Πέμπτη, 30 Δεκεμβρίου 2010

Μια πολιτική λιτότητας …με αποτέλεσμα

Μια πολιτική λιτότητας …με αποτέλεσμα

ΝΕΟΙ ΘΡΙΑΜΒΟΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΝΕΟΙ ΘΡΙΑΜΒΟΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Ενημέρωση 4η: Σχολή Πολιτικής - Παροχή πολιτικής παιδείας για όλους τους Έλληνες πολίτες

Ενημέρωση 4η: Σχολή Πολιτικής - Παροχή πολιτικής παιδείας για όλους τους Έλληνες πολίτες

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ : ΣΤ.ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ & ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!


Σήμερα π’ ρκετοί πολεμον νά ρίξουνε τή δρ
σημαντότητες, νθρωποι πραγματικά μικροί
νά ξέρουν πς έρα δέρουν, κερδίζουν μόνο χλεύη
 βασιλεύς λέξανδρος ζε καί βασιλεύει!
 






ΑΛΕ ΙΣΚΑΝΤΕΡ

(
πιμελώδημα)

Τ
ν Αγν  στήρπ’τή γ τς Μακεδονίας εως τό Παμίρ
Σ΄
λον τόν γνωστό κόσμοξακτίνωσε τόν λληνικό Λόγο
Δέν 
ττήθη ποτέ και πό κανέναν
πρ
τον ατόν νόμασε  στορία Μέγαν
Κίι 
λη  οκουμένη τώρα λέει:
σκαντέρ, Σικαντέρ, Δούλ – Καρνέϊν

Ε
ν’ στορία κί μως περβαίνει τά ρια το μύθου τράγος τν Αγν, το Δανιήλ το προφήτου πας το Φιλίππου, πού γινε πας το Διός
α
τός πού σαν νέος Προμυθεύς δωσε φς
μέχρι τά βάθη τ
ς σίας, τά σκοτάδια
διαλύοντας τ
ς μαθείας καί τς τυραννίας
α
τός πού λλαξε τς στορίας τό εμα
δίνοντας 
ναν λληνικό, καινούργιο κόσμο, μέγα.
α
τός πού νσάρκωσε δανικά στό πρόσωπό του
τίς 
ρετές το πολεμιστο καί το φιλοσόφου
α
τός πού διέβη διά πυρός καί σιδήρου
γιά τήν πραγματοποίηση το
 πανελληνίου νείρου
στόν Γρανικό, στήν 
σσό, στ’ ρβυλα, στήν ορνο Πέτρα
στόν 
δάσπη, θλοι ξω π’ τά νθρώπινα μέτρα
στήν 
ρημό τς Γεδρωσίας, στο Καυκάσου τά χιόνια
πρότυπον 
ρωικόν κατάλυτο στόν αώνα!
θεσε βάσεις γιά τή διάδοση το Εαγγελίου
ο
 χρες πού δέν τόν εδαν,δέν εδαν τό φς το λίου
χάραξ’ 
δούς, πού πάνω τους, θνη βαδίζουν κόμα
τί κί 
ν παρλθαν δυό χιλιάδες τριακόσια χρόνια
α
τός πίσης θησε τήν λληνική μας γλώσσαπ’ τήν σχάτην λεξάνδρειαν ως τή νσο Σοκότρα
κίι 
π’ τό Γιβραλτάρ ως τίς πεδιάδες το Παντζάμπ
γι’α
τό ς φόρο τιμς το φιερώνω ατό τό άπ
σήμερα π’ 
ρκετοί πολεμον νά ρίξουνε τή δρ
σημαντότητες, νθρωποι πραγματικά μικροί
νά ξέρουν π
ς έρα δέρουν, κερδίζουν μόνο χλεύη βασιλεύς λέξανδρος ζε καί βασιλεύει!

http://visaltis.blogspot.com/2010/12/alexander.html

Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΓΩΝΑ

 

 
Μας ήρθε αυτό το δελτίο τύπου απο την Νεολαία του ΛΑ.Ο.Σ. με θέμα την Χαρά Νικοπούλου
Διαβάστε το

Αιώνια Ελληνική Πίστη
 
Διαβάσαμε εχθές στην σελίδα «ανοικτής διακυβέρνησης» της κυβέρνησης την προκήρυξη για «Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης του Ειδικού Γραμματέα Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων Εξωτερικού, Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και Αποκέντρωσης»την θέση δηλαδή που άφησε η κα Δραγώνα, κάτω από την κατακραυγή της κοινής γνώμης, για τους χειρισμούς της στα θέματα της Ελληνικής Ιστορίας και στο ζήτημα που προέκυψε στο μειονοτικό σχολείο του Μεγάλου Δερείου, με την ηρωική Δασκάλα Χαρά Νικοπούλου.

Η Νεολαία ΛΑ.Ο.Σ., χωρίς να γνωρίζει τις προθέσεις της ηρωικής Δασκάλας, προτείνει για την πλήρωση της θέσης του Ειδικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, την Χαρά Νικοπούλου, που πληρεί όλες τις προϋποθέσεις. Προσκαλούμε την Υπουργό Παιδείας, να διορθώσει την περσινή πράξη όνειδος του υπουργείου της (την εκδίωξη δηλαδή της Χαράς Νικοπούλου από το Μεγάλο Δέρειο) με την  πρόσκληση της ηρωικής Δασκάλας να αναλάβει την κενή αυτή θέση, από την οποία θα μπορεί να προσφέρει ουσιαστικό έργο στην Εθνική μας Παιδεία.

εκ του Γραφείου Τύπου της ΝΕ.Ο.Σ.

«Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ» ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ


του Πάρη Λεονταρίτη
 

ΙΙΙ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΟΣ. ΓΕΝΕΣΙΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ

Ο Παπαναστασίου επιχειρεί κάτω από αυτόν τον τίτλο να ανακαλύψει τα ιδιαίτερα στοιχεία που αποτελούν την ιδέα του Έθνους. Ξεκινά από τα κοινώς παραδεκτά (καταγωγή, θρησκεία, γλώσσα) και τα απορρίπτει ένα προς ένα.
Την κοινή καταγωγή την απορρίπτει με τον αφορισμό: «αποκλειστικότης καταγωγής, καθαρότης αίματος, αυτοχθονισμός υπάρχει μόνον εις την φαντασίαν των ανθρώπων». Αυτό ξεκινά από την πεποίθησή του ότι όλα τα σημερινά Έθνη έχουν προέλθει από ισχυρές εθνικές επιμιξίες. Ναι μεν, γράφει, τα αρχικά Έθνη είχαν μία κοινότητα αίματος μεταξύ των μελών τους, αλλά αυτή έχει χαθεί ανά τους αιώνες. Επίσης και αυτή η κοινότητα πρέπει να αναχθεί σε μία συγκεκριμένη ιστορική απαρχή, και ποιος είναι αυτός που θα ορίσει ποιο χρονικό όριο του παρελθόντος θα επιβληθεί ως κριτήριο; Μήπως δηλαδή και τα αρχικά Έθνη προήλθαν από άλλα, αρχαιότερα Έθνη; Ο ίδιος όμως δεν υπολογίζει τις θεωρίες που ανάγουν όλο το ανθρώπινο Έθνος σε κοινή καταγωγή (ίσως λόγω φυλετικών απόψεων).

ΔΙΑΒΗΜΑΤΑ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΟ ΡΙΖΟΚΑΡΠΑΣΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ

Σε διαβήματα και παραστάσεις προς τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών και την Ευρωπαϊκή Ένωση προβαίνει η κυπριακή κυβέρνηση, καταγγέλλοντας την ενέργεια του κατοχικού καθεστώτος να διακόψει τη Θεία Λειτουργία ανήμερα των Χριστουγέννων στον ιερό ναό Αγίου Συνεσίου στο Ριζοκάρπασο. 

Σε διαβήματα και παραστάσεις προς τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών και την Ευρωπαϊκή Ένωση προβαίνει η κυπριακή κυβέρνηση, καταγγέλλοντας την ενέργεια του κατοχικού καθεστώτος να διακόψει τη Θεία Λειτουργία ανήμερα των Χριστουγέννων στον ιερό ναό Αγίου Συνεσίου στο Ριζοκάρπασο, με αποτέλεσμα να μην λειτουργηθούν οι Ελληνοκύπριοι εγκλωβισμένοι. 

Σε γραπτή του δήλωση, ο Κύπριος κυβερνητικός εκπρόσωπος τονίζει ότι η ενέργεια του κατοχικού καθεστώτος είναι απαράδεκτη και καταδικαστέα και αποτελεί καταπάτηση ενός στοιχειώδους ανθρώπινου δικαιώματος, όπως είναι η άσκηση των θρησκευτικών καθηκόντων.

Επίσης, ο Στέφανος Στεφάνου υπογραμμίζει ότι η ενέργεια αυτή του καθεστώτος «προβάλλει την επαχθή ουσία της κατοχής».

Σημειώνεται ότι το κατοχικό καθεστώς δεν έδωσε άδεια για τέλεση της Θείας Λειτουργίας και στον ιερό ναό Αγίας Τριάδας Γιαλούσας στην Καρπασία.

Ο γενικός γραμματέας του ΑΚΕΛ Αντρος Κυπριανού έκανε λόγο για απαράδεκτη πράξη. Τόνισε ότι οι ενέργειες αυτές είναι καταδικαστέες και δεν συμβάλλουν στη δημιουργία του κατάλληλου κλίματος, που θα επιτρέψει να δοθεί ώθηση στις συνομιλίες για το Κυπριακό.

Ο ΔΗΣΥ θα καταγγείλει το γεγονός στους πρωθυπουργούς ή αρχηγούς κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που ανήκουν στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, και στους προέδρους της Ένωσης, της Κομισιόν και του Ευρωκοινοβουλίου.

Ο πρόεδρος του κόμματος Νίκος Αναστασιάδης δήλωσε ότι πρόκειται για καταδικαστέα και απαράδεκτη πράξη, «η οποία μολύνει το κλίμα των συνομιλιών, αλλά χρειάζεται ψυχραιμία και προσοχή στους χειρισμούς μας για να αποφευχθούν τυχόν αρνητικές επιπτώσεις».

Η ΕΔΕΚ ανακοίνωσε ότι θα προβεί σε καταγγελίες σε όλα τα σοσιαλιστικά κόμματα και τη Σοσιαλιστική Διεθνή, αξιώνοντας την επιβολή κυρώσεων στην Τουρκία.

«Η ενέργεια αποκαλύπτει το πραγματικό, βάναυσο πρόσωπο της κατοχής», τόνισε ο πρόεδρος του ΕΥΡΩΚΟ Δημήτρης Συλλούρης, προσθέτοντας ότι πρέπει να προβληματίσει όσους τρέφουν ψευδαισθήσεις για το ποια είναι η πραγματική Τουρκία σήμερα.

Το Κίνημα Οικολόγων σημειώνει ότι τα Ηνωμένα Έθνη οφείλουν να επέμβουν δραστικά για εφαρμογή της συμφωνίας της Τρίτης Βιέννης, η οποία αφορά τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των Ελληνοκυπρίων εγκλωβισμένων.
 


http://www.nooz.gr/world/diavimata-leukosias-gia-diakopi-8eias-leitourgias-sto-rizokarpaso

ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΤΕΜΠΕΛΗ (Ο ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ)



Του Σαράντου Καργάκου

Σέ δέκα περίπου ἡμέρες ἀπό σήμερα, καί συγκεκριμένα στίς 3 Ἰανουαρίου, συμπληρώνονται 100 χρόνια ἀπό τό θάνατο τοῦ Ἀλέξανδρου Παπαδιαμάντη (1851-1911), τοῦ συγγραφέα πού ἔχει συνδεθεῖ ὅσο κανείς ἄλλος μέ τίς πανέορτες καί πανέκλαμπρες ἡμέρες τοῦ Δωδεκαημέρου καί τοῦ ἑλληνικοῦ Πάσχα. Ἀσφαλῶς, καί ἡ πολιτεία καί ἡ ἐκκλησία κάτι θά κάνουν γιά νά τιμήσουν τήν μνήμη του. Ἐπίσης καί τά λογοτεχνικά σωματεῖα. Καί πάλι θά ξανακούσουμε «τά χθεσινά ἐκεῖνα» γιά τόν ἀναμφισβήτητο θρησκευτισμό του, τήν φυσιολατρία, τόν παγανισμό καί τόν ἐρωτισμό του.
Τόν ψάλτη τῆς χαμοζωῆς τόν κατέταξαν παλαιότεροι κριτικοί στούς ἠθογράφους. Δέν εἶδαν τή βαθειά κοινωνική διάσταση τοῦ ἔργου του. Κι ὅμως, ὅπως ἔδειξα μέ τά ἔργα μου «Ξαναδιαβάζοντας τήν Φόνισσα» (Gutenberg 1987) καί «Πολιτικός Παπαδιαμάντης» (Ἁρμός 2003), ὁ Σκιαθίτης συγγραφέας παραμένει, σέ οὐσιαστική καί ὄχι σέ ἐπιδερμική, διάσταση ὁ μεγαλύτερος κοινωνικός καί πολιτικός συγγραφέας τῶν γραμμάτων μας. Τό γεγονός ὅτι δέν σήκωσε καμμιά πολιτική παντιέρα, οὔτε κάν αὐτή τῆς Μεγάλης Ἰδέας, δέν τόν κάνει ἀπολιτικό. Ὅπως συχνά ἔχουμε γράψει, ὁ Παπαδιαμάντης μπορεῖ νά ἦταν ἀπολίτευτος, δέν ἦταν ὅμως ἀπολιτικός. Τό γεγονός ὅτι ἄσκησε ἀμείλικτη κριτική στήν τότε πολιτική, τόν καθιστᾶ ἀντιπολιτευτικό ἀλλά ὄχι ἀπολιτικό. Καί τό σημαντικό εἶναι πώς ὅ,τι ἔγραψε γιά τήν τότε πολιτική, ἰσχύει καί γιά τήν παροῦσα καί, ὅπως βλέπω, καί γιά τήν μέλλουσα. «Οἱ Χαλασοχώρηδες» εἶναι τό θλιβερό πεπρωμένο μας.
Ποιός σήμερα συνετός πολίτης μπορεῖ νά ἀμφισβητήσει τά ὅσα γράφει σ’ ἕνα μικρό κείμενό του ὁ Παπαδιαμάντης ὑπό τόν τίτλο «Οἰωνός», πού δημοσιεύθηκε στήν «Ἀκρόπολιν» τοῦ Βλ. Γαβριηλίδη τήν 1η Ἰανουαρίου 1896; Ἐκεῖ ὁ Παπαδιαμάντης μιλᾶ γιά ἐρείπια οἰκονομικά, στρατιωτικά, πολιτικά. Ποιός φταίει γι’ αὐτά; Ὁ τάχα ἀπόμακρος ἀπό τά πολιτικά συγγραφέας εἶναι ἀμείλικτα καταπελτικός: «Πταίουν οἱ πλάσαντες τά ἐρείπια. Καί τά ἐρείπια τά ἔπλασαν οἱ ἀνίκανοι κυβερνῆται τῆς Ἑλλάδος»!
Λόγος μέ ἀπόλυτη ἰσχύ καί γιά τή δική μας ἐποχή. Ἀλλά αὐτό πού –κατ’ ἐμέ– κάνει τόν Παπαδιαμάντη διαχρονικό εἶναι τοῦτο: περισσότερο σοβαρός εἶναι ὁ κοινωνικός ἐρειπιών, ἡ φιλοσοφία τῆς τεμπελιᾶς σ’ ἕναν κόσμο πού δέν διδάχθηκε ὅτι τό πρῶτο κεφάλαιο τῆς προκοπῆς εἶναι ἡ δουλειά· ὄχι ἡ κλεψιά καί ἡ τεμπελιά. Ἀπό τά 40 περίπου ἀθηναϊκά διηγήματα τό πιό ἐπίκαιρο εἶναι «Τά Χριστούγεννα τοῦ τεμπέλη», πού δημοσιεύθηκε κι αὐτό στήν «Ἀκρόπολιν» τό 1896.
Ὁ μαστρο-Παῦλος Πιστολέτος, διωγμένος ἀπό τήν οἰκογένειά του, ἐπειδή δέν προσεπόριζε τίποτε σ’ αὐτή, σάν κυνηγημένο σκυλί, περιφερόταν ἀπό ταβέρνα σέ ταβέρνα, ἀποζώντας ἀπό κάποια κεράσματα καί ἀναπτύσσοντας τήν θεωρία τῆς ραστώνης, «τό ντόλτσε φάρ νιέντε τῶν ἀδελφῶν Ἰταλῶν». Χωρίς νά ἔχει διαβάσει τήν «Φιλοσοφία τῆς Τεμπελιᾶς» τοῦ Πώλ Λαφάργκ ἔχει φιλοδοξίες κοινωνικοῦ ἀναμορφωτῆ:
«Ἄν εἰς αὐτόν ἀνετίθετο νά συντάξη τόν κανονισμόν τῆς ἑβδομάδος, θά ὥριζε τήν Κυριακήν διά σχόλην (=ἀργία), τήν Δευτέρα διά χουζούρι, τήν Τρίτη διά σουλάτσο, τήν Τετάρτην, Πέμπτην, Παρασκευήν δι’ ἐργασίαν καί τό Σάββατον διά ξεκούρασμα».
Τόν κανονισμό αὐτόν ἐφάρμοσαν στόν παρόντα καιρό τά πολιτικά μας κόμματα. Καί προκόψαμε! Καί ὅπως ὁ μαστρο-Παῦλος, πού ἔστειλε χριστουγεννιάτικα ξένο γαλόπουλο κι ἄλλα ἐδέσματα στήν οἰκογένειά του, γιά νά δείξει ὅτι νοιάζεται γι’ αὐτή, ὅμοια καί οἱ κυβερνῆτες μας, μέ τίς περίφημες ἐπιδοτήσεις, ἔκαναν τήν κηδεία τῆς ἑλληνικῆς οἰκονομίας μέ ξένα κόλλυβα. Καί τώρα, ὅπως ὁ μαστρο-Παῦλος, εἰσπράττουμε τή χλεύη τῶν πάντων. Ὁ ἀνεπρόκοπος πατέρας, μήν ξέροντας πώς ἡ ἀπάτη του εἶχε ἀποκαλυφθεῖ, κτύπησε βράδυ τῶν Χριστουγέννων τήν πόρτα τῆς οἰκίας του ἀλλ’ ἄκουσε μέσα ἀπό ἐκεῖ νά βγαίνει «βραχνός μορμορισμός» τοῦ τριετοῦς βλαστοῦ του:
– Τήν ὑγειά σου, μάτο-Πάλο, τεμπελόσκυλο, κακέ πατέλα. Τόνε φάαμε τόν λάλο (=γαλοπούλα). Νά πάλε κι ἐσύ πέντε, κι ἄλλα πέντε, δέκα!
Δηλαδή, ὅ,τι εἰσπράττουμε κι ἐμεῖς. Φεύγοντας κατισχυμένος ὁ μαστρο-Παῦλος, ἄκουσε τήν σπιτονοικοκυρά του νά τοῦ λέει σάν τήν κ. Μέρκελ:
– Τό καλό πού σοῦ θέλω! Δρόμο τώρα, καί μεθαύριο δουλειά, δουλειά!
Κι ὁ μαστρο-Παῦλος συγκατένευσε: «Δρόμο ...δρόμο γιά δουλειά!».
Ἄραγε, τώρα πού ἡ φτώχεια μᾶς κοιτάζει κατάμουτρα, θά συμμορφωθοῦμε; Θά πάρουμε τό δρόμο τῆς δουλειᾶς ἤ θ’ ἀφήσουμε τό μάζεμα τῆς ἐλιᾶς στούς Μαροκινούς πού ἐσχάτως πλημμύρισαν τήν Λακωνία; 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Εστία στις 24/12/2010

ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ



Του Χρήστου Γούδη 
Καθηγητή Πανεπιστημίου Πατρών
Προέδρου του Ιδρύματος Ίων Δραγούμης

Συχνά γεννάται το ερώτημα αν τα σκληρά και επώδυνα νομοθετικά μέτρα τα οποία καταθέτει σωρηδόν η κυβέρνηση προς έγκριση από την Βουλή των Ελλήνων, και τα οποία υποτίθεται ότι στοχεύουν στην ριζική φιλελευθεροποίηση της οικονομίας τής χώρας έτσι ώστε να αποκτήσει προοπτικές μελλοντικής ανάπτυξης, θα έπρεπε, για λόγους πολιτικής ευθύνης, να υπερψηφίζονται και από τις δυνάμεις του πατριωτικού χώρου. Και επειδή αυτά καταψηφίζονται, τίθεται το ερώτημα κατά πόσο μία τέτοια πολιτική πράξη συνιστά έναν εύκολα υϊοθετούμενο λαϊκισμό προς αποφυγήν του λεγόμενου πολιτικού κόστους.
Ο προβληματισμός, όταν γεννάται καλοπροαίρετα και χωρίς πολιτική ιδιοτέλεια, αποτελεί πράγματι ένα θέμα που απαιτείται να αντιμετωπίζεται χωρίς υπεκφυγές. Και γι’ αυτό θα πρέπει να λεχθεί ευθέως ότι η άρνηση του πατριωτικού χώρου να στηρίζει μέτρα της κυβέρνησης, ακόμη και εν γνώσει τής αδήριτης αναγκαιότητας ορισμένων εξ’ αυτών, αποτελεί μία βαθύτερη πολιτική απάντηση σε θεμελιώδεις στρατηγικές επιλογές του κυβερνώντος κονκλάβιου, που δύσκολα θα μπορούσε κανείς να το τοποθετήσει στον παραδοσιακό πολιτικό άξονα «αριστερά-δεξιά». Γιατί ο κυρίαρχος μεταλλαγμένος πυρήνας του Πασόκ σήμερα, δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια κακέκτυπη εισαγόμενη εκδοχή της αμερικανικής «αριστεράς», η οποία με προπέτασμα τα ανθρώπινα δικαιώματα, ενεργεί πλαγίως πλην σαφώς προς διασφάλιση των συμφερόντων όλων εκείνων που συνιστούν την άρχουσα ελίτ των Η.Π.Α. Τουτέστιν διαβρωτικά σε παγκόσμια κλίμακα, με προπομπό τούς γαμψούς της τυχοθήρες, που επιχειρούν μεθοδικά την οικονομική, κοινωνική, πολιτισμική και ηθική διάτρηση παραδοσιακών εθνικών κρατών, προς δόξαν της περιδίνησης της νεοβάρβαρης χρηματοπιστωτικής ρουλέτας και του στροβιλισμού του παγκόσμιου αμοραλιστικού «πάρτα όλα», που έχει μονίμως κερδισμένους έναν μικρό αριθμό χρυσοκάνθαρων αρπακτικών πτηνών, περιϊπτάμενων ανά τον πλανήτη προς διαρπαγήν της λείας τους.
Στα πλαίσια αυτής της ανάλυσης, είναι γεγονός ότι η χώρα μας, ευρισκόμενη στο στόχαστρο σκοτεινών πολυεθνικών κύκλων με συγκεκριμένα όμως δογματικά χαρακτηριστικά αναφυόμενα από ιδιότυπες «οικονομοθρησκευτικές» κατά βάση πεποιθήσεις, πλήττεται καίρια και από την εθνοαποδομητική πολιτική της δικής μας κυβέρνησης η οποία, σε συτονισμό με τα κελεύσματα των «Κυρίαρχων του Κόσμου» και των «Ροβήρων των Κατακτητών» :
α) αποδέχεται την παραμορφωτική στρέβλωση της ελληνικής ιστορίας, την εκπηγάζουσα από ύποπτα χρηματοδοτούμενους κύκλους μιας κατ’ επίφασιν καλούμενης «διανόησης» υπηρετούσας την εδραίωση της «παγκοσμιοποίησης» (μέσα από την «προδοσία των διανοουμένων»), η οποία προσπαθεί να επιβάλλει την συστηματική συσκότιση και απάλειψη βασικών πτυχών της ιστορίας και της θρησκευτικής ευλάβειας του έθνους που καταδεικνύουν την συνέχεια της ελληνικότητάς μας,
β) προωθεί μία πολιτική άκριτης αποδοχής και ελληνοποίησης αλλογενών, η οποία διαταράσσει την εθνοφυλετική μας σύνθεση με την μαζικότητα της εισροής τους (πέραν των σοβαρών και εμφανών κοινωνικών και οικονομικών επιπτώσεων με τις οποίες επιβαρύνουν την χειμαζόμενη χώρα μας), και
γ) υποσκάπτει το εθνικό μας φρόνημα, μέσα από μια εξωτερική πολιτική διαμορφούμενη υπό το κράτος της περιδεούς υποχωρητικότητας έναντι των απειλών χρήσης στρατιωτικής βίας εκ μέρους της νεο-οθωμανικής θρασύτητας, η οποία όμως δεν εδράζεται σε κάποια τεκμηριωμένη υπεροχή της στο πολυσύνθετο πεδίο της στρατιωτικής ισχύος, αλλά πρωτίστως στην διαφημιζόμενη υπερφίαλη αυτοεκτίμηση της ιδίας στον χώρο του φαντασιακού, ο οποίος διαστέλλεται στα έντρομα όμματα των διαχειριστών της πράσινης εξουσίας μπροστά στο πολιτικό έλειμμα θάρρους αντιμετώπισής της, με δευτερογενή συνέπεια την απαράδεκτη ανοχή ακόμη και έναντι του σλαβανάκατου κρατικού μορφώματος τού κατέχοντος την Βόρεια Μακεδονία μας.
Κατά συνέπεια, ο πατριωτικός χώρος δεν επιθυμεί, δεν οφείλει και δεν πρέπει να συνδιαλέγεται με την κυβερνώσα νομενκλατούρα για επιμέρους θέματα, ανεξαρτήτως της ορθότητας ή μη των προτάσεών της. Διότι η όποια καλοπροαίρετη στήριξη προσφερθεί σε αυτήν, αποτελεί μιαν αποπροσανατολιστική παγίδα σε σχέση με το μεγάλο κάδρο των πολιτικών δρώμενων, η οποία εγκλωβίζει όλους όσους την αγγίζουν, χρωματίζοντάς τους ως συμπαραστάτες μιας κυβέρνησης που κινείται σε εθνικά λανθασμένη «τροχιά συγκρούσεως» με τον ελληνικό λαό. Γιατί, το επιμέρους ορθό χάνεται πάντοτε μέσα στο συνολικό λάθος μιας στρατηγικής που δεν απηχεί την ψυχή και τον παλμό του έθνους. Γι’ αυτό ο πατριωτικός χώρος πρέπει και οφείλει, και αυτό πράττει, να αντιπαρατίθεται μετωπικά μέσα από την ολική απόρριψη, για λόγους αρχής, του συνόλου της κυβερνητικής πολιτικής, ασκώντας την πατριωτική του παρέμβαση, μέσα στα πλαίσια μιας ευρύτερης και αταλάντευτης εθνικής στρατηγικής που θεωρεί την παρούσα οικονομική κρίση ως παράγωγο μεθοδευμένης κατάρρευσης των αρχών και αξιών του έθνους, και αξιολογεί την όποια αντιμετώπισή της με στυγνούς οικονομικούς όρους, ως καταπολέμηση των συμπτωμάτων μόνον και όχι των βαθύτερων αιτίων της.
Αυτό που προέχει είναι η στήριξη και διατήρηση ενός αμιγούς εθνικού κράτους, η ανάταξη του εθνικού φρονήματος, και η διασφάλιση της συνέχειας του ελληνικού πολιτισμού, του συνυφασμένου με τις υπαρξιακές ιδιότητες της αξιοπρέπειας, της υπερηφάνειας, αλλά και του υπερβατικού ηρωϊσμού και της αλτρουϊστικής θυσίας του ατόμου υπέρ της κοινότητας των πεπρωμένων των Ελλήνων, η οποία αποτελεί πρωταρχική πολιτική έννοια απ’ όπου εκπηγάζουν δευτερογενώς όλες οι άλλες αναγκαίες δράσεις για την ισόρροπη οικονομική ανάπτυξη την διασφαλίζουσα την συνεκτικότητα του κοινωνικού μας ιστού. Όλες αυτές δεν είναι παρά τα κλαδιά του εθνικού μας κορμού που, για να είναι υγιή, οφείλουν να εκπορεύονται από τις ζωντανές του ρίζες, από τις οποίες αναφύεται και στις οποίες εδράζεται το εθνικό μας κράτος.
Ο πατριωτικός χώρος δεν αποδέχεται την συγκεκαλυμμένη επιδίωξη των επιστεγασμάτων της κυβερνώσας παράταξης τα οποία, αποσυνδεδεμένα από τα «πιστεύω» της λαϊκής τους βάσης, επιχειρούν με τις πράξεις τους να ποδηγετήσουν το έθνος κάτω από το ειρωνικό και απαξιωτικό για τον ελληνικό λαό πρόταγμα: «ή θα νικήσουμε ή θα πεθάνετε». Ο οποίος λαός, έχοντας πλήρη συναίσθηση των γεγονότων – παρελθόντων, τρεχόντων και μελλούμενων – και με αναδυόμενη την πατριωτική του συνείδηση, κάτω από την αφόρητη πίεση της κρίσεως, απαντά ηχηρά, αποφασιστικά και αδιαπραγμάτευτα: «ή θα νικήσουμε ή θα σας συντρίψουμε». Αυτή είναι και η απάντηση σε όσους αμφιταλαντεύονται επί τη βάσει της σαιξπηρικής συλλογιστικής τού «να ζει κανείς ή να μη ζει» γύρω από το ερώτημα: «να δράσουμε ή να αποδράσουμε;». Γιατί στην παρούσα συγκυρία η όποια διάθεση απόσυρσης από την πολιτική δράση θα σημάνει – τηρουμένων των αναλογιών – την μετάθεση της επίλυσης της κρίσεως είτε σε έναν Ιωσήφ Στάλιν είτε σε έναν Ιωάννη Μεταξά.

http://www.cgoudis.gr

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ

ΕΚΚΛΗΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΓΥΗΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ


Έκκληση αλληλεγγύης

Στην περίοδο των εορτών που διανύουμε υπάρχουν δυο συναγωνιστές μας που μη έχοντας εργασία, περιουσιακά στοιχεία και πάγια εισοδήματα αντιμετωπίζουν άμεσο πρόβλημα επιβίωσης των οικογενειών τους. ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ...

Ο ένας είναι ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΛΑΣ, πατέρας δυο παιδιών, που επί σειρά ετών φυλακίστηκε, βασανίστηκε και διώχθηκε για την αγάπη του προς την Ελλάδα. Το ανάλγητο Νεοελληνικό κράτος δεν του συμπαραστάθηκε ποτέ και σε τίποτα. Σήμερα ζει σε απόλυτη ένδοια και λόγω των ταλαιπωριών -ψυχικών και σωματικών- που υπέστη δεν μπορεί να εργαστεί.

Ο άλλος είναι ο ΘΩΜΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ, παλιός πολιτικός πρόσφυγας από τη Βόρειο Ήπειρο και σήμερα πατέρας πέντε παιδιών ανηλίκων. Στις 21/2/2010 σταμάτησε μόνος του πολυμελή συμμορία κουκουλοφόρων αναρχικών, αποτρέποντάς τους να γκρεμίσουν το άγαλμα του Γρίβα- Διγενή στη Λάρισα.

Δέχτηκε πλήγμα μαχαιριού, κροταφικό κάταγμα και έχει δυο εγκεφαλικά αιματώματα. Όντας οικοδόμος, δεν μπορεί να εργαστεί σε χειρωνακτικές εργασίες και συνεχίζει να ζει υπό ιατρική παρακολούθηση. Οι δράστες της επίθεσης εναντίον του -ηθικοί και φυσικοί αυτουργοί της- κυκλοφορούν φυσικά ανενόχλητοι.

Καθένας απο εμάς απο το περίσσευμά του ή το υστέρημά του, ας κάνει τώρα ότι του υπαγορεύει η ΕΘΝΙΚΗ του ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, Η ΑΝΘΡΩΠΙΑ και Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ σε αυτούς και τα παιδιά τους, που μαρτυρούν δυστυχώς μαζί με τους πατεράδες τους.

Για τον Σταύρο Λάλα καταθέστε οποιοδήποτε ποσόν στο λογαριασμό ενισχύσεως 49177426498 Εθνική Τράπεζα.

Για τον Θωμά Αργύρη υπάρχει λογαριασμός της Εθνικής Τραπέζης, 397/557159-66. ή τηλεφωνήστε στο 6985608296 για οποιαδήποτε ηθική συμπαράσταση ή άλλη βοήθεια.

Η ανωτέρω έκκληση αποτελεί πρωτοβουλία ανωνύμων πατριωτών και παρακαλούμε με κάθε μέσο να διαδοθεί με επιστολές στον Τύπο και στο διαδίκτυο...

Εστάλει απο τον φίλο Ιωάννη Γιαννάκενα και την ομάδα φίλων των εκδόσεων ΠΕΛΑΣΓΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ : Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ κ ΙΕΡΕΜΙΑΣ ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΝΕΙ ΑΘΕΟ ΨΕΥΤΟΠΡΟΔΕΥΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΟΡΚΟΜΟΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Εμείς οι ιερείς και οι αρχιερείς αγωνιστήκαμε για να υπάρχει ελεύθερη πατρίδα και να κινείσαι εσύ ελεύθερος. Και λέγονται αυτά τα λόγια, χριστιανοί, εδώ στην Δημητσάνα, τον τόπο γέννησης του Πατριάρχου Γρηγορίου, που κρεμάστηκε για την πίστη και την πατρίδα; Ντροπή σε μερικούς και πάλι ντροπή τους, που βάλθηκαν να κάνουν την Ελλάδα μας άθεη. Δεν θα τους αφήσουμε. Εγώ εδώ που ήλθα εμπνέομαι από το σχοινί του Πατριάρχου Γρηγορίου και θέλω να γίνω αγωνιστής, θέλω να γίνω τρελός για την πίστη την αγία. Να ξέρετε και να μάθετε ότι εδώ στην Δημητσάνα έχετε ένα τρελό Δεσπότη, που δεν θα μείνει απαθής σε ανθρωπάκια και σε νάνους, που θέλουν να τα βάλουν με την άγια πίστη μας και να ξεριζώσουν την αγάπη μας στον Χριστό και την Παναγία, που μας άφησαν ως προίκα οι πατέρες μας. Εγώ είμαι τέκνον ήρωος αλβανικών ορέων και δεν σκοτώθηκε παλικάρι 25 ετών στα αλβανικά βουνά ο πατέρας μου, για νάρχεται αυτός ο κύριος να περιφρονεί εδώ δημόσια τον ιερό κλήρο.  


Αυτά είναι τα λόγια του δεσπότη χείμαρρου προς τον άθεο προοδευτικό που τόλμησε να ξεστομίσει ότι δεν χρειαζόταν ο κλήρος στην ορκωμοσία 
(Και να σκεφτεί κανείς ότι το κόμμα του άθεου δηλ το ΚΚΕ δεν ψήφισε τον Καλλικράτη δηλ το άρθρο που επικαλείται ο άθεος κομμουνιστής)
Για του λόγου του αληθές δείτε το βίντεο

Με τιμή 
Βασίλειος Στυλιανέσης
Αιώνια Ελληνική Πίστη

Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΠΥΡΙΑ



Βγήκε η απόφαση της αγωγής που είχε υποβάλλει στην Γκιουντέμ η δασκάλα Χαρά Νικοπούλου που υπηρετούσε στο δημοτικό του Μεγάλου Δερείου περιοχής Έβρου. Το δικαστήριο επιβάλλει ποινή αποζημίωσης 90.000 ευρώ.
Η Νικοπούλου ισχυριζόμενη πως η είδηση που δημοσιεύτηκε στον μειονοτικό τύπο πως ζήτησε από τους μαθητές της πρώτης τάξης του δημοτικού "να ζωγραφίσουν την εικόνα του Αλλάχ", είναι αβάσιμη, υπέβαλλε αγωγή ζητώντας 1 εκατομμύριο ευρώ από κάθε μία από τις εφημερίδες Γκιουντέμ, Μιλλέτ και Μπιρλίκ.
Η δίκη της Μιλλέτ εκδικάστηκε στην Ξάνθη και της Γκιουντέμ στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Κομοτηνής. Ο Ιλχάν Ταχσίν, ιδιοκτήτης της εφημερίδας στην οποία επίσης είχε υποβληθεί μήνυση, δημοσίευσε διάψευση και αργότερα ζήτησε συγγνώμη από την Χαρά Νικοπούλου.
Το Πολυμελές Πρωτοδικείο Κομοτηνής ανακοίνωσε την σχετική με την εφημερίδα Γκιουντέμ απόφαση του στις 20 Δεκεμβρίου. Η απόφαση την επόμενη μέρα κοινοποιήθηκε στην εφημερίδα Γκιουντέμ.
Το δικαστήριο, παρά το ότι η Γκιουντέμ είναι μια τοπική και εβδομαδιαία εφημερίδα, επέβαλλε την μεγάλη ποινή των 90 χιλιάδων ευρώ αποζημίωσης. Φάνηκε ότι στην απόφαση του δικαστηρίου δεν συνυπολογίστηκε η οικονομική κατάσταση της εφημερίδας και τα περιορισμένα έσοδα της.
Το δικαστήριο αποφάσισε τα 20 χιλιάδες ευρώ από την αποζημίωση να πληρωθούνε αμέσως. Ακόμα και αν η εφημερίδα εφεσιβάλλει την απόφαση τα 20 χιλιάρικα πρέπει να πληρωθούνε στην Νικοπούλου. Σε περίπτωση που δεν πληρωθεί η αποζημίωση προβλέπεται ποινή φυλάκισης 10 μηνών για τον Τζεμίλ Καμπζά. Στην απόφαση αναφέρεται πως και τα 5.400 ευρώ δικαστικά έξοδα καταδικάζεται να τα πληρώσει πάλι η εφημερίδα Γκιουντέμ.

Αυτά γράφει η καταδικασθείσα εφημερίδα Γκιουντέμ, προσπαθώντας να προκαλέσει (προφανώς) την βοήθεια του τούρκου προξένου, αλλά και αποπειρώμενη ταυτόχρονα να αυτο-ηρωποιηθεί!!!
Είπαμε, όπου σταματά η λογική, τον λόγο παίρνουν οι τουρκοτζουτζέδες παρατρεχάμενοι ανθυ-υποπρακτορίσκοι της Άγκυρας...

ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ 

ΗΤΑΝ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ!..


 Του Σωτήρη Ζαφειρακόπουλου

Απορίας άξιον είναι αυτό που προ ημερών συνέβη σε σχέσι με τον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ!.. Ο οποίος δεν πρόλαβε καλά – καλά να μιλήσει (στις 20 Δεκεμβρίου σε πρωινή εκπομπή του «Mega») για τα δεινά που επιφυλάσσουν οι Εβραιοσιωνιστές στην Ανθρωπότητα και αυτομάτως ξεσηκώθηκαν κατά πρώτον οι απανταχού Ραββίνοι και αμέσως στην συνέχεια τα απανταχού… κολητάρια τους (μεταξύ των οποίων και τα δικά «μας») εναντίον του.
Ούτε που πρόλαβε να μιλήσει ο Χριστιανός και εν μια κραυγή ξεσηκώθηκαν από τα πέρατα του κόσμου τα κάθε λογής σκαθάρια να τον πνίξουν. Από την Αμερική μέχρι την Ευρώπη, αλλαλάζοντες οι Εβραίοι και τα απανταχού δεκανίκια τους έσπευσαν να σταυρώσουν τον κ. Σεραφείμ!.. Ο οποίος δεν έκανε τίποτε άλλο – για να ακριβολογούμε – από του να πει αυτά που από αιώνων είναι παγκοίνως γνωστά.
Ναι, οι καταραμένοι ξεσηκώθηκαν αμέσως. Κι ας μη σπεύσουν να καταδικάσουν και τον γράφοντα που τους αποκαλεί «καταραμένους». Διότι είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΩΣ καταραμένοι. Εξηγούμαι…
Όποιος διαβάσει τούτες τις αράδες είτε Χριστιανός είναι, είτε άθεος, μπορεί ν’ ανοίξει μία Βίβλο και να διαβάσει τι συνέβη προ 2000  περίπου ετών, όταν οι Γραμματείς και οι Φαρισαίοι έσυραν τον Ιησού Χριστό στον Πιλάτο, προκειμένου να υπογράψει την σταύρωσι του Θεανθρώπου.
Τι είπε, λοιπόν, ο Πιλάτος αφού άκουσε τον Ιησού και τους κατηγόρους του; Είπε: «Αθώος ειμί από του αίματος του ΔΙΚΑΙΟΥ τούτου. Υμείς όψεσθε. Και αποκριθείς πας ο λαός (δηλαδή οι Εβραίοι) είπε: Το αίμα αυτού εφ’ ημάς και επί τα τέκνα ημών». Ήτοι μόνοι τους ζήτησαν την ΚΑΤΑΡΑ!.. Και, μάλιστα, όχι μόνον για τους ίδιους, αλλά και για τους απογόνους τους!!!
Βλέπετε, λοιπόν, αγαπητοί μου, κι εσείς ότι την κατάρα την πήραν μόνοι τους οι Εβραίοι. Την οποία κατάρα, βεβαίως, φέρουν και σήμερα ως μαύρη σφραγίδα στην ψυχή τους. Μόνοι τους ζήτησαν να είναι καταραμένοι αυτοί και τα τέκνα τους στους αιώνες των αιώνων.
Αυτό, δεν το γνωρίζουν οι Ραββίνοι και τα διάφορα υποπόδιά τους παγκοσμίως και εδώ; Κι αν το γνωρίζουν γιατί διαμαρτύρονται για όσα καταμαρτύρησε εναντίον των Εβραιοσιωνιστών ο Μητροπολίτης Σεραφείμ; Κατά την άποψί μου, μάλιστα, και λίγα τους είπε.
Ξέρετε, όμως, γιατί διεμαρτυρήθησαν; Απλούστατα, διότι τώρα, ειδικά τώρα, που ετοιμάζονται με τα ιδρύματά τους, τους οικονομικούς παράγοντες που ελέγχουν, τα ΧΑΡΑΓΜΑΤΑ κ.λπ., ΝΑ ΣΤΑΥΡΩΣΟΥΝ ολόκληρη την Ανθρωπότητα, κάτι φωνές σαν του Μητροπολίτη Πειραιώς, τους ανησυχούν μήπως και ξεσηκωθούν οι Λαοί – και πρώτα απ’ όλους ο δικός μας – και τους πάρει στο κυνήγι.
Διότι, κατά τα λοιπά, γνωρίζουν πολύ καλά ότι είναι καταραμένοι. Οι ίδιοι το ζήτησαν οι ίδιοι το έλαβαν. Τελεία και παύλα.

