Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΣΚΕ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΣΚΕ
ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ 7ης/11/10

«Πλατφόρμες» συγκυριαρχίας στο Αιγαίο*

«Πλατφόρμες» συγκυριαρχίας στο Αιγαίο*
Συγγραφέας: εφ. Ριζοσπάστης

Σύνοδο Κορυφής ΕΕ-Τουρκίας για τον καθορισμό νέου «Οδικού Χάρτη» προτείνει η Αθήνα

Τα πράγματα είναι τόσο απλά και δεν υπάρχει κανένας λόγος να κρύβεται κανείς πίσω από το Κυπριακό, τόνισε ο υπουργός Εξωτερικών
Τα πράγματα είναι τόσο απλά και δεν υπάρχει κανένας λόγος να κρύβεται κανείς πίσω από το Κυπριακό, τόνισε ο υπουργός Εξωτερικών

Τη διεξαγωγή Συνόδου Κορυφής ΕΕ-Τουρκίας στα τέλη Ιουνίου ή το φθινόπωρο του 2011, μετά τις εκλογές στην Τουρκία στις αρχές Ιουνίου, πρότεινε σήμερα, στις Βρυξέλλες, ο υπουργός εξωτερικών Δημήτρης Δρούτσας στη διάρκεια ομιλίας του στο Κέντρο Ευρωπαϊκής Πολιτικής.

Όπως ανέφερε ο υπουργός Εξωτερικών, στόχος αυτής της Συνόδου θα πρέπει να είναι η υιοθέτηση μιας πολιτικής διακήρυξης, η οποία θα καθορίζει ένα «νέο οδικό χάρτη» για την ενταξιακή πορεία της Τουρκίας. Ένα «νέο Ελσίνκι», με σαφή χρονοδιαγράμματα και ημερομηνίες στόχους, στα οποία
θα καθορίζονται επακριβώς ποιές είναι οι υποχρεώσεις της Τουρκίας και σε τι χρονικά όρια θα πρέπει να εκπληρωθούν, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Δρούτσας.

Σύμφωνα με τον υπουργό Εξωτερικών, σε αυτή τη Σύνοδο θα πρέπει να συζητηθεί και το θέμα της ημερομηνίας ένταξης της Τουρκίας στην ΕΕ, λαμβάνοντας υπόψη τις διαδικασίες επικύρωσης μιας τέτοιας απόφασης σε κράτη μέλη της ΕΕ και την Τουρκία.

Για αυτή την πρόταση της Ελλάδας, ο υπουργός Εξωτερικών ανέφερε ότι θα ενημερώσει τον Ούγγρο ομόλογό την Τετάρτη στη Βουδαπέστη, εν όψει της ανάληψης της προεδρίας της ΕΕ από την Ουγγαρία την 1η Ιανουαρίου 2011.

Συζητήσεις θα γίνουν και με την Πολωνία, που θα ασκεί την προεδρία της ΕΕ το δεύτερο εξάμηνο του 2011.

Σε ότι αφορά το Κυπριακό, ο κ. Δρούτσας προειδοποίησε ότι η «φάρσα θεάτρου», από την πλευρά της Τουρκίας, θα πρέπει να σταματήσει και θα πρέπει η Αγκυρα -εφόσον επιθυμεί να προχωρήσει- να εκπληρώσει όλες τις υποχρεώσεις της.

Σημείωσε, ακόμη, πως αν τα ζητήματα της εφαρμογής του Πρωτοκόλλου και των άλλων υποχρεώσεων της Τουρκίας δεν έχουν επιλυθεί μέχρι τον Ιούνιο του 2011, τότε η Τουρκία διατρέχει τον κίνδυνο να δει την ενταξιακή της πορεία να παγώνει.

«Τα πράγματα είναι τόσο απλά και δεν υπάρχει κανένας λόγος να κρύβεται κανείς πίσω από το Κυπριακό», είπε ο κ. Δρούτσας, ο οποίος εξέφρασε ακόμη την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι από την πλευρά της Τουρκίας επαναλαμβάνεται η θέση περί δύο κρατών και δύο λαών στην Κύπρο, σε μια διαδικασία υπό τον ΟΗΕ, η οποία ήδη γνωρίζει προβλήματα για την προοπτικής επίτευξη λύσης.

