάσης Τζιούμπας, οικονομολόγος

Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν στον εναλλακτικό χώρο πολιτικής και πολιτισμού του περιοδικού Άρδην και της εφημερίδας Ρήξη στη Θεσσαλονίκη.

Διεύθυνση: Βαλαωρίτου 1 & Δωδεκανήσου γωνία (έναντι ΟΑΕΔ) 8ος όροφος

τηλ. επικοινωνίας: 2310 543751

περ. Άρδην – εφ. Ρήξη

ΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΡΟΖ "ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ" , ΑΛΛΑ ...ΚΟΜΜΑΤΤΙΚΑ ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟΙ. ή ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ ! Της ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΝΙΑΡΟΠΕΤΡΟΥ

 
Έσπασαν τα νεύρα μας απο το πίτσι πίτσι των απανταχού δημοσιογράφων και των αφεντικών τους να υποστηρίζουν τις "ανεξάρτητες" υποψηφιότητες των κ.κ. Δημαρά και Μητρόπουλου.
Ευτυχώς που στην προσπάθεια άντλησης ψηφορόρων, τους ξεφεύγει η αλήθεια και αποκαλύπτουν τους πραγματικούς τους στόχους. 
Ο μεν κ. Δημαράς, κάνει μνημόσυνο στο μνημόνιο και καλεί τους τεθλιμμένους  συγγενείς να πάνε μαζί του για να το θάψουν στα ... τάρταρα. Εγω ΔΕΝ το ψήφισα λέει, με απέβαλλαν απ το ΠΑΣΟΚ άρα είμαι ανεξάρτητος. 
Δεν το ψήφισε στα ΙΣΙΑ αλλά ... πλαγίως.
Δεν είπε ΟΧΙ , αλλά ΠΑΡΩΝ, δλδ εγω δεν ξέρω, δεν είδα, δεν άκουσα, δεν παίρνω θέση, κάντε ότι θέλετε και μην μ`ανακατεύετε .
ΤΙΜΙΑ θέση, κοινοβουλευτικού ανδρός ε;
ΝΑΙ θα μου πείτε, αλλά τον ...πέταξαν απο την Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ.
Είσαστε.. σίγουροι ότι δεν έγινε "εξ επι τούτου"; δλδ την ΤΑΧΑ μου ανεξαρτητοποίησή του μέχρι τις εκλογές, να αρπάξει τους διαφωνούντες του ΠΑΣΟΚ και να τους ενθυλακώσει μετά στον κομματικό κουμπαρά; 
ΑΥΤΟ είναι κάτι παραπάνω απο σίγουρο. 
Γι αυτό ΟΛΑ τα ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ Μ.Μ.Εξαπάτησης δουλεύουν νύχτα μέρα, στήνουν ακριβά γκάλοπ που τον βγάζουν πρώτο ως ελευθερωτή της Αττικής, μιλάνε ΟΛΟΙ οι Δημοσιογράφοι γι αυτόν σαν να ανακάλυψαν το... χαρτί που γράφουν. 
Κι αυτό γιατί είναι ΟΛΟΙ στο ΚΟΛΠΟ υφαρπαγής της λαϊκής ψήφου και παράδοσής της στα χέρια του Jeffry. 
Γιατί ΕΤΣΙ τους συμφέρει. 
ΠΑΝΤΑ έτσι έκαναν. 
Υποτακτικοί του ΟΠΟΙΟΥ Κουβέρνου. 
Γιατί ΕΤΣΙ ΤΑ ΤΣΕΠΩΝΟΥΝ ΧΟΝΤΡΑ. 
Οι τρόποι γνωστοί και στα αγέννητα έβρυα.
Αλλά πόσο είναι "ανεξάρτητος" ο κ. ΔΗΜΑΡΑΣ; 
Το λέει ΜΟΝΟΣ του ΣΗΜΕΡΑ,στην... ιστοσελίδα του:


 Απο την ιστοσελίδα του!

Και σε συνέντευξή του:
"Γιάννης Δημαράς: « Η ψυχή και το μυαλό μου δεν παίρνουν διαζύγιο από το ΠΑΣΟΚ».
Στην συνέντευξη του στην Ηλεκτρονική Αυτοδιοίκηση,

Διαβάστε περισσότερα στην Ηλεκτρονική Αυτοδιοίκηση http://www.e-aftodioikisi.gr/default.aspx?pageid=3613"
Πάμε στον έτερο... *Καππαδόκη
Ο κ. Αλέξης Μητρόπουλος ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του
για την Περιφέρεια Αττικής είναι σήμερα και επισήμως ο εργατολόγος 
Αλέξης Μητρόπουλος, επικεφαλής της «Ανεξάρτητης Κίνησης για την Αττική».