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ

ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ: ΗΤΑΝ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ!..

ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ: ΗΤΑΝ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ!..: " Του Σωτήρη Ζαφειρακόπουλου Απορίας άξιον είναι αυτό που προ ημερών συνέβη σε σχέσι με τον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ!.. Ο οποίος ..."

ΑΡΓΥΡΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΑΝΔΡΕΙΑΣ ΣΤΗ ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΘΗΝΩΝ


Η Ακαδημία Αθηνών, το κορυφαίο Πνευματικό Ίδρυμα της χώρας μας, στην πανηγυρική συνεδρία της, την Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010,παρασημοφόρησε την Φιλοπατρία και την Διαμόρφωση Θρησκευτικής και Εθνικής Συνείδησης, απονέμοντας το ΑΡΓΥΡΟΥΝ ΜΕΤΑΛΛΙΟΝ  ΑΝΔΡΕΙΑΣ στην Δασκάλα του Γένους μας, την ηρωική  Χαρά Νικοπούλου.
Με αυτή την ομολογουμένως θαρραλέα στάση της, η Ακαδημία Αθηνών, αφ’ ενός μεν καταφέρνει ένα αποφασιστικής σημασίας πλήγμα στους πάσης φύσεως ανθέλληνες και κονιορτοποιεί τα σχέδιά τους για ολοκληρωτική παράδοση της Ελλάδος στα βρώμικα χέρια των ανόμων εχθρών της, αφ’ ετέρου δε, αποστομώνει όλους εκείνους που επιτέθηκαν στη Χαρά με οποιονδήποτε τρόπο (τούρκους και υποτιθέμενους Έλληνες)  κατατάσσοντάς τους στην ίδια κατηγορία αίσχους και ντροπής.
Τη στιγμή που οι ντόπιοι συνεργάτες των εχθρών μας, ετοιμάζονται να χαρακτηρίσουν σαν Ποινικά Εγκλήματα την Αγάπη  για την Πατρίδα και το Έθνος μας και την συνειδητή Πίστη Στον Τριαδικό Θεό,  έρχεται με παρρησία η Ακαδημία Αθηνών να δείξει τον δρόμο του Χρέους και της Τιμής, αναδεικνύοντας την Δασκάλα της ψυχής, των ονείρων και της ελπίδας όλων των χειμαζομένων Ελλήνων, σε Φάρο φωτεινό και άσβεστο και σε παράδειγμα που πρέπει να μιμηθεί κάθε Ελληνόψυχος.
Η Ακαδημία Αθηνών με αυτή την ιστορική απόφασή της, κηρύσσει  με σαφήνεια και αδιαμφισβήτητη καθαρότητα ότι τα ΛΟΓΙΑ και τα ΕΡΓΑ της ΧΑΡΑΣ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ καθορίζουν πλέον τον ΑΚΡΙΒΗ ΚΑΝΟΝΑ ΠΑΔΕΙΑΣ και αποτελούν το ΛΑΜΠΡΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ για κάθε Δάσκαλο ή Δασκάλα, όλων των βαθμίδων, όπου και αν βρίσκονται.
Η Ακαδημία Αθηνών το βράδυ της 28ης Δεκεμβρίου 2010, άπλωσε τις μεγάλες και δυνατές Ελληνικές της φτερούγες και μας έδειξε ότι κάτω από αυτές εκκολάπτονται  οι ελπίδες μας για Εθνική ανασύνταξη και συσπείρωση, που θα φέρουν το ποθούμενο για όλη την Ελλάδα, έτσι όπως την περιέγραψε στην αντιφώνησή της η Δασκάλα – θρύλος προς τον Πρόεδρο της Ακαδημίας Αθηνών κ. Κωνσταντίνο Σβολόπουλο, παρουσία του Υπουργού Εσωτερικών και αναπληρωτή Προέδρου της Κυβέρνησης κ. Γιάννη Ραγκούση, που την άκουγε εμβρόντητος και ανήμπορος να αντιδράσει.    
Νικόλαος Φ. Αργυρόπουλος, 
Πρόεδρος του Συλλόγου των ΒΕΤΕΡΑΝΩΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ ΚΥΠΡΟΥ 1974. 
ΤΗΛ. 6934654321 & 2106003680. 

ΑΚΑΔΗΜΙΑ     ΑΘΗΝΩΝ
ΤΥΧΗΙ  ΑΓΑΘΗΙ
ΕΔΟΞΕ  ΤΗΙ  ΑΚΑΔΗΜΙΑΙ  ΑΘΗΝΩΝ
ΧΑΡΙΚΛΕΙΑΝ    ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΡΓΥΡΩΙ  ΜΕΤΑΛΛΙΩΙ
ΤΙΜΗΣΑΙ

ΟΤΙ ΕΝ ΤΩΙ ΣΧΟΛΕΙΩΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΕΡΕΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΒΡΟΥ
ΤΑ ΕΤΗ 2004 – 2008 ΜΕΤ’ ΕΥΨΥΧΙΑΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΣΑ
ΛΟΓΩΙ ΤΕ ΚΑΙ ΕΡΓΩΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΝΩΝ ΑΚΡΙΒΗΣ
ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΛΑΜΠΡΟΝ ΕΓΕΝΕΤΟ
ΑΝΕΙΠΕΙΝ ΔΕ ΤΑΣ ΤΙΜΑΣ ΕΝ ΤΗΙ ΠΑΝΗΓΥΡΕΙ ΜΗΝΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΟΓΔΟΗΙ ΕΠΙ ΕΙΚΑΔΙ ΕΤΟΥΣ ΔΕΚΑΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΣΧΙΛΙΟΣΤΟΥ.

       Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                            Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ
ΚΩΝ.ΣΒΟΛΟΠΟΥΛΟΣ                              ΒΑΣ.Χ.ΠΕΤΡΑΚΟΣ






ΑΚΑΔΗΜΙΑ  ΑΘΗΝΩΝ

Απόσπασμα
της εκθέσεως του Γενικού Γραμματέως
της Ακαδημίας Αθηνών κ. Βασιλείου Χ. Πετράκου
που αναγνώσθηκε κατά την πανηγυρική συνεδρία της 28ης Δεκεμβρίου 2010

…………………………………………………………………………………………..

ΤΑΞΙΣ  ΗΘΙΚΩΝ  ΚΑΙ  ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ  ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
1.      Αργυρό μετάλλιο της Ακαδημίας απονέμεται στην κυρία Χαρά Νικοπούλου,δασκάλα στο Μεγάλο Δέρειο του νομού Έβρου κατά την περίοδο 2004 – 2008 διότι παρά τις αντιξοότητες που συνάντησε κατά την εκτέλεση του έργου της, εξετέλεσε τα καθήκοντά της κατά τρόπο αντάξιο της μεγάλης αποστολής της διδάσκοντας τα παιδιά που της εμπιστεύθηκε η Πολιτεία σύμφωνα με τις αρχές της ελεύθερης σκέψης, της ανεξιθρησκείας και της αλήθειας, χωρίς να υπολογίσει αντιθέσεις που έθεταν σε κίνδυνο την ίδια.


Η  Αντιφώνησις
Η Χαρά Νικοπούλου προς τον Πρόεδρο της Ακαδημίας Αθηνών, κατά την παρασημοφόρησή της με το Αργυρούν Μετάλλιον Ανδρείας.

Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε της Ακαδημίας Αθηνών,
Εν έτει 2010, όπου η Ελληνική Κυβέρνηση αφαιρεί τον όρο Εθνικής από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και περιθωριοποιεί ως ακραίους εθνικιστές τους απλούς Έλληνες που αγαπούν το Έθνος και την Πατρίδα τους,
Ευχαριστώ θερμά την Ακαδημία Αθηνών,
που στο πρόσωπό μου παρασημοφορεί τη Φιλοπατρία και τη διαμόρφωση Θρησκευτικής, αλλά κυρίως Εθνικής συνείδησης στους μαθητές μου, η οποία για όλους τους Έλληνες περιλαμβάνει τη σκλαβωμένη Βόρειο Ήπειρο από την οποία κατάγομαι, τη Μακεδονία μας στην οποία γεννήθηκα και η ελευθερία της οποίας τελεί υπό διαπραγμάτευση, τη Θράκη και την Κύπρο που καταδυναστεύονται από τους τούρκους και τους Ελεύθερους πολιορκημένους Έλληνες που ζουν στον Άγιο Παντελεήμονα.
 Αυτό το Μετάλλιο Ανδρείας αποτελεί για μένα ηθική δέσμευση να συνεχίσω με μεγαλύτερη Πίστη τον αγώνα μου, μέχρι την τελική δικαίωση του Έθνους μας.
Το αφιερώνω στα δικά μου Πομακόπουλα της Θράκης. 


(Αίθουσα Τελετών της Ακαδημίας Αθηνών, Πανηγυρική Συνεδρία της         28ης  Δεκεμβρίου  2010).


ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ

ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ: ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΑΒ...

ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ: ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΑΒ...: "Η ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΤΩΝ 1981-1985 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑ.ΣΟ.Κ. ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ Τ..."

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΟΧΟΣ - ΠΕΜΠΤΗ 30 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010 - ΑΡ.Φ. 475


ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ... ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΓΛΕΙΩΔΗ ΔΡΟΥΤΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ. ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ

ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ "ΣΤΟΧΟ"  - ΜΕΤΑΛΕΙΟ ΑΝΔΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ! ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ "ΣΤΟΧΟ" - ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΥΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ Η ΗΡΩΪΚΗ ΔΑΣΚΑΛΑ

 ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ "ΣΤΟΧΟ"  ΔΥΟ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ "ΣΤΟΧΟΥ" ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ... - ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ ΔΥΟ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΜΑΧΗΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΜΑΧΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ Ο ΗΛΙΑΚΗΣ - ΚΑΡΦΩΝΕΙ Ο ΜΟΓΓΟΛΟΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΑΜΕ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΑΚΗ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2006 -ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.

- Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΣΑΣ - ΕΚΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ 28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

- ΜΕΤΑ ΤΟΝ "ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟ" ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΕΝΟΠΛΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ" ΤΟΥ 1821 ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΑΙΝΑ... - "ΑΓΡΙΟ ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ" ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΣΚΑΪ, ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΤΟΥ ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ!

- 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ - ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΚΛΑΒΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

- ΞΥΠΝΑΤΕ! - ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ...

- "ΝΕΑ ΙΜΙΑ" ΣΤΗΝΟΥΝ ΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ! - ΜΕ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΩΝ "ΠΡΟΣΑΡΑΞΕΩΝ"

- ΤΟΥΡΙΚΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΜΑΚΟΥΣ! - ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ... ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ;

- ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ! - ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ -ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΚΟΛΗΤΟΣ ΤΟΥ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ

- ΑΛΗΤΕΣ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ


- ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΙ Η "ΚΟΙΝΗ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ"! - Η ΡΕΠΟΥΣΗ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ...

- ΕΒΡΑΙΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ! - ΕΛΕΩ ΜΠΟΥΤΑΡΗ

- ΑΠΟ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΣΕ... ΔΙΕΛΕΥΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ!

- ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ Ο ΑΠΟΕΛ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ - ΖΗΤΑΝΕ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ!

- Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ ΚΑΘΕ ΕΣΤΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ

- ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ! - ΣΤΗΝΟΥΝ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ

 ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ¨ΣΤΟΧΟ¨ - ΕΚΤΟΣ... ΤΡΥΠΩΝ ΞΑΝΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ! - ΜΟΝΟ Ο "ΣΤΟΧΟΣ" ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ "ΣΥΝΕΔΡΙΟ" ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΤΟΞΟΥ ΣΤΟ ΞΥΝΟ ΝΕΡΟ...

- ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ: Ο ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

- ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ "ΑΠΟ ΚΟΥΝΙΑ"... - Η "ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΤΗΣ Minnie Mouse"!

- ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ - ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ!

- ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΣΙΑ ΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ

- "Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ"...- ΔΗΛΩΝΕΙ ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

------------------------------------------------------------ 

Ο "ΣΤΟΧΟΣ" ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΠΟ ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΥΠΟΥ (ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΨΙΛΙΚΑΤΖΙΔΙΚΟ) ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΜΦΑΝΕΣ ΣΗΜΕΙΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ.

ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ "ΣΤΟΧΟ" ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ
stoxos@gmail.com

www.stoxos.gr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...