Ουπουργός εξωτερικών τόνισε ακόμη ότι η διατήρηση του casus belli, εκ μέρους της Τουρκίας, δεν είναι συμβατή με τις ευρωπαϊκές αρχές.

Αναφερόμενος στην ενταξιακή πορεία των Δυτικών Βαλκανίων, ο κ. Δρούτσας, είπε ότι στόχος της ελληνικής προεδρίας της ΕΕ το 2014, είναι να συγκαλέσει μια Σύνοδο Κορυφής ΕΕ-Δυτικών Βαλκανίων, ως «Θεσσαλονίκη ΙΙ», με σκοπό να υιοθετηθεί μια πολιτική διακήρυξη, η οποία θα καθορίζει σαφείς, φιλόδοξους και ρεαλιστικούς στόχους με τα απαιτούμενα βήματα προόδου, για την ολοκλήρωση της ενταξιακής διαδικασίας των χωρών αυτών.

Απαντώντας σε ερώτηση για το θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ, ο υπουργός επανέλαβε ότι πάγια θέση της Ελλάδας είναι η εξεύρεση κοινά αποδεκτής λύσης με γεωγραφικό προσδιορισμό για όλες τις χρήσεις, τονίζοντας πως πρόκειται για μια ειλικρινή και αντικειμενική προσέγγιση.

Σημείωσε, παράλληλα, ότι όταν εξευρεθεί λύση στο θέμα της ονομασίας, η Ελλάδα θα σταθεί στο πλευρό της ΠΓΔΜ στην ευρωπαϊκή της πορεία.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ.Δρούτσας, τόνισε ότι δεν απαιτείται συμπληρωματική διαμεσολαβητική προσπάθεια από την πλευρά της ΕΕ -πέραν από την ήδη υπάρχουσα στο πλαίσιο του ΟΗΕ- και επεσήμανε την ιδιαίτερη σημασία των συναντήσεων μεταξύ των πρωθυπουργών των δύο χωρών για τη βελτίωση του κλίματος στην προσπάθεια δημιουργίας αμοιβαίας εμπιστοσύνης.


Τουρκία: Σταθερή η θέση μας

Η θέση της Τουρκίας για το άνοιγμα των λιμανιών στην Κυπριακή Δημοκρατία είναι δεδομένη, ξεκαθάρισε ο υπουργός Εξωτερικών, Αχμέτ Νταβούτογλου: «Πρέπει να υλοποιηθούν και οι δεσμεύσεις της ΕΕ προς τους Τουρκοκύπριους. Θεωρούμε πως το γεγονός ότι οι σχέσεις μας με την ΕΕ, που έχουν τόσο στρατηγική προοπτική, φαίνεται να κολλάνε σε ένα τέτοιο θέμα, σημαίνει μεγάλη έλλειψη στρατηγικού οράματος.»

Ο ίδιος χαρακτήρισε λάθος από πλευράς Βρυξελλών το να προβάλλουν το Κυπριακό ως πολιτικό εμπόδιο.



Η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να αναγνωρίσει τις προθέσεις που κρύβονται πίσω από προτάσεις για συνεκμετάλλευση των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ πετρελαίων και προβολής του Κυπριακού ως πολιτικό εμπόδιο. Οι κυβερνώντες δεν θα πρέπει να υπαναχωρήσουν στις πιέσεις κανενός παρά μόνο στις πιέσεις της ελληνικής τους συνείδησης.
Η ελληνικότητα της Κύπρου βεβηλώθηκε αλλά πλέον αναγνωρίζεται ως ένα αυτόνομο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πως η Τουρκία προσπαθεί να εισέλθει σε έναν οργανισμό μη αναγνωρίζοντας ένα απο τα μέλη και μη εκπληρώνοντας τις υποχρεώσεις της προς ένα ακόμη μέλος; Η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να αδράξει την ευκαιρία της προσδοκίας της Τουρκίας για ένταξη στην Ευρωπαϊκή ένωση με στόχο την εφαρμογή των συνθηκών προς όφελος των ελληνικών συμφερόντων και επανάκτηση ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=41&nid=1231068407#ixzz161jkMI6e

Μια τούρκικη θηριωδία που κάποιοι θέλουν να μας κάνουν να ξεχάσουμε

Σεπτεμβριανά 1955: μία τουρκική θηριωδία που θέλουν να μας κάνουν να ξεχάσουμε
του Σπύρου Βάιλα


Οι τάφοι των μεγάλων δωρητών και ευεργετών μετά την βάρβαρη επίθεση των Τούρκων ιερόσυλων.

Ο πατριάρχης Αθηναγόρας θρηνεί στα συντρίμια της κατεστραμμένης εκκλησίας των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στο Υψομάθειο.

Η πρόσοψη ενός πυρπολημένου σπιτιού Ελλήνων. Οι Τούρκοι έκαψαν και κατέστρεψαν περισσότερα από 2.600 Ελληνικά σπίτια, στην προσπάθειά τους να εξαφανίσουν τον Ελληνισμό της Πόλης.

Η είσοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου φυλάγεται από Τούρκους στρατιώτες. Ο πατριάρχης Αθηναγόρας και οι άλλοι κληρικοί κρατήθηκαν υπό περιορισμό εντός του κτιρίου σαν όμηροι.

Η Οθωμανική Αυτοκρατορία που ιδρύθηκε στα εδάφη της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας γνωρίζοντας την ανωτερότητα του ελληνικού στοιχείου στην οικονομία, στον πολιτισμό, στην παιδεία, αλλά και την πληθυσμιακή υπεροχή, από την αρχή εφάρμοσε σχέδια αφελληνισμού. Οι διωγμοί, οι μαζικοί εξισλαμισμοί, το παιδομάζωμα, οι σφαγές ήταν τα μέτρα που υιοθέτησαν για την συρρίκνωση του ελληνισμού, ώστε να εδραιωθούν αφού γνώριζαν ότι τα εδάφη που κατέκτησαν δεν τους ανήκαν ποτέ στο παρελθόν. Η Τουρκία σαν διάδοχος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας συνέχισε και συνεχίζει μέχρι σήμερα την ίδια τακτική.

Τα γεγονότα στις 6 και 7 Σεπτεμβρίου 1955 στην Κωνσταντινούπολη και στην Σμύρνη αποτελούν ένα ακόμη μέρος του συνεχούς διωγμού των Ελλήνων. Αφορμή για τo «πογκρόμ» του Σεπτέμβρη του 1955 στάθηκε ο επαναστατικός αγώνας των Κυπρίων τον Απρίλιο του ιδίου έτους εναντίον της Μεγάλης Βρετανίας αφού η τελευταία δεν αναγνώριζε το δικαίωμα του κυπριακού ελληνισμού για αυτοδιάθεση. Η Ελλάδα προσφεύγει στον ΟΗΕ για το Κυπριακό ενώ η Βρετανία συγκαλεί στο Λονδίνο Τριμερή Διάσκεψη εμπλέκοντας έντεχνα στο Κυπριακό και την Τουρκία η οποία είχε παραιτηθεί υπέρ της Αγγλίας από κάθε δικαίωμα της στην Κύπρο από το 1878 όταν είχε πουλήσει το νησί στους Βρετανούς.

Έτσι η Βρετανία κατορθώνει να καταστήσει το Κυπριακό ελληνοτουρκικό πρόβλημα, ενώ η ίδια αναλαμβάνει ρόλο μεσολαβητή ακυρώνοντας τον κυπριακό αγώνα για Ένωση με την Ελλάδα. Παράλληλα υποδεικνύει τις επόμενες πολιτικές κινήσεις καθώς και τις παράλογες απαιτήσεις της Τουρκίας και σε συνεργασία καλλιεργούν το κατάλληλο εχθρικό κλίμα κατά των Ελλήνων. Ο τουρκικός τύπος με ψευδή δημοσιεύματα εξάπτει τον τουρκικό φανατισμό, το σύμπλεγμα κατωτερότητας που πάντα αισθάνονταν οι Τούρκοι έναντι των Ελλήνων μετατρέπεται σε ανθελληνική υστερία.