Ο κ. Μητρόπουλος ευχαρίστησε για τη στήριξή του τον ΣΥΝ και τον πρόεδρό του Αλέξη Τσίπρα και δήλωσε ότι θα δώσει την εκλογική μάχη «μαζί με τα μέλη και τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ ......».
Διαβάστε περισσότερα: 
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=354125&ct=32&dt=13/09/2010#ixzz12sKaTRGQ

Ε, τώρα πείτε μου ΕΣΕΙΣ, τόσα κιλά .. κουτόχορτο πρέπει να καταναλώσει κάποιος για να τους πιστέψει και να τους .. ψηφίσει;
Πέστε μου με το χέρι στην καρδιά (όποιου.. χρώματος) πιστεύει ΕΣΤΩ ΕΝΑΣ ότι αυτοί οι *Καππαδόκες είναι ΑΝΤΙ ΠΑΣΟΚ και ότι την ΔΕΥΤΕΡΗ Κυριακή δεν θα λειτουργήσουν σαν μεταφορικοί ιμάντες των ΚΛΕΜΜΕΝΩΝ ψήφων σας, πρός τον υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ;
Μήπως πιστεύει κάποιος ότι αν την δεύτερη Κυριακή θα στηρίξουν με την "ανεξαρτησία" που προείπαμε, τον ΟΠΟΙΟ έτερο σωστό υποψήφιο και ΟΧΙ Σγουρό, Δημαρά ή Μητρόπουλο , αν εις εκ των τριών φτάσει στο νήμα της 14ης Νοεμβρίου;
Γι αυτό φωνάζω απο βάθους καρδιάς; 
ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ, ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ, ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙΣ !!



*Ο έτερος καππαδόκης









*Ιδού και ο έτερος Καππαδόκης (ολοκληρωμένη έκφραση). Σημαίνει, να κι άλλος ομοϊδεάτης (με την έννοια του παγαπόντη ή μπαγαπόντη), που έρχεται για υποστήριξη του υπάρχοντος.
Αγγελική Νιαροπέτρου ΜΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ! μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΛΑ.Ο.Σ και υποψήφια σύμβουλος Ανατολικής Αττικής με υπ.Περιφερειάρχη τον ΑΔΩΝΙ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ και αντιΠεριφερειάρχη τον αναγνωρισμένο Ελληνιστή καθηγητή ΧΡΗΣΤΟ ΓΟΥΔΗ
Κλικ ΕΔΩ>> http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2010/10/blog-post_2730.html.

H EAB Υπό Διογμόν!

H EAB Υπό Διογμόν!
Από Flavius Belisarius
Τις τελευταίες μέρες είμαστε μάρτυρες μιας ομοβροντίας επιθέσεων από κατευθυνόμενα δημοσιεύματα και ειδήσεις που στοχεύουν στην απαξίωση της κρατικής αμυντικής βιομηχανίας και ιδιαίτερα της ΕΑΒ. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι τα δημοσιεύματα αυτά δημιουργούν μια διαστρεβλωμένη εικόνα για τις μονάδες αυτές στα μάτια της ελληνικής κοινωνίας και τις παρουσιάζουν ως τα αίτια των θυσιών που υποβάλλεται ο ελληνικός λαός.

Στην πραγματικότητα όμως τα δημοσιεύματα αυτά αποσκοπούν στη δημιουργία πρόσφορου κλίματος προκειμένου ξένα βιομηχανικά και οικονομικά συμφέροντα να αποκτήσουν το 49% της ΕΑΒ, και των άλλων βιομηχανιών έναντι πινακίου φακής, όπως άλλωστε συνέβη και με τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, με τον αντικειμενικό σκοπό να αποκτήσουν προγεφύρωμα στην ελληνική αγορά αμυντικού υλικού. Δηλαδή με το σκεπτικό ότι το 51% των ελληνικών βιομηχανιών θα συνεχίσει να παραμένει στο κράτος, αυτές θα συνεχίζουν να είναι ΔΕΚΟ και με αυτήν τη λογική η κυβέρνηση θα μπορεί εις το εξής να αναθέτει απ’ ευθείας σε αυτές τις μονάδες (και συνεπώς στους ξένους μετόχους τους) εξοπλιστικά προγράμματα, από αυτά που παραμένουν ανεκτέλεστα στο ΕΜΠΑΕ και που οι κυβερνήσεις αρνούντο μέχρι σήμερα να τα αναθέτουν απ’ ευθείας στις υπό 100% κρατικό έλεγχο αμυντικές βιομηχανίρες ως όφειλαν. Με λίγα λόγια, τα κατευθυνόμενα αυτά δημοσιεύματα σκοπεύουν να καλλιεργήσουν τις συνθήκες ώστε οι κρατικές αμυντικές βιομηχανίες να μετατραπούν σε κερκόπορτα για την άλωση της αμυντικής αγοράς της χώρας.

Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι οι κρατικές βιομηχανίες έχουν διοικήσεις που διορίζονται από την κυβέρνηση και που υλοποιούν την πολιτική του μετόχου τους που είναι το ίδιο το κράτος ενώ η κύρια αγορά των μονάδων αυτών είναι οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις και τα έργα που ανατίθενται από αυτές. Κατά συνέπεια για την οποιαδήποτε οικονομική κατάσταση των μονάδων αυτών την ευθύνη φέρουν η εκάστοτε κυβέρνηση και όσοι κρατικοί λειτουργοί εμπλέκονται με τα εξοπλιστικά προγράμματα και ουδόλως οι εργαζόμενοι σε αυτές.

Οι εργαζόμενοι της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας ξεκινούν έναν κύκλο αγωνιστικών κινητοποιήσεων για την προάσπιση των δικαιωμάτων τους αλλά και της ιδίας της ΕΑΒ. Στο πλαίσιο αυτό παραθέτω ως ακολούθως ενημερωτικό μου κείμενο που μοίρασα στους συναδέλφους.

Τανάγρα, 19 Οκτωβρίου 2010

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Καλούμαστε σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις λόγω των πρόσφατων επιθέσεων που δεχόμαστε στο μισθολογικό μας και λόγω των διαρροών περί επικείμενης ιδιωτικοποιήσεως της ΕΑΒ.

Χωρίς καμία αμφιβολία οι διαρροές περί των υψηλών μας αποδοχών αποσκοπούν στο να αποτελέσουν αφορμή για νέες περικοπές, ενώ ταυτόχρονα η κυβέρνηση για τις επικείμενες ενέργειές της κατά της ΕΑΒ αναζητεί στήριγμα στα λοιπά κοινωνικά στρώματα τα οποία ήδη καταδυναστεύει προκειμένου να μας παρουσιάσει ως τους κηφήνες που απομυζούν τον μόχθο του υπόλοιπου λαού χωρίς να προσφέρουμε τίποτα, να μας παρουσιάσει ως το αίτιο του κακού. Παράλληλα προσπαθεί να μας δημιουργήσει συμπλέγματα ενοχής και αυτολύπησης και να μας οδηγήσει σε μία απολογητική στάση. Όμως όλα αυτά στην πραγματικότητα αποτελούν την κορυφή του παγόβουνου.

Η αλήθεια είναι ότι από τη στιγμή που ιδρύθηκε η ΕΑΒ βρέθηκε στο στόχαστρο των σκοτεινών κύκλων που λυμαίνονται τις προμήθειες των ΕΔ, είτε αυτοί είναι αντιπρόσωποι είτε ανώτατοι κρατικοί λειτουργοί. Η ΕΑΒ κόβει μίζες από πολλούς, χαλάει τη μαγιονέζα σε πολλούς. Αλήθεια, γιατί μετά από 30 χρόνια λειτουργίας δεν καταφέραμε να αναπτύξουμε δικά μας οπλικά συστήματα; Γιατί σχεδόν στο σύνολό του όλος ο κατασκευαστικός φόρτος προέρχεται από ΑΩ(*); Γιατί μετά από τόσα έργα εκσυγχρονισμού που έχουμε αναλάβει κάτω από ξένες εταιρείες, δεν μπορούμε να προσφέρουμε δικά μας πακέτα χωρίς να έχουμε την ανάγκη των ξένων; Διότι πολλοί κρατικοί λειτουργοί και κυβερνητικοί αξιωματούχοι πάντα ήθελαν αγορές από το εξωτερικό για να παίρνουν το κατιτί τους. Μια και η ΕΑΒ είχε ιδρυθεί την ήθελαν για τα μάτια του κόσμου, για να παρουσιάζουν ότι δήθεν φέρνουν αντισταθμιστικό έργο!

Ρωτήστε τους γιατί φύγαμε από την κοινοπραξία του Aermacchi; Διότι ήταν πιο προσοδοφόρο σε αυτούς να συνδιαλέγονται τη μια με τους Κορεάτες, την άλλη με τους Εγγλέζους και ενδιάμεσα με τους Τσέχους. Γιατί δεν συμμετείχαμε σε μια από τις κοινοπραξίες του Typhoon, του F-35, ή του Airbus 400; Όχι! Δεν θέλουν να είναι υποχρεωμένοι να πάρουν το αεροπλάνο στου οποίου τη σχεδίαση και την κατασκευή θα συμμετέχει εξ-αρχής η ΕΑΒ, διότι προτιμούν τις διαπραγματεύσεις στα πλαίσια των οποίων παζαρεύουν τις μίζες!

Σήμερα με αφορμή το αποικιοκρατικό μνημόνιο που έχουν υπογράψει, και με μανδύα την ανταγωνιστικότητα, πάνε να δώσουνε την αγελάδα που παράγει το γάλα στους αποικιοκράτες και να μας υποχρεώσουν να αγοράζουμε το γάλα από αυτούς. Και θέλουν και από πάνω να είμαστε ευγνώμονες γι’ αυτό.

Με το πρόσχημα των χρεών που οι ίδιοι δημιούργησαν τόσα χρόνια με τις ανάξιες διοικήσεις που διόριζαν και με την άρνησή τους να αναθέτουν απ’ ευθείας προγράμματα από το ΕΜΠΑΕ, αφού φρόντισαν για 30 χρόνια ανελλιπώς να τσακίσουν την ανταγωνιστικότητα της ΕΑΒ, και τελευταία να την αποψιλώσουν από προσωπικό, θα έρθουν τώρα να προσφέρουν στους αποικιοκράτες το 49% της εταιρείας επί πίνακι. Και με το 51% παραμένοντας στο κράτος θα δικαιολογούν πλέον τις απ’ ευθείας αναθέσεις προγραμμάτων από το ΕΜΠΑΕ στα ξένα βιομηχανοστρατιωτικά συμφέροντα, αυτά τα προγράμματα που μας αρνούντο μέχρι σήμερα. Ακόμη και η ΒΑΣ(**) θα πάει στους ξένους! Πάνε να δωρίσουν μια εταιρεία που χτίστηκε και μεγάλωσε με τα χρήματα του Έλληνα φορολογουμένου σε ξένα συμφέροντα! Θα κάνουν αυτό που έκαναν με τα ναυπηγεία σε μεγαλύτερη κλίμακα!

Ασχετοσύνη και ανικανότητα σίγουρα δεν είναι, οπότε αν αυτό δεν είναι η μητέρα πάσης διαφθοράς τότε τι είναι; Διότι μαζί δεν τα φάγαμε κύριοι της κυβέρνησης! Οι έχοντες την εξουσία των αποφάσεων τα φάγατε φροντίζοντας να κάνετε ισχυρότερους τους δυνάστες του λαού σας! Και φθάσατε στο σημείο να ανταμείβετε τους βασιλείς της διαφθοράς με νέες παραγγελίες υποβρυχίων και μάλιστα ακριβότερα απ’ ότι τα αγοράζουν οι Τούρκοι. Αν η πολιτική σας ήταν απαλλαγμένη από τη διαφθορά, τις εξαρτήσεις και τα συμφέροντα θα ακολουθούσατε τη διεθνή πρακτική που επιτάσσει οι εταιρείες που δωροδοκούν να μπαίνουν σε μαύρη λίστα και να μένουν εκτός των κρατικών προμηθειών. Αλλά πώς να το κάνετε αφού είστε οι άνθρωποί τους στην Αθήνα; Πλέον το τελευταίο σας καταφύγιο κύριοι της κυβέρνησης είναι το ψεύδος το οποίο πανικόβλητοι εκτοξεύετε ασυστόλως προς κάθε κατεύθυνση, επιστρατεύοντας τους αργυρώνητους γενίτσαρους των ξένων οικονομικών, βιομηχανιών και στρατιωτικών συμφερόντων.

Αγαπητοί συνάδελφοι, επειδή ο αγώνας απαιτεί καλή ενημέρωση καταλαβαίνετε τώρα ότι δεν ερχόμαστε να αγωνιστούμε μόνο για την εργασία μας και τον μισθό μας. Καλούμαστε να αγωνιστούμε και για την ελευθερία του αμύνεσθαι, και για το δικαίωμα στην πραγματική ανταγωνιστικότητα, στην οικονομική, τεχνολογική και βιομηχανική ανάπτυξη της Ελλάδος!

Συνάδελφοι, δεν απολογούμεθα! Δεν επαιτούμε αλλά απαιτούμε:

1.Την άμεση στελέχωση της ΕΑΒ,
2.Τον άμεσο τερματισμό των συμβάσεων των πάσης φύσεως εξωτερικών συμβούλων,
3.Την άμεση απ’ ευθείας ανάθεση προγραμμάτων από το ΕΜΠΑΕ,
4.Και την άμεση και αναδρομική αποκατάσταση των περικοπών και των 13 και 14 μισθών.


Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Δρ. Αίθων Ναρλής

(*) ΑΩ: Αντισταθμιστικά Ωφελήματα

(**) ΒΑΣ: Η σύμβαση βάσει της οποίας η ΕΑΒ συντηρεί τα αεροσκάφη των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...