Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2011

Ο "αφοπλισμός" της Εκκλησίας της Ελλάδας από την νέα τάξη πραγμάτων

Να καταθέτουν τα ταμειακά τους διαθέσιμα σε ειδικό λογαριασμό της Τράπεζας της Ελλάδας και όχι στις εμπορικές τράπεζες θα υποχρεούνται στο εξής ναοί και μητροπόλεις, γεγονός που προκαλεί την έντονη αντίδραση της Εκκλησίας της Ελλάδος. Η υποχρέωση, που ισχύει για όλα τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, απορρέει από νόμο του 1950, ωστόσο μέχρι σήμερα δεν έχει εφαρμοστεί. Από τον περασμένο Σεπτέμβριο, μετά από νεώτερη εγκύκλιο της ΤτΕ, αρχής γενομένης από την Marfin, άρχιζε να εφαρμόζεται η εν λόγω απόφαση με συνεχείς οχλήσεις προς τα 6.800 νομικά πρόσωπα της εκκλησίας.



Τελευταία και το κρατικό Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο επεσήμανε την ανάγκη να μεταφερθούν χρήματα που υπάρχουν στους λογαριασμούς τους στον ειδικό λογαριασμό που τηρείται στην Τράπεζα της Ελλάδος, μάλιστα τονίζεται ότι αν δεν το κάνει η ίδια η εκκλησία θα πρέπει να το κάνει από μόνο του το πιστωτικό ίδρυμα.
Η εξέλιξη έχει προκαλέσει έντονο προβληματισμό και δυσαρέσκεια στους ιεράρχες της Εκκλησίας , καθώς πλέον θα είναι υποχρεωμένοι να υπόκεινται η διάθεση των χρημάτων τους και οι επενδύσεις τους, στις διατάξεις του σχετικού νόμου που ισχύει για τα υπόλοιπα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, μεταξύ των οποίων και τα ασφαλιστικά ταμεία.
Στον εν λόγω νόμο ορίζεται ρητά, ότι για κάθε επένδυση κεφαλαίων, υπό οποιαδήποτε μορφή, απαιτείται η προηγούμενη εγκριτική απόφαση της Νομισματικής Επιτροπής της ΤτΕ. Στην ίδια υποχρέωση υπάγεται οποιαδήποτε ανάληψη χρημάτων από τον συγκεκριμένο λογαριασμό, μάλιστα όποιες επενδύσεις γίνονται χωρίς έγκριση της Νομισματικής Επιτροπής θα θεωρείται άκυρη. Στον νόμο του 1950 αναφέρεται επίσης, ότι είναι δυνατή επένδυση των συγκεκριμένων χρημάτων από την ίδια την ΤτΕ σε τραπεζικά προϊόντα, για την κάλυψη επενδυτικών αναγκών συγκεκριμένων κλάδων της οικονομίας.

Αντίο φίλε…

E-mail Εκτύπωση PDF
apostolos_kapsalisΟ μαχητής της Ορθοδοξίας, γνήσιος Πατριώτης και επί χρόνια διευθυντής της «Ελεύθερης Ωρας» Απόστολος Καψάλης έφυγε ξαφνικά από κοντά μας. Η κηδεία του θα γίνει την Παρασκευή  στις 3.30 το απόγευμα από τον Ιερό Ναό του Αγίου Βασιλείου, στο Νεκροταφείο Περιστερίου (περιοχή Ασπρα Χώματα, απέναντι από το Άλσος Περιστερίου).
Δημοσιεύουμε σήμερα το τελευταίο άρθρο του Απόστολού μας – το έγραψε μια μόλις ημέρα πριν τον χάσουμε από την οικογένεια της «Ε.Ω.» - που κατά ένα περίεργο παιχνίδι της μοίρας αναφέρεται στον ηρωικό μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ:
Στο πρόσωπο του Πειραιώς απειλείται η Ορθοδοξία
Ο Πειραιώς Σεραφείμ δεν είναι άνδρας με θεωρία Επισκόπου και καρδιά μυλωνά. Είναι ποιμένας με όλη τη σημασία της λέξεως. Αγωνιά για το λογικό του ποίμνιο και αγρυπνά για να το προφυλάξει από προβατόσχημους αλλά και καθαρούς λύκους για να μη το κατασπαράξουν. Γνωρίζει ότι οι ασεβείς κύκλω περιπατούσι έξωθεν της μάνδρας αναμένοντας τον νυσταγμό του ποιμένα για να εισέλθουν εντός αυτής. Αλλά ο Σεραφείμ είναι ανύστακτος και άγρυπνος. Δεν καθεύδει ουδ’ επί στιγμή.
Δεν αμύνεται, δεν κρατά παθητική στάση, αλλά επιτίθεται κατά των εχθρών της πίστεως. Δεν τρομοκρατείται, αλλά τρομοκρατεί. Έγινε ο φόβος και ο τρόμος όλων των αιρετικών και λοιπών αντιχρίστων. Δίστομος ρομφαία ο λόγος του, ξεγυμνώνει με επιχειρήματα τους ψευδολόγους κάθε μορφής. Έτσι ήτο φυσικόν ν’ αρχίσουν να πνέουν μένεα εναντίον του και να απειλούν τη ζωή του.
Είναι φυσικό να θέλουν κάτι τέτοιο. Διότι πρέπει να πατάξουν τον ποιμένα για να διασκορπισθεί το ποίμνιο. Αφύσικο θα ήταν αν τον επαινούσαν και τον κανάκευαν. Κανένας δεν πετροβολάει άκαρπο δένδρο. Οι απειλές κατά της ζωής του Σεραφείμ, δεν έχουν καμία ουσία, εάν δεν παραχωρήσει ο Κύριος. Εις μάτην εκοπίασαν οι οικοδομούντες εάν Κύριος οικοδομήσει μη και εις μάτην εφύλαξαν πόλιν εάν δεν φυλάσσει αυτή ο Κύριος.
Εδώ, όμως, δοκιμάζονται τα δικά μας αισθήματα απέναντι του ποιμενάρχη. Οφείλουμε να δείξουμε έμπρακτα την αγάπη μας και τη συμπαράστασή μας προς τον απειλούμενο γενναίο Ιεράρχη. Πρέπει να καταλάβουν οι απειλούντες ότι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν έλαβαν πνεύμα δειλίας, αλλά δυνάμεως και σωφροσύνης. Έχουν λησμονήσει, φαίνεται, ότι έχουμε νέφος περικείμενον μαρτύρων (ανδρών και γυναικών) που δεν εκάμφθησαν από απειλές, βασανιστήρια και διώξεις που δεν χωράει το μυαλό μας.
Η συμπαράσταση προς τον Πειραιώς, είναι ομολογιακή πράξη. Δεν είναι μία κίνηση αλληλεγγύης. Τους δίνουμε να καταλάβουν ότι αυτός ο τόπος των αγίων και των ηρώων συνεχίζει να παράγει λεοντόκαρδους, έστω και λίγους. Άμα μας δουν να εξεγερθούμε, θα το βάλουν στα πόδια. Είναι θρασύδειλοι και ακίνδυνοι, όπως τα χέλια του Μεσολογγίου. Άμα τους δείχνεις τα μπροστινά σου, σου δείχνουν τα πισινά τους.
Έπρεπε, από καιρό, να έχουμε βγει στους δρόμους και να προστατέψουμε τις ζωές μας και τις ζωές των παιδιών μας, αλλά, όλως παραδόξως, δεν το κάναμε. Μας παρέλυσαν με το αφιόνι του φόβου. Έστω και αργά, ας το πράξουμε, τώρα, και ας τους κυνηγήσουμε από τον Τόπο μας. Εμείς, εδώ γεννηθήκαμε, εδώ γαλουχηθήκαμε, εδώ είναι η πατρίδα μας, αυτή είναι η θρησκεία μας, αυτά τα ήθη και τις παραδόσεις έχουμε. Γι’ αυτή την πατρίδα και την πίστη χύθηκαν ποτάμια αίματος. Θα είναι βλασφημία να πάνε χαμένα και να μας κατασπαράξουν κάθε φυλής λυκόρνια, οικονομικά και πνευματικά. Και, μη ξεχνάτε, ότι στο πρόσωπο του Πειραιώς απειλείται η Ορθοδοξία.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Δ. ΚΑΨΑΛΗΣ