Αιτία για να ξεκινήσουν οι αθλιότητες του τουρκικού όχλου σε βάρος των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης ήταν η είδηση ότι ανατινάχθηκε το σπίτι του Κεμάλ στην Θεσσαλονίκη από Έλληνες. Στην πραγματικότητα η «βόμβα» είχε τοποθετηθεί από τον Τούρκο φοιτητή στο πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης Οκτάι Εγκίν, ο οποίος ήταν γιος μουσουλμάνου βουλευτή στην Ελληνική Βουλή, σε συνεργασία με το προσωπικό του τουρκικού προξενείου της Θεσσαλονίκης. Τον εκρηκτικό μηχανισμό τον είχε προμηθευτεί από τις τουρκικές μυστικές υπηρεσίας και εξερράγη στην αυλή του κτηρίου χωρίς να προκαλέσει ζημιές. Πριν ακόμα μεταδοθεί η είδηση από τον τουρκικό τύπο συγκεντρώθηκαν μπροστά στο μνημείο του Κεμάλ στο Ταξίμ της Πόλης πλήθος φανατισμένων και οργανωμένων τούρκων, ενώ φορτηγά αυτοκίνητα μετέφεραν συνέχεια ομάδες κρούσης από άξεστους Τούρκους επαρχιώτες.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το BBC του Λονδίνου μετέδωσε την είδηση της έκρηξης μισή ώρα προτού γίνει αυτή! Το απόγευμα της 6ης Σεπτεμβρίου ένα μαινόμενο πλήθος από 50.000 Τούρκους εξοπλισμένοι με τσεκούρια, ρόπαλα, αξίνες, σιδερένιους λοστούς, σφυριά και μπιτόνια βενζίνης στράφηκε κατά των Ελλήνων της Πόλης και των περιουσιών τους. Οι επιδρομείς φονιάδες υπό την καθοδήγηση της παρακρατικής οργάνωσης «η Κύπρος είναι τουρκική» και με συνθήματα «θάνατος στους γκιαούρηδες», «σφάξτε τους Έλληνες προδότες» και άλλα πολλά επιδόθηκαν σε κάθε είδους βαρβαρότητα. Βιασμοί γυναικών, μικρών κοριτσιών, αλλά και αγοριών, πυρπολήσεις εκκλησιών, οικιών, καταστημάτων, καταστροφή τάφων και κοιμητηρίων, λεηλασίες και κάθε είδους καταστροφή σε ελληνικά ιδρύματα είναι μόνο μερικές από τις βιαιοπραγίες που κράτησαν μέχρι τις πρωινές ώρες της 7ης Σεπτεμβρίου υπό τα βλέμματα της αστυνομίας και του στρατού.

Ο δημοσιογράφος Γ. Καράγιωργας υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας της αγριότητας των τούρκων, σε ομιλία του για τα 40 χρόνια από τα Σεπτεμβριανά περιέγραψε κάποια περιστατικά, μεταφέρω εδώ μόνο δύο.

* Στο Γενή Σεχίρ, ώρα 7 το απόγευμα μέσα στη μέση του δρόμου, ο όχλος περικύκλωσε ένα κοριτσάκι 6 ετών, το παρέδωσε σ΄ έναν ημιπαράφρονα χαμάλη γνωστό ως «γορίλα» και εκείνος παρουσία δύο χιλιάδων ατόμων το εβίασε επανειλημμένως, ενώ το πλήθος ούρλιαζε, «αυτά παθαίνουν οι Έλληνες. Σκότωσέ την, σκότωσέ την την σκύλα την Ελληνίδα».
* Μόλις δόθηκε το σύνθημα της επιθέσεως, κύματα όχλου μπήκαν στην εκκλησία, για να την καταστρέψουν. Μέσα όμως βρισκόταν εκείνη την στιγμή ο αρχιδιάκονος, ο οποίος επιχείρησε να τους εμποδίσει. Οι Τούρκοι άρχισαν να τον ξυλοκοπούν και να προσπαθούν να του βγάλουν τα ράσα. Ο αρχιδιάκονος αντέστη, αλλά υπέκυψε. Από τις φωνές, τα ουρλιαχτά και την φασαρία ανησύχησε η μητέρα του ιερωμένου κι έντρομη έτρεξε στην εκκλησία. Το πλήθος την εκύκλωσε και άρχισε να την κτυπά, ενώ πιο πέρα ο γιος της δεμένος πισθάγκωνα σε μια καρέκλα μετεφέρετο από το πλήθος στην έξοδο. Εκεί αφού τον άφησαν, ανέθεσαν σε έναν αλήτη να τον ξυρίσει χωρίς σαπουνάδα. Όταν τον εξύρισαν, τον μετέφεραν στο καμπαναριό από κάτω και του 'καναν περιτομή. Ύστερα τον άφησαν εξαντλημένο και αιμορραγούντα.

Ο απολογισμός των βάρβαρων επεισοδίων ήταν, ο θάνατος 20 Ελλήνων και ο τραυματισμός άλλων 300 περίπου, ο βιασμός 200 Ελληνίδων -βιάστηκε επίσης ακόμη και έγκυος Ελληνίδα 6 μηνών, μπροστά στα μάτια του άντρα της-και αδιευκρίνιστος αριθμός ανδρών και αγοριών. Η καταστροφή 4348 εμπορικών καταστημάτων, 27 φαρμακείων, 26 σχολείων, 110 ξενοδοχείων, 73 εκκλησιών, 21 εργοστασίων, 3 εφημερίδων και περίπου 2600 οικιών. Όλα τα παραπάνω ήταν ελληνικές ιδιοκτησίες τις οποίες κατέστρεψε ο πολιτισμός του «εξπρές του μεσονυχτίου». Μετά τα επεισόδια η συρρίκνωση του Ελληνισμού στην Τουρκία είναι ραγδαία: από τις 100.000 περίπου Ελλήνων πριν τα επεισόδια δεν θα απομείνουν παρά μόνο λίγες χιλιάδες που δεν θα θυμίζουν σε τίποτα την ευημερούσα ελληνική μειονότητα.

Η βαρβαρότητα της Άγκυρας δεν ήταν η μόνη υπεύθυνη για τα απάνθρωπα αυτά γεγονότα. Η κυβέρνηση του Μεντερές είχε σχεδιάσει τα επεισόδια σε κεντρικό επίπεδο και ασφαλώς με αγγλική προτροπή. Στα βρετανικά αρχεία υπάρχουν έγγραφα τα οποία τονίζουν ότι θα ήταν ωφέλιμο για την Αγγλία ένας ξεσηκωμός στην Πόλη εναντίον των Ελλήνων. Είναι επίσης σημαντικό ότι Άγγλος διπλωμάτης σε τηλεγράφημα που έστειλε στο Λονδίνο από την Αθήνα αναφέρει «αρκεί ένα κτύπημα στο σπίτι όπου γεννήθηκε ο Ατατούρκ στη Θεσσαλονίκη για να προκληθεί μείζονα κρίση στις σχέσεις των δύο χωρών, οι οποίες είναι άριστες αυτή την περίοδο».

Ο πρωθυπουργός Α.Μεντερές προσπάθησε να επιρρίψει τις ευθύνες στους κομμουνιστές αιφνιδιασμένος και αυτός από το μέγεθος της καταστροφής, αλλά και υπό το βάρος του διεθνούς τύπου που πρόβαλε τις τουρκικές θηριωδίες. Την πολιτική της συστηματικής εξόντωσης των μειονοτήτων στην Τουρκία φανερώνει και η κυνική δήλωση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης Ισμέτ Ινονού μετά τα γεγονότα, «είναι καλό που δεν αναμείχθηκε το κόμμα μας στα γεγονότα, όμως οι εκδηλώσεις αυτές ήταν πολύ καλά οργανωμένη εθνική ενέργεια και ωφέλιμη για να καθαρίσει η χώρα μας από το ελληνικό στοιχείο, που είναι ένας βραχνάς».

Η ελληνική κυβέρνηση ακολούθησε έναντι της Τουρκίας την πάγια πολιτική που εφαρμόζουν ως σήμερα όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις, περιορίστηκε σε διαβήματα προς την Άγκυρα!

Οι ΗΠΑ θα επιρρίψουν τις ευθύνες για τα γεγονότα της Πόλης στους Τούρκους, αλλά και στους Έλληνες! Επίσης δεν καταδίκασαν τα επεισόδια ούτε εξέφρασαν και την συμπάθεια τους στα θύματα, ενώ αξίωσαν να σταματήσουν οι ελληνοτουρκικές διενέξεις προς χάριν της Βορειοατλαντικής συμμαχίας. Από τότε οι ευαισθησίες των Αμερικανών ως προς τις μειονότητες ήταν επιλεκτικές. Η «αποκατάσταση» της εθνικής μας αξιοπρέπειας έγινε με την έπαρση της ελληνικής σημαίας και την ανάκρουση του εθνικού μας ύμνου στο στρατηγείο του ΝΑΤΟ στην Σμύρνη όπου και εκεί είχαν γίνει ανάλογα επεισόδια σε βάρος των Ελλήνων.

Ο Μεντερές πέντε χρόνια μετά θα ανατραπεί από στρατιωτικό πραξικόπημα, θα δικαστεί μαζί με τον υπουργό εξωτερικών Φ.Ζουρλού, θα κριθούν ένοχοι μεταξύ άλλων και για τα γεγονότα του Σεπτεμβρίου του 1955 και θα καταδικαστούν εις θάνατον δια απαγχονισμού.

Δυστυχώς για την πατρίδα μας, όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις μέχρι σήμερα αρνούνται να δουν την πραγματικότητα σε ότι αφορά την Τουρκία και να αναπροσαρμόσουν την πολιτική τους έναντι αυτής. Αρνούνται ακόμα και να διατηρήσουμε την εθνική μας μνήμη ζωντανή παραποιώντας την ιστορία. Το Τουρκικό κράτος στηρίζεται σε συνεχείς γενοκτονίες και αποτελεί σταθερά απειλητική δύναμη για τον Ελληνισμό.

Σήμερα η Τουρκία προετοιμάζει αργά αλλά σταθερά το έδαφος για ανάλογα γεγονότα στην Θράκη μας. Σήμερα δεν είναι η Βρετανία αυτή που κινεί και σχεδιάζει την τουρκική απειλή στην Θράκη, αλλά οι ΗΠΑ και το αμερικανικό προξενείο στη Θεσσαλονίκη σε συνεργασία με το τουρκικό προξενείο στην Κομοτηνή και με Τούρκους πράκτορες. Αν δεν θέλουμε η Θράκη να αποτελέσει συνέχεια της Κωνσταντινούπολης και της Κύπρου τότε οφείλουμε από σήμερα κιόλας να ενεργήσουμε δυναμικά και αποτρεπτικά.

Θρησκευτική ελευθερία 2 ταχυτήτων;

Θρησκευτική ελευθερία δύο ταχυτήτων;
Κυριακή, 21 Νοέμβριος 2010 16:43
E-mail Εκτύπωση PDF

ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

bairam_4Την Τρίτη που πέρασε οι πλατείες της Αθήνας πλημμύρισαν από μουσουλμάνους, οι οποίοι προέβησαν σε μαζικές λατρευτικές εκδηλώσεις. Το ζήτημα όμως αυτό έχει ήδη σχολιαστεί αρκετά και δεν είναι σκοπός του συγκεκριμένου κειμένου να αναφερθεί σε αυτό.

Με βάση όμως αυτό το γεγονός, στην Βουλή των Ελλήνων είχαμε μια ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση μεταξύ του βουλευτή του ΛΑΟΣ Θάνου Πλεύρη και του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, κυρίου Χρήστου Παππουτσή. Ενώ η κουβέντα κυλούσε γύρω από την εγκληματικότητα και την λαθρομετανάστευση, ο Θάνος Πλεύρης πέταξε το μπαλάκι στον κ. Παπουτσή, χρησιμοποιώντας τα επιχειρήματα περί θρησκευτικής ελευθερίας για τους μουσουλμάνους που χρησιμοποιήθηκαν από το ΠΑΣΟΚ λέγοντας:

Η θρησκευτική ελευθερία είναι σεβαστή. Θέλω απάντηση από εσάς. Υπάρχει επιλεκτική μνήμη στο θέμα της θρησκευτικής ελευθερίας; Αναφέρομαι στο εξής. Επιβάλλατε κάρτα στους αστυνομικούς. Υπάρχουν χριστιανοί συμπολίτες μας αστυνομικοί, οι οποίοι δεν θέλουν να πάρουν την κάρτα, που τους δίνεται και τιμωρούνται από εσάς με απόταξη.

Ερώτηση: Ο μουσουλμάνος που μπορεί να κάνει ότι θέλει, έχει το δικαίωμα της θρησκευτικής ελευθερίας, ο Έλληνας αστυνομικός που έχει συγκεκριμένα θρησκευτικά πιστεύω και για τη δική του θρησκευτική ελευθερία δεν θέλει να πάρει αυτήν την ταυτότητα, γιατί τιμωρείται με απόταξη; Γιατί, δύο μέτρα και δύο σταθμά, κύριε Υπουργέ, σε ένα τέτοιο θέμα;

Πρόκειται φυσικά για ένα απολύτως δικαιολογημένο ερώτημα από πλευράς του βουλευτή Α΄ Αθηνών.

elas_666

Ας δούμε όμως και τι του απάντησε ο κ. Παπουτσής: Όσον αφορά τον παραλληλισμό τον οποίο έκαναν ορισμένοι συνάδελφοι με το θέμα των αστυνομικών, οι οποίοι αρνήθηκαν να πάρουν τις ταυτότητές τους για θρησκευτικούς λόγους, εδώ δεν πρόκειται περί αντίστοιχης περίπτωσης ούτε περί άσκησης του δικαιώματός τους για την ελευθερία της θρησκείας τους. Είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση, γιατί ως προς το αν και κατά πόσο υπάρχει θρησκευτική ευαισθησία ή όχι έχει κριθεί για τα συγκεκριμένα δελτία ταυτότητος.

Δεύτερον, υπάρχουν οι όροι, οι προϋποθέσεις, ο τύπος της ταυτότητας, το τι περιλαμβάνει και τι όχι, που βασίζονται στους νόμους του κράτους και τις αποφάσεις του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας. Η διαταγή, είναι διαταγή για τον ένστολο. Η απόφαση να μην εφαρμόσει μια διαταγή είναι δική του, αλλά γνωρίζοντας ποιες είναι οι συνέπειες. Και απ’ αυτές τις συνέπειες δεν μπορεί να υπάρξει παρέκκλιση.

Οι νόμοι είναι μόνο για τους Έλληνες!

Αυτό που περίπου μας είπε ο υπουργός δηλαδή, είναι ότι οι μόνοι που υποχρεούνται να τηρούν τους νόμους του ελληνικού κράτους είναι οι Έλληνες. Για τους παρανόμως ευρισκόμενους στην χώρα μας λαθρομετανάστες, πρέπει να υπάρχει “ειδική μεταχείριση” αλλά και ασυλία.

Αλλά οι Χριστιανοί (έστω και φανατικοί) αστυνομικοί, ανεξαρτήτως του αν προσφέρουν στην κοινωνία για δεκάδες χρόνια, πρέπει να πεταχτούν στον κάλαθο των αχρήστων εάν για λόγους θρησκευτικής συνείδησης αρνηθούν να παραλάβουν την ταυτότητα.

Επί της ουσίας δηλαδή ο κύριος Υπουργός δικαιώνει τον κ. Πλεύρη, ο οποίος κάνει λόγο για “επιλεκτική μνήμη”. Φυσικά, αυτό δεν είναι παράξενο, καθώς είναι δεδομένο ότι ένα κράτος που στην ουσία – και πέρα από μεγαλοστομίες υπουργών – αρνείται να θωρακίσει τα σύνορά του και δέχεται το 80% περίπου των λαθρομεταναστευτικών ροών όλης της Ευρώπης έχει ουσιαστικά παραδοθεί.

Ειδικά μετά τις τελευταίες εκλογές, το πολιτικό συμπέρασμα είναι ότι οδεύουμε τάχιστα προς ένα νέο είδος κοινωνίας, όπου το εθνικό στοιχείο, δηλαδή οι Έλληνες στην καταγωγή, δεν θα είναι παρά μία μόνο κοινωνική ομάδα μέσα στο κράτος.

Η κυβέρνηση δηλαδή του ΠΑΣΟΚ είναι αποφασισμένη να προχωρήσει στην αποδόμηση του έθνους – κράτους, και να το αντικαταστήσει με το πολυπολιτισμικό κράτος. Ίσως δεν έχει λάβει σοβαρά υπόψιν της το ότι το μοντέλο του πολυπολιτισμού, όχι απλά απέτυχε, αλλά και όπου εφηρμόσθη οδήγησε τελικά σε πολέμους μεταξύ των διαφορετικών κοινοτήτων.

Ο λαός λεει "αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει", σήμερα οι πολιτικοί που μας κυβερνούν, όχι τη χώρα μας δεν προστατεύουν αλλά βάζουν μπαρούτι στα θεμέλια της (παιδεία, θρησκεία, οικονομία). Οι μουσουλμάνοι διεκδικούν δικαιώματα ενάντια στο δίκαιο του ελληνικού λαού, ζητούν χώρους λατρείας απέναντι στους Χριστιανικούς χώρους λατρείας όταν η θρησκεία τους στέκεται απέναντι στη χριστιανική και καλεί τους πιστούς μουσουλμάνους σε εχθρικές ενέργειες εναντίον των Χριστιανών. Τεμένη στις ελληνικές χριστιανικές πόλεις, όταν στις μουσουλμανικές χώρες είναι επικίνδυνο ένας Χριστιανός να φανερώσει την πίστη του, κάνοντας το σταυρό του, περνώντας από ένα εναπομείναν χριστιανικό μνημείο. Πως γίνεται οι κυβερνώντες να επικαλούνται τη δικαίωση αιτημάτων των λαθραίως εισαχθέντων μουσουλμάνων όταν τα αιτήματα τους στέφονται ενάντια στο αίσθημα δικαίου του ελληνικού λαού; Οι κυβερνώντας σε πιο σημείο θα θέσουν την κόκκινη γραμμή σε ζητήματα επιβολής; Θα μας επιβληθούν τα ήθη και τα έθιμα των ξένων ή θα μείνουν στη χώρα μας μόνο οι νόμιμοι μη ζημιογόνοι μετανάστες μη παραβιάζοντας την ελληνική τάξη πραγμάτων; Αλώστε θα απολαμβάνουν δικαιώματα, μάλλον περισσότερα από ότι θα απολάμβαναν οι Χριστιανοί σε αντίστοιχη περίπτωση.
Ο λαός θα πρέπει να δώσει το μήνυμα του στους κυβερνώντες, δεν θα αφήσουμε κανέναν να ξεπουλήσει τη χώρα μας. Κανείς δεν μπορεί να επικαλεστεί το δίκαιο των μεταναστών για αξιοπρεπή ζωή όταν το ελληνικό κράτος δεν είναι σε θέσει να παρέχει στον κάθε έλληνα πολίτη ένα βιώσιμο ελάχιστο επίπεδο ζωής. Το θέμα δεν είναι μόνο οικονομικό όπως πολλοί θέλουν να το βλέπουν και να το θέτουν αλλά πολιτισμικό-ηθικό. Πως θα λειτουργήσει ο ελληνικός νόμος όταν οι μουσουλμάνοι θα επικαλεστούν εντολή του μουφτή για το βιασμό μιας γυναίκας ή τα ακάλυπτα χέρια της; Και ο κίνδυνος είναι ακόμη μεγαλύτερος από μια απευχόμενη νομότυπη αύξηση της εγκληματικότητας. Οι μουσουλμάνοι συγκεντρωμένοι σε καίρια σημεία Αθήνα, Δυτική Θράκη, Θεσσαλονίκη, μπορούν να πλήξουν και τα ελληνικά σύνορα με ένα πόλεμο από μέσα, και όχι απ’έξω όπως τον αναμένουμε.
Ας σταματήσουμε να κρυβόμαστε πίσω από ταμπέλες ακροδεξιοί, φασίστες, ρατσιστές, και ας προστατέψουμε τα δικαιώματα μας, την πατρίδα και την πολιτιστική μας κληρονομιά! Οι πρόγονοι μας κατασφαγιάστηκαν από μουσουλμάνους όχι πολύ μακριά στο παρελθόν, θυμηθείτε τα Σεπτεμβριανά στην Κωνσταντινούπολη το 1955. Ποια δικαιώματα και πως αυτά εδράζονται στο ελληνικό δίκαιο και παράδοση;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...