Ένας αμύθητος πλούτος στις κυπριακές θάλασσες

Ένας αμύθυτος πλούτος υδρογονανθράκων βρίσκεται στις θάλασσές μας. Τα νεότερα στοιχεία είναι συγκλονιστικά και μετατρέπουν το παραμύθι σε κοντινή πραγματικότητα. Η χώρα μας μπήκε στον παγκόσμιο ενεργειακό χάρτη και συζητείται σε όλα τα σημαντικά συνέδρια νέων ενεργειακών πηγών.
Τα προνομιούχα οικόπεδα
Στα θαλάσσια οικόπεδα 12, 3, 1, 4 και σε άλλα που δεν έχουν σχηματιστεί, από το φόβο των τουρκικών διεκδικήσεων, βρίσκεται απύθμενος πλούτος φυσικού αερίου και πετρελαίου. Οι πρώτες ερευνητικές γεωτρήσεις θα πραγματοποιηθούν στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο και στο οικόπεδο 12.

Σε αυτό, βάσει των σεισμογραφικών ερευνών της νορβηγικής εταιρείας Petroleum Geo Services αλλά και της Νοble Energy που πραγματοποιεί τώρα τις δικές της πιστοποιήσεις, υπάρχει γιγάντιο κοίτασμα φυσικού αερίου και πετρελαίου. Στο γειτονικό κοίτασμα Τamar, που είναι μικρότερο από το δικό μας «Κύπρος Α», οι διερευνητικές γεωτρήσεις έχουν καταδείξει κοίτασμα της τάξης των εννέα τρισεκατομμυρίων κυβικών ποδών, ποσότητα που καλύπτει όλες τις ανάγκες του γειτονικού Ισραήλ για τα επόμενα 40 χρόνια. Το Ταμάρ απέχει από το οικόπεδο 12 της Κύπρου 84 χιλιόμετρα ή 65 ναυτικά μίλια, σύμφωνα με τη μονάδα μέτρησης στη θάλασσα.
Το κοίτασμα Λεβιάθαν βρίσκεται ακόμη πιο κοντά στο οικόπεδο 12 της Κύπρου και απέχει μόλις 34 χιλιόμετρα. Εκεί, τώρα, διενεργούνται διερευνητικές γεωτρήσεις και τα αποτελέσματα είναι καταπληκτικά. «Αναβλύζει...» είναι η λέξη που χρησιμοποίησαν οι ειδικοί, όταν ενημέρωσαν τις κυπριακές Αρχές εμπιστευτικά.
Η Υπηρεσία Ενέργειας της Δημοκρατίας στο Υπουργείο Εμπορίου και Βιομηχανίας δουλεύει ακατάπαυστα και ετοιμάζει το πλαίσιο που θα κινηθεί η Κύπρος, αμέσως μόλις η Κυβέρνηση πάρει την πολιτική απόφαση και δώσει το πράσινο φως για το δεύτερο γύρο αδειοδοτήσεων. Ήδη το οικόπεδο 12, με το σίγουρο κοίτασμά του, δόθηκε στην αμερικανική εταιρεία με εβραϊκά συμφέροντα Νοble Energy και οι διαδικασίες ανόρυξης τρέχουν. Σύμφωνα με την απόρρητη ενημέρωση του Διευθυντή Ενέργειας Σόλωνα Κασίνη προς τον Υπουργό Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού Αντώνη Πασχαλίδη, σε λίγες μέρες θα συναποφασιστεί με τους Αμερικανούς πότε ακριβώς αρχίζουν οι διερευνητικές γεωτρήσεις στο κοίτασμα «Κύπρος Άλφα».
Εκτίμηση του Διευθυντή Ενέργειας, όπως παρουσιάστηκε και στην Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής, είναι ότι το πρώτο τρύπημα στο βυθό θα αρχίσει τον προσεχή Οκτώβριο. Θα απαιτηθούν πολλές γεωτρήσεις ώστε το κοίτασμα να προσδιοριστεί επακριβώς ως προς τις ποσότητες, αλλά και ως προς τη σύστασή του. Μετά από αυτό, τίποτε δεν σταματά την αμερικανική εταιρεία να αρχίσει την άντληση του μαύρου χρυσού. Τα έξοδα της ανόρυξης είναι τεράστια και φτάνουν για κάθε γεώτρηση (έστω διερευνητική) το μισό εκατομμύριο ευρώ τη μέρα. Τα τρυπάνια της Νοble Energy βρίσκονται στην περιοχή για το Λεβιάθαν και ακολούθως παίρνει σειρά το δικό μας κοίτασμα.
Αμέσως μετά την πιστοποίηση του κοιτάσματος, θα αρχίσει η άντληση και η μεταφορά του φυσικού αερίου στους χώρους αποθήκευσης. Εδώ ακριβώς, εξηγεί ο Σόλων Κασίνης, προβάλλει άμεση συμφωνία συνεκμετάλλευσης με το γειτονικό Ισραήλ. Το ίδιο το κοίτασμα «Κύπρος Α» βρίσκεται κατά 80% στο θαλάσσιο οικόπεδο 12 της Κύπρου και το άλλο κομμάτι στην ΑΟΖ Ισραήλ.
Ο ακριβής προσδιορισμός του κοιτάσματος θα δώσει και την αναλογία προμήθειας προς την παράκτια δικαιούχο χώρα.


Το κρίσιμο ερώτημα
Το κρίσιμο ερώτημα που πρέπει να απαντήσει η Κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία, είναι τι κάνει η Κύπρος σε περίπτωση εμφάνισης -πειρατικά- του τουρκικού στόλου.
Το ίδιο έγινε σε προσπάθεια της Μάλτας να προσδιορίσει δικό της κοίτασμα και οι ξένες εταιρείες αποχώρησαν όταν η Λιβύη απείλησε επέβαση με πυραυλακάτους στις εξέδρες. Η Λιβύη προσέφυγε στο Διεθνές Δικαστήριο και δικαιώθηκε ως προς το διαμοιρασμό της ΑΟΖ. Στην περίπτωση της Κύπρου υπάρχουν συμφωνίες, επικυρωμένες μάλιστα από τα εθνικά κοινοβούλια της Αιγύπτου και του Ισραήλ. Άρα πρόβλημα δεν υπάρχει και παραμένει μόνο η πειρατική δράση της Τουρκίας, που θα επικαλεστεί πιθανώς άλυτο το Κυπριακό και δικαιώματα των Τουρκοκυπρίων. Σε αυτό υπάρχει ήδη η θέση των ΗΠΑ ότι η Κύπρος είναι κυρίαρχο κράτος και έχει Κυβέρνηση διεθνώς αναγνωρισμένη. Η μη λύση του Κυπριακού είναι αποτέλεσμα της αποπνικτικής παρέμβασης της Τουρκίας επί της τουρκοκυπριακής κοινότητας, που δεν την αφήνει να λειτουργήσει σωστά και να καταλήξει σε λύση.


Η Λεβάντ λεκάνη πετρελαίων
Στην περιοχή της λεκάνης Λεβάντ, το Κέντρο Ερευνών των Ηνωμένων Πολιτειών (USGS) εκτιμά ότι υπάρχουν 122 τρισεκατομμύρια κυβικά πόδια ανακτήσιμου φυσικού αερίου και 1,7 δισεκατομμύριο βαρέλια τεχνικά ανακτήσιμου πετρελαίου. Την περιοχή μοιράζονται η Κύπρος, ο Λίβανος και η Συρία.
Μιλάμε για το οικόπεδο τρία της Κύπρου, για το οποίο υπήρξε κυβερνητική συμφωνία με το Λίβανο και δεν επικυρώθηκε από τη λιβανική Βουλή λόγω των γνωστών πολιτικών προβλημάτων της γειτονικής χώρας. Ο Λίβανος προβάλλει και προς την πλευρά του Ισραήλ κάποιες διεκδικήσεις αλλά, όπως φαίνεται και στην οριοθέτηση της ΑΟΖ με την Κύπρο, τα κοιτάσματα που αξιοποιεί το Ισραήλ βρίσκονται αποκλειστικά στη δική του θάλασσια οικονομική ζώνη.


Ο μεγαλύτερος πετρελαϊκός πλούτος
Το μεδούλι της ανεύρεσης υδρογονανθράκων βρίσκεται πολύ κοντά στις ακτές της Κύπρου, εκεί όπου βρέχουμε ακόμη τα πόδια μας, κατά την έκφραση των ειδικών. Με μια πολύ περίεργη σύμπτωση συνέργειας της θεάς τύχης και της θεάς της ομορφιάς, στη θαλάσσια ζώνη έξω από το Βασιλικό και λίγο έξω από την Πέτρα του Ρωμιού στην Πάφο υπάρχει, κάτω από το υπέδαφος του βυθού, πέλαγος πετρελαίου και φυσικού αερίου. Αυτά κι αν είναι τεράστια κοιτάσματα, για τα οποία τηρείται ακόμη σιγή ιχθύος. Οι περιοχές δεν έχουν αδειοδοτηθεί για έρευνες και η Κύπρος ζητεί εν πρώτοις να σιγουρέψει τα απομακρυσμένα της κοιτάσματα, αυτά που με θαυμάσια διπλωματική μαεστρία και εκμεταλλευόμενη το πολιτικό βάρος της Ελλάδας και της γεωγραφικής της θέσης πέτυχε να κατοχυρώσει. Το επίτευγμα είναι μέγα και τείνει, με σωστή διαχείριση, να ακυρώσει την «τουρκική εισβολή». Μπορεί να δημιουργήσει σχέσεις και συμμαχίες, που ποτέ δεν θα μπορούσε να διανοηθεί η χώρα μας.
Οι συμφωνίες για οριοθέτηση της ΑΟΖ με Αίγυπτο και Ισραήλ είναι τεράστιας εθνικής σημασίας και ανατρέπουν τα υφιστάμενα καταθλιπτικά δεδομένα στο Κυπριακό. Βάσει των συμφωνιών που υπέγραψαν οι δύο φίλες χώρες, αναγνωρίζουν την κυριαρχία της χώρας μας και τα δικαιώματά της σε κρίσιμη γεωλογική περιοχή. Αποδέχονται τη θέση της μέσης γραμμής διαχωρισμού της ΑΟΖ, ενώ θα μπορούσαν να προβληθούν άλλες διεκδικήσεις, ανάλογες της Τουρκίας στο Αιγαίο. Αυτό δεν έγινε από τις φίλες χώρες της περιοχής, που έδειξαν να σέβονται τις αρχές του διεθνούς και φυσικού δικαίου. Η μελλοντική επίσκεψη του προέδρου Χριστόφια στο Ισραήλ θα θέσει τις βάσεις για μια πιο ολοκληρωμένη συνεργασία στα θέματα αυτά.
Ο Υπουργός Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού Αντώνης Πασχαλίδης δήλωσε ενώπιον της Επιτροπής Εμπορίου της Βουλής ότι η Κυβέρνηση δεν ενεργεί με φοβικά σύνδρομα. Αντίθετα, είπε, δουλεύει μεθοδικά και έχει επιτύχει άθλο που θα τον εξαργυρώσουν οι γενιές που έρχονται. Η αλήθεια, βέβαια, είναι ότι τρεις διαδοχικές Κυβερνήσεις έθεσαν τη σφραγίδα τους σε αυτό το μέγα επίτευγμα. Η κυβέρνηση Κληρίδη, Τάσσου Παπαδόπουλου και Δημήτρη Χριστόφια.
Στο κρίσιμο ερώτημα, πότε αρχίζει ο δεύτερος γύρος αδειοδοτήσεων, απάντησε στη Βουλή ο Διευθυντής Ενέργειας: Αμέσως μετά την ισχυρή επιβεβαίωση με τις διερευνητικές γεωτρήσεις του κοιτάσματος «Κύπρος Α».
Τότε τα σεισμογραφικά δεδομένα, που προκλήθηκαν με εκρήξεις στο βυθό, με την αντανάκλαση των κυμάτων στα κοιτάσματα θα μοσχοπωληθούν σε 20 και πλέον κολοσσούς που ενδιαφέρονται να εξορύξουν τα κυπριακά πετρέλαια και το φυσικό αέριο. Γι' αυτούς που ίσως λένε ότι το περισσότερο μέρος του κοιτάσματος που βρέθηκε είναι φυσικό αέριο και όχι πετρέλαιο, η απάντηση των ειδικών είναι πως αυτό είναι μεγάλη τύχη. Το φυσικό αέριο είναι πιο ακριβό, πιο οικολογικό και θεωρείται το καύσιμο του μέλλοντος.


Σημερινή

Τουρκικό υποβρύχιο έκοβε βόλτες στην... Τζιά


E-mail Εκτύπωση PDF
Προσπάθησε να το κρύψει το ΓΕΕΘΑ ..
submarineΜια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία ήλθε στην Βουλή των Ελλήνων, με ερώτηση του βουλευτή του ΛΑΟΣ Ιωάννη Κοραντή. Πρόκειται για τις περιπέτειες ενός υποβρυχίου – που όλα δείχνουν ότι ήταν τούρκικο – στον βυθό του Αιγαίου.
Τα γεγονότα έλαβαν χώρα την Πέμπτη 13 Ιανουαρίου, όταν το υποβρύχιο εντοπίστηκε από ελικόπτερα του Πολεμικού Ναυτικού, τα οποία είχαν σηκωθεί για ασκήσεις ρουτίνας. Το υποβρύχιο όχι μόνο ήταν εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων, αλλά και δεν ήταν τηρούσε τους κανόνες αβλαβούς διέλευσης των διεθνών υδάτων, αφού ήταν κάτω από την επιφάνεια του νερού.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ιστοτόπου defencenet.gr το οποίο έφερε στην επιφάνεια το όλο περιστατικό, τα ελληνικά ελικόπτερα εγκλώβισαν το τουρκικό υποβρύχιο, το οποίο μάλιστα κινδύνευσε. Για να αποκλιμακωθεί η κατάσταση, άλλα ελληνικά ελικόπτερα που έφτασαν στην περιοχή, “έδειξαν” ουσιαστικά “τον δρόμο” στο τουρκικό υποβρύχιο για να φύγει από τα άγνωστα κι επικίνδυνα γι' αυτό νερά.
koranthsΟ κ. Κοραντής στην ερώτησή του όμως, δεν ασχολείται με το στρατιωτικό αλλά με το πολιτικό σκέλος της υπόθεσης. Και αναφέρει; “λίγες μόνον ημέρες μετά την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Ερζερούμ και τις παραβιάσεις εκ μέρους τουρκικών αεροσκαφών που σημειώθηκαν την παραμονή και την επομένη αυτής, σηματοδοτεί μία νέα κλιμάκωση της τουρκικής προκλητικότητας, σε συνδυασμό με τις επαναλαμβανόμενες «αβλαβείς διελεύσεις» τουρκικών πολεμικών σκαφών επιφανείας έξω από το Σούνιο και την Κέα.”
Μήπως τρόμαξαν τόσο πολύ από τις ... επισημάνσεις του Έλληνα πρωθυπουργού για τις εναέριες παραβιάσεις και άρχισαν τις υποβρύχιες, έτσι για να μην τους την λέμε;
 ουσία όμως της υπόθεσης δεν βρίσκεται εκεί. Βρίσκεται στο ότι, για μια ακόμη φορά, η κυβέρνηση προσπάθησε να αποκρύψει το γεγονός. Όταν πριν κάποιο καιρό, ο Ερντογάν είχε επισκεφθεί την χώρα μας, είχε ζητήσει από τους Έλληνες δημοσιογράφους να μην κάνουν ιδιαίτερο θέμα για τα όσα συμβαίνουν στο Αιγαίου, να μην λειτουργούν όπως είπε ως ... “γραφείο τύπου” του υπουργείου Εθνικής Αμύνης.
Τότε έλαβε την πρέπουσα απάντηση. Φαίνεται όμως, ότι αφού οι Έλληνες δημοσιογράφοι εξακολουθούν να κάνουν την δουλειά τους, κάποιοι λαμπροί εγκέφαλοι πίστεψαν ότι για να ... ικανοποιηθεί ο Ερντογάν, θα ήταν αρκετό το να μην δίνονται πληροφορίες από το ίδιο το υπουργείο!
Αυτό ακριβώς θέλει να επισημάνει και ο βουλευτής επικρατείας του ΛΑΟΣ ρωτώντας τον υπουργό εάν θεωρεί ότι η ενημέρωση των ελλήνων πολιτών για το συμβάν υπήρξε η πρέπουσα; Μάλιστα, κάποιοι δεν διστάζουν να πουν ότι το ΓΕΕΘΑ προσπάθησε να ... καλύψει την όλη υπόθεση, παρουσιάζοντας μια άσκηση (η οποία ήταν προγραμματισμένη για την επόμενη εβδομάδα).
πί τρεις ημέρες, αναφέρει το defencenet.gr κάποιοι προσπαθούσαν να αποσιωπήσουν το γεγονός, λέγοντας ψέμματα.
Εμείς αναρωτιόμαστε προς ποιού το συμφέρον είναι το να κρύβονται τέτοιου είδους περιστατικά; Της χώρας μας; της ειρήνης και της ασφάλειας στην περιοχή;
Ή αποκλειστικά της Τουρκίας; Εκτός εάν θέλει να συμπεριλάβει κανείς στις πιθανές απαντήσεις και το συμφέρον μιας κυβέρνησης, η οποία “επένδυσε” στην επίσκεψη του πρωθυπουργού στο Ερζερούμ και δεν θέλει να δει πόσο εύκολα γελοιοποιείται η δήθεν ξεκάθαρη ... εθνική στάση που πήρε.
ιατί τελικά αυτό πιστεύουμε ότι συμβαίνει. Οι άνθρωποι νοιάζονται λιγότερο για την ασφάλεια της χώρας, από ότι νοιάζονται για τα ... γκάλοπ, που ίσως έδειχναν κάποια κάμψη, με την σφαλιάρα αυτή – εάν έτσι είναι τα πράγματα – που δέχθηκε προσωπικά ο Έλληνας πρωθυπουργός.
Πήγε τους τα είπε και την άλλη μέρα αυτή, όχι μόνο πέταξαν πάνω από τα νησιά, αλλά έστειλαν και ένα υποβρύχιο μέχρι τις ακτές της Αττικής. Εάν έτσι έχουν τα πράγματα, το λυπηρότερο δεν είναι η ίδια η στάση της κυβέρνησης, αλλά η στάση αξιωματικών, οι οποίοι αποφασίζουν να βάλουν την καριέρα τους, πάνω από την τιμή τους και ψευδολογούν.
Του Δημήτρη Παπαγεωργίου

Επιστρέφει η δεσποτική εικόνα του Χριστού - Είχε κλαπεί από τους Τούρκους από τον κατεχόμενο ναό του Νέου Χωρίου Κυθρέας

Μεταβυζαντινή δεσποτική εικόνα του Χριστού του 18ου αιώνα, που πριν από την εισβολή κοσμούσε τον κατεχόμενο ναό του Αγίου Χαράλαμπου στο Νέο Χωριό Κυθρέας, επέστρεψε στην Εκκλησία της Κύπρου ο Άγγλος καλλιτέχνης Boy George. Σύμφωνα με την Εκκλησία της Κύπρου, ο κ. George είχε αγοράσει την εικόνα το 1985 από έμπορο έργων τέχνης στο Λονδίνο, χωρίς να γνωρίζει την πραγματική της προέλευση. Η εικόνα αναγνωρίστηκε μετά από ολλανδική τηλεοπτική εκπομπή με τον γνωστό καλλιτέχνη και στη συνέχεια η Εκκλησία του προσκόμισε μαρτυρίες ειδικών βυζαντινολόγων και του ιερέα του χωριού.

Όπως αναφέρεται, ο κ. George αποδέχθηκε να επιστρέψει την εικόνα στην Εκκλησία της Κύπρου, «με την ευχή όπως σύντομα αποκατασταθεί στο ναό του Αγίου Χαράλαμπου, απ’ όπου παράνομα αποξενώθηκε».
Προστίθεται ότι η εικόνα επιστράφηκε στον εκπρόσωπο της Εκκλησίας της Κύπρου στους Ευρωπαϊκούς Θεσμούς Επίσκοπο Νεάπολης Πορφύριο, κατά τη διάρκεια σεμνής τελετής σε αίθουσα της εκκλησίας των Αγίων Αναργύρων στο Λονδίνο.
Στον κ. George δόθηκε σύγχρονη βυζαντινή εικόνα του Χριστού, με την ευχή όπως και άλλοι ακολουθήσουν το παράδειγμά του.
Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος, σχολιάζοντας την επιστροφή της εικόνας, ανέφερε ότι ο εκπρόσωπος της Εκκλησίας της Κύπρου στους Ευρωπαϊκούς Θεσμούς Επίσκοπος Νεάπολης Πορφύριος μετέβη στο Λονδίνο, όπου και παρέλαβε την εικόνα από τον καλλιτέχνη τον οποίο και ευχαρίστησε, ο Αρχιεπίσκοπος είπε ότι «η εικόνα βρίσκεται στα γραφεία της Εκκλησίας στις Βρυξέλλες, όπου και θα παραμείνει εκεί για λίγο καιρό. Στη συνέχεια, η εικόνα θα επαναπατριστεί, όπως και οι άλλες εικόνες που ευελπιστούμε πολύ σύντομα θα τις έχουμε κοντά μας στις Βρυξέλλες και θα έρθουν στο δικό τους το χώρο».


Η πράξη του συγκινεί
Κληθείς να σχολιάσει το γεγονός, ότι ο Boy George αγόρασε και διαφύλαξε την εικόνα αυτή και στη συνέχεια την παρέδωσε στην Εκκλησία της Κύπρου, ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος ανέφερε ότι ο ίδιος προσωπικά δεν γνωρίζει τον καλλιτέχνη και πρόσθεσε πως «η πράξη του μας συγκινεί, γιατί αγόρασε την εικόνα. Βέβαια μπορεί να πει κανείς ότι παράνομα κρατούσε την εικόνα, γιατί ήταν κλεμμένη, δεν ήταν κάποιου που ήθελε να την εκποιήσει δικαιωματικά».
Πρόσθεσε πως «από τη στιγμή που έμαθε ότι η εικόνα ήταν κλεμμένη, νομίζω καλώς έπραξε και την επέστρεψε στην Εκκλησία της Κύπρου, όπου και ανήκει».
Εμείς, συνέχισε, «τον ευχαριστούμε και εάν καμιά φορά έρθει στην Κύπρο, σίγουρα θα τον φιλοξενήσουμε».
Αναφερόμενος στην επίσκεψή του στη Μόσχα, ο Αρχιεπίσκοπος είπε ότι σήμερα θα παρασημοφορηθεί για τη συμβολή του στην ενότητα των ορθοδόξων λαών και πρόσθεσε πως «το δέχομαι αυτό το παράσημο ως έκφραση της αγάπης του ρωσικού λαού προς τον κυπριακό λαό. Η αποστολή μας είναι ακριβώς να ποιούμε το θέλημα του Θεού, που θέλει την ενότητα όλου του κόσμου και όχι μόνο των ορθοδόξων, γιατί όλοι είναι παιδιά του Θεού».


Σημερινή

"Ιστορικές" αντιδράσεις διακεκριμένων πανεπιστημιακών για την κατάργηση της Ιστορίας

Επιφανείς Ιστορικοί και Πανεπιστημιακοί, μέλη της Ελληνικής Ιστορικής Εταιρείας, εξέφρασαν ανοιχτά την αντίθεσή τους προς την πρόταση να “εξοστρακιστεί” από το Λύκειο το μάθημα της Ιστορίας και να μετατραπεί σε μάθημα επιλογής στο Λύκειο θεωρητικής κατεύθυνσης, με επιστολή που απέστειλαν στο υπουργείο Παιδείας την Παρασκευή (21/01). Στην ανοιχτή επιστολή τους, τα μέλη της Εταιρείας υπογραμμίζουν, πως “το εύρος της ελληνικής ιστορίας δεν καλύπτεται από τρεις ώρες διδασκαλίας, που προβλέπονται για την Α' Λυκείου”, ώστε στη Β' και Γ' Λυκείου, να ενταχθεί μόνο ως μάθημα επιλογής.

“Η Ιστορία ταλανίζεται όχι μόνο από ανεπαρκείς μεθόδους διδασκαλίας, αλλά και από τον μηχανικό τρόπο της εξέτασης για τις εισαγωγικές εξετάσεις του πανεπιστημίου, και αυτό σε μία χώρα, όπου γεννήθηκε η ιστορική επιστήμη”, επισημαίνεται στην επιστολή.
Σύμφωνα με την Ελληνική Ιστορική Εταιρεία, η ιστορική μνήμη συντελεί στην συνειδητοποίηση της εθνικής ταυτότητας. “Θα επρόκειτο για μία καταδίκη του ελληνικού λαού, που έχει διασώσει την ιστορική του μνήμη από την αρχαιότητα ως σήμερα, να υποστεί μέσα από μία ελλειπτική και πτωχή Παιδεία τη μείωση της ιστορικής του γνώσης, με αποτέλεσμα την εξασθένιση της ιστορικής του συνείδησης”.
Οι πανεπιστημιακοί ιστορικοί υπογραμμίζουν ότι η ελληνική ιστορία δεν μπορεί να είναι ζήτημα επιλογής, καθώς "η επαρκής διδασκαλία της είναι απαραίτητη προϋπόθεση μίας Παιδείας ουσιαστικής, μίας ουμανιστικής Παιδείας και γιατί όχι μίας εθνικής - έναν όρο που διέγραψε το υπουργείο Παιδείας από την ονομασία του - εκτός εάν η Πολιτεία μας θέλει να δωρίσει ένα συλλογικό αλτσχάιμερ στον ελληνικό λαό".
Υπενθυμίζεται, πως το τελευταίο διάστημα, δημοσιεύματα που επικαλούνται πηγές από το υπουργείο Παιδείας, αναφέρουν πως, στο πλαίσιο των αλλαγών για το Νέο Λύκειο, το μάθημα της Ιστορίας εντάσσεται σε μία ομάδα μαθημάτων κάτω από την ονομασία “Αρχαιογνωσία”, ενώ η διδασκαλία της περιορίζεται στην “Αρχαία Ιστορία” και την “Ιστορία των ιδεών”, ενώ η “Ιστορία της Ευρώπης” εντάσσεται στην ομάδα των “Κοινωνικών Επιστημών”.
Η "Νεότερη Ιστορία” δεν υπάρχει στο πρόγραμμα, ενώ στην Α' Λυκείου, η Ιστορία παραμένει υποχρεωτικό μάθημα με 3 ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα.
Στα δημοσιεύματα αυτά είχε απαντήσει με ανακοίνωση η ίδια η κα Διαμαντοπούλου: “Το τελευταίο διάστημα 'ρεπορτάζ' και πρωτοσέλιδα του Τύπου, που δεν απηχούν την πραγματικότητα, πουλάνε φύλλα σε βάρος της αγωνίας των μαθητών, της εκπαιδευτικής κοινότητας και των γονέων, αναφορικά με τις αλλαγές στο Λύκειο.
Η πρόταση για το Νέο Λύκειο, για την οποία εργάζονται πολλοί και εντατικά, λαμβάνοντας υπ’ όψιν επιστημονικά και κοινωνικά κριτήρια, θα τεθεί με τον πλέον επίσημο τρόπο σε δημόσια διαβούλευση, όπως έχει επανειλημμένως ανακοινωθεί από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου στη Βουλή”, τόνιζε κατηγορηματικά.

cosmo

Πετρέλαιο από Βενεζουέλα θα παίρνει η Τουρκία

Ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας και Φυσικών Πόρων, Τανέρ Γιλντίζ, στο πλαίσιο επίσημης επίσκεψης που πραγματοποιεί στη Βενεζουέλα, είχε κύκλο διαβουλεύσεων με τον υπουργό Ενέργειας και Πετρελαίου της χώρας, Ράφαελ Ραμίρεζ Καρένο. Η συνάντηση των δύο υπουργών ήταν διάρκειας δύο ωρών. Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν ζητήματα ενεργειακής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών. Παράλληλα, οι δύο υπουργοί εντόπισαν και ένα νέο δημιουργικό πλαίσιο συνεργασίας, καθώς η Βενεζουέλα έχει ανάγκη από την κατασκευή εκατοντάδων κατοικιών.

Υπό την ανάγκη αυτή, η λατινοαμερικανική χώρα είναι διατεθειμένη να εξάγει πετρέλαιο στην Τουρκία, προκειμένου τουρκικές κατασκευαστικές εταιρίες να δραστηριοποιηθούν και να κατασκευάσουν τις κατοικίες αυτές. Μια τέτοια εξέλιξη, θα δώσει ώθηση στη συνέχιση της θετικής οικονομικής ανάπτυξης στην Τουρκία, με τον πρωταγωνιστικό ρόλο δύο αποφασιστικών τομέων της οικονομίας, με έμφαση στην εισαγωγή πετρελαίου, αλλά και στις δυνατότητες του τουρκικού κατασκευαστικού τομέα, στο εξωτερικό.




onalert

NewsIt.gr: Ανέβασαν στο ίντερνετ τη διάρρηξη που έκαναν

Αναχώρησαν από τη Βηρυτό οι ΥΠΕΞ Τουρκίας-Κατάρ

Αναχώρησαν από τη Βηρυτό οι ΥΠΕΞ Τουρκίας-Κατάρ

Τέσσερα νέα πυροσβεστικά οχήματα δώρισε η Τουρκία στους Τ/κ

Τέσσερα νέα πυροσβεστικά οχήματα δώρισε η Τουρκία στους Τ/κ

Πολύπλευρες και στρατηγικού επιπέδου οι ρωσο-τουρκικές σχέσεις λέει η Μόσχα

Πολύπλευρες και στρατηγικού επιπέδου οι ρωσο-τουρκικές σχέσεις λέει η Μόσχα

Αυτοί θα εισέβαλαν στην Ελλάδα - Φωτό από τους πρωταγωνιστές του σχεδίου "Βαριοπούλα"

Αυτοί θα εισέβαλαν στην Ελλάδα - Φωτό από τους πρωταγωνιστές του σχεδίου "Βαριοπούλα"

Ο Γέροντας Νεκτάριος μας καλεί στις επάλξεις του αγώνος για την "κάρτα του πολίτη"

Αγαπητοί μου αδελφοί ως Ορθόδοξος Κληρικός και πνευματικός χιλιάδων ψυχών,
σας προσκαλώ όλους να έλθετε στις Λαοσυνάξεις διαμαρτυρίας κατά της ηλεκτρονικής κάρτας του πολίτη και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, που η Νέα Τάξη Πραγμάτων και η Νέα Εποχή θέλει να επιβάλλει στην Ελλάδα μας.
Πρέπει να δώσουμε στο κράτος και στην πολιτεία, ν’ αντιληφθεί ότι εμείς οι χριστιανοί δεν διαμαρτυρόμαστε μόνο για επίγεια υλικά, αλλά και για ότι εμποδίζει την σωτηρία της ψυχής μας και σε ότι την οδηγεί βήμα-βήμα προς την απώλεια.

Πρέπει να δώσουμε στην πολιτεία να αντιληφθεί ότι προτιμούμε την φυλακή, την εξορία, την πείνα, την διακοπή συντάξεων ή μισθών, παρά να δεχτούμε να υποκύψουμε ή να εισέλθουμε με την δική μας θέληση στο «Κράτος του Αντιχρίστου» που οι σύγχρονες κυβερνήσεις την Νέας Εποχής κτίζουν και ετοιμάζουν.
Εμείς ανήκουμε μόνο στον Χριστό μας και στην Βασιλεία Του και σε κανέναν άλλον.
Στην Αγγλία 20.000 λαού ανέτρεψαν τα σχέδιά της κυβέρνησής τους, ομοίως στην Γερμανία και την Ρουμανία, οι οποίες απέσυραν τελικά την ηλεκτρονική κάρτα του πολίτη. Εμείς στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας πώς θα την δεχτούμε;
Γι’ αυτό η παρουσία όλων μας είναι αναγκαία και στις δυο Πανελλαδικές Συγκεντρώσεις για την ανατροπή των σχεδίων της Νέας Εποχής.


ΠΡΩΤΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
Την Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:00 μπροστά από την Βουλή των Ελλήνων, θα δώσουμε για μια φορά ακόμα την μαρτυρία μας κατά των σχεδίων της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και της κάρτας του πολίτη.
Την συγκέντρωση αυτή διοργανώνει η «Συντονιστική Επιτροπή κατά της κάρτας του πολίτη».


ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως 27 Μαρτίου 2011 και ώρα 3:00 μ.μ. στο Πεδίον του Άρεως και ακολουθεί μεγαλειώδης πορεία κλήρου – μοναχών και λαού προς την Βουλή των Ελλήνων, όπου και θα δωθεί ψήφισμα. Την συγκέντρωση αυτή διοργανώνει η «Πανελλήνια Κληρικολαϊκή Επιτροπή Αγώνος κατά της κάρτας του πολίτη».
Οι αγώνες όλων μας με την χάρη και την ευλογία του Θεού από το 1983 έως και σήμερα ανέτρεπαν τα σχέδια της εκάστοτε ελληνικής κυβερνήσεως, που προσπαθούσε με διαφόρους μεθόδους να επιβάλλει στο λαό την ηλεκτρονική ταυτότητα.
Στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας νικούν οι Άγιοί μας που πρεσβεύουν στον Κύριο της Δόξης υπέρ του Γένους μας.
Στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας νικά η Υπέρμαχος Στρατηγός, η Παναγία μας, ανατρέποντας τα σχέδια των εχθρών του Υιού της.
Στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας νικά η Εκκλησία μας και ο αρχηγός της πίστεώς μας Ιησούς Χριστός, που εξήλθε νικών και ίνα νικήσει.
Στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας μιλά και νικά ο Ουρανός όταν ο λαός μας μετανοεί και ζητά το έλεος του Τρισυποστάτου Θεού μας. Διότι σε Αυτόν και μόνον σε Αυτόν και σε κανέναν άλλον, ανήκει η Δόξα, η Τιμή, η Δύναμη, το Κράτος και η Προσκύνηση. Αυτόν τον Κύριον, Έλληνες, υμνείτε και υπερυψούτε εις πάντας τους αιώνας. Αμήν.
Σας αναμένω όλους σας στις Πανελλαδικές Συγκεντρώσεις κρατώντας στα χέρια σας ελληνικές Σημαίες που έχουν επάνω τους τον Τίμιο Σταυρό, σύμβολο θυσίας και νίκης.
Μετά πατρικών ευχών
Γέροντας Νεκτάριος Μουλατσιώτης
Τρίκορφο Φωκίδος 7/1/2011

Η μυστική διπλωματία δημιουργεί υποψίες

Η μυστική διπλωματία δημιουργεί υποψίες

Κρυφή συμφωνία για το χρέος – Μεγάλο παιχνίδι διεθνών κερδοσκόπων, με σοβαρές γεωπολιτικές διαστάσεις στήνεται αυτές τις ημέρες στα ομόλογα και τις μετοχές, με απώτερο στόχο και τα πετρέλαια

Κρυφή συμφωνία για το χρέος – Μεγάλο παιχνίδι διεθνών κερδοσκόπων, με σοβαρές γεωπολιτικές διαστάσεις στήνεται αυτές τις ημέρες στα ομόλογα και τις μετοχές, με απώτερο στόχο και τα πετρέλαια

Οι Αλήθειες να λέγονται και να δείχνονται “ οι λινάτσες “ - Ο Ελληνικός Στρατός είναι για την φύλαξη των συνόρων και την προστασία της Αξιοπρέπειας της Πατρίδας!

Κύριοι, δεν θα καταντήσετε λινάτσα σαν τα μούτρα σας τον ελληνικό στρατό...Κάποιοι πολιτικοί θεωρούν ότι ο Ελληνικός Στρατός μπορεί να αποτελέσει τον ιατρό για πάσα νόσο και μακακία. Ο Ελληνικός Στρατός καλείται να σβήσει τις φωτιές και να κάνει τον Πυροσβέστη ή…Δασο Πυροσβέστη. Τώρα μάθαμε ότι ο Ελληνικός Στρατός μπορεί να κληθεί για να καθαρίσει τα σκουπίδια της…Θεσσαλονίκης. Αύριο ποιος ξέρει; Μπορεί να τους πάρουν στα σπίτια τους για εσωτερικούς υπηρέτες. Κύριοι, ως εδώ! Ο Ελληνικός Στρατός είναι για την φύλαξη των συνόρων και την προστασία της Αξιοπρέπειας της Πατρίδας.

Σ.Ι. : Εντάξει σε θεομηνίες και άλλα ακραία έκτακτα συμβάντα (μακριά από μας ) να κληθούν να συνδράμουν την πολιτεία οι διαθέσιμες δυνάμεις του,αλλά μέχρι εκεί !
Μην τους εξευτελίζεται άλλο. Δεν έχουν την απαιτούμενη γνώση, εκπαίδευση, εμπειρία και εξοπλισμό γι΄αυτές τις εργασίες. Και πως θα ήταν δυνατό άλλωστε.
Και θέτω ευθέως τα ερωτήματα:
ΠΟΙΟΣ θα αναλάβει την ευθύνη αν καούν στρατιώτες καθότι είναι πανάσχετοι για αυτή τη δουλειά?
ΠΟΙΟΣ θα αναλάβει την ευθύνη αν κάποιος στρατιώτης τραυματιστεί κατά την συλλογή απορριμάτων ή μολυνθεί; Η συμπεριφορά αυτή, απέναντι στον Ελληνικό Στρατό, είναι απαράδεκτη. Πόσο μάλλον όταν πρόσφατα είδαν το φως της δημοσιότητας πληροφορίες για το ΠΟΥ και ΠΟΣΟ υπηρέτησαν κάποιοι πολιτικοί…

papaioannou

Οι ένοπλες δυνάμεις και το ράσο στου αγώνες του Έθνους

Ευχαριστώ για την τιμητική σας πρόσκληση να είμαι ο ομιλητής στην σημερινή επέτειό σας. «Η Η­ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ» είναι εορτή και πανήγυρις όλου του Έθνους, το όποιο σεμνύνεται για τον Στρατό όλων των Όπλων και αποτίνει φό­ρο τιμής στα εκλεκτά τέκνα του, που επωμίζονται ε­κούσια την υψηλή αποστολή να προασπίζουν την ε­δαφική ακεραιότητα της χώρας μας από οποιαδήποτε απειλή, διασώζοντας συνάμα την ελευθερία της. Μαζί δε με τα μόνιμα μέλη των Ένοπλων Δυνάμεων μας συμμετέχουν στην χαρά σας και όλοι οι Έλληνες, άν­δρες και γυναίκες, που έχουν την τιμή να έχουν φορέ­σει ή να φορούν σήμερα την τιμημένη στολή σας, εκ­πληρώνοντας το ιερό χρέος προς την Πατρίδα με την στράτευση τους.

Έσχατος πάντων συνεορτάζει μαζί σας και ο ομιλών, που αυτή την στιγμή αναπολεί την διετία της στρατιωτικής του θητείας, μία από τις ιερό­τερες και ευεργετικότερες γι' αυτόν περιόδους της ζω­ής του.
1. Δυναμογόνος πηγή του ψυχισμού και της ετοι­μότητας των Ένοπλων Δυνάμεων μας είναι η βαθύρριζη αγάπη προς την Πατρίδα, η φιλοπατρία, δεδομέ­νου, ότι η Πατρίδα είναι ο ευλογημένος χώρος πραγματώσεως κάθε άνθρωπου, άνδρα ή γυναίκας, ως πολί­τη, και τελειώσεως της ενδοϊστορικής αποστολής του. Αυτονόητη είναι για τον Έλληνα η εσωτερική-καρδιακή σύμπτωση με την φιλοπατρία του μεγάλου σοφού μας Σωκράτη, όταν έλεγε το υπέροχο εκείνο: «Μητρός τε και Πατρός και των άλλων προγόνων α­πάντων τιμιώτερον και σεμνότερον και αγιώτερον ε­στίν η Πατρίς, και εν μείζονι μοίρα και παρά θεοίς και παρ' ανθρώποις τοις νουν έχουσιν» (Κρίτων, κεφ. 12). Συνέχιζε δε με αυτό τον τρόπο μια παράδοση ελ­ληνική, που καταγράφηκε ήδη από τον Όμηρο, όταν και αυτός έλεγε: «ουδέν γλύκιον Πατρίδος» (Δεν υ­πάρχει τίποτε γλυκύτερο από την Πατρίδα). Το Έθνος μας οφείλει την ιστορική συνέχειά του στον πα­τριωτισμό του, που διαχέει όλη την χριστιανική πε­ρίοδό του, με μάρτυρα τον άγιο Γρηγόριο τον Θεολό­γο, που επαναδιατύπωσε τον σωκρατικό λόγο, γρά­φοντας στην 37η επιστολή του: «Μητέρα τιμάν των ο­σίων, μήτηρ δε άλλη μεν άλλου. Κοινή δε πάντων μήτηρ Πατρίς» (Είναι ιερό να τιμάμε την μητέρα μας, (και) ο καθένας έχει την δική του μητέρα. Αλλά κοι­νή μητέρα όλων είναι η Πατρίδα).
Η ενιαία αυτή στάση ζωής του Ελληνισμού δια­χρονικά παράγει ανά τους αιώνες την ελληνική εκδο­χή του ολοκαυτώματος, ως ολοκληρωμένης θυσίας, ό­χι παθητικά, αλλά ενεργητικά και εκούσια. Από τον Λεωνίδα μέχρι τον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο και τον Αθανάσιο Διάκο ή τον Αυξεντίου παρεμβάλλονται το Κούγκι, το Αρκάδι, η Αραπίτσα. Είναι τα δικά μας ο­λοκαυτώματα, ανυπέρβλητα πρότυπα φιλοπατρίας και αυτοθυσίας. Είναι στην φύση πια του Έλληνα να μην μπορεί ποτέ, στην αντιμετώπιση του όποιου εισβολέα, να αναρωτηθεί: «γιατί»! Και αυτό διότι με­τά το του Αισχύλου: «Ίτε παίδες Ελλήνων, ελευθερούτε Πατρίδα ελευθερούτε δε παίδας, γυναίκας, θε­ών τε πατρώων έδη, θήκας τε προγόνων νυν υπέρ πάντων αγών» (Πέρσαι, 402-405), στα ώτα των Ελλή­νων μαχητών ηχεί και ο λόγος του Χριστού μας: «μείζονα ταύτης ἀγάπην οὐδεὶς ἔχει, ἵνα τις τὴν ψυχὴν αὐτοῦ θῇ ὑπὲρ τῶν φίλων αὐτοῦ» (Ιωάν. 15, 13): («μεγαλύτερη αγάπη δεν υπάρχει από την αυτοθυσία υπέρ των φίλων του»).
2. Η ελληνική φιλοπατρία όμως συνδέεται άμεσα με την φιλελευθερία, όπως επιγραμματικά παραδόθη­κε στους αιώνες από τον Περικλή: «...εύδαιμον το ε­λεύθερον, το δ' ελεύθερον το εύψυχον κρίνοντες» («ευδαιμονία είναι η ελευθερία και ελευθερία είναι η γενναιότητα». Επιτ. Θουκυδίδου Ιστορία Β', 43). Η αρχαιοελληνική αυτή αντίληψη της ελευθερίας ανα­διατυπώνεται αδιάκοπα, στο φως της Χάρης του Τρια­δικού Θεού, μέσα στο σώμα του Ιησού Χριστού, την Εκκλησία. Ελευθερία κατά την ελληνορθόδοξη συ­νείδηση είναι η φυσική κατάσταση υπάρξεως του άν­θρωπου (το «κατά φύσιν») και πραγματώνεται ως άμε­ση κοινωνία με τον Θεό, στην καρδιά, το κέντρο της υπάρξεως. Είναι το «μένειν ἐν τῇ ἀγάπῃ του Χριστού» (Ιωάν. 15, 0). Η ενοίκηση και παρουσία της άκτιστης Χάρης του Θεού στον άνθρωπο (κοινωνία με τον Θεό-θέωση) συνιστά ελληνοχριστιανικά το γεγονός της εσωτερικής ελευθερίας, μέσα στην καρδιά, που εί­ναι και η προϋπόθεση κάθε εξωτερικής θεόνομης ε­λευθερίας.
Στην ελληνορθόδοξη παράδοση, εξ άλλου, η ελευ­θερία πραγματώνεται μέσα στο πλαίσιο του θελήμα­τος του Θεού, όχι μόνον ως προσωπική, αλλά και ως κοινωνική και εθνική ελευθερία. Εδώ ακριβώς συναν­τώνται ιστορικά Ελληνισμός και Χριστιανισμός, στην θεολογική νοηματοδότηση της ελευθερίας. Η κοινωνική και εθνική ελευθερία είναι εναρμόνιση των επί μέρους προσωπικών ελευθεριών, που εκφράζεται ως ομοψυχία, ομοκαρδία. Είναι το «ομοθυμαδόν» των Πράξεων των Αποστόλων (2, 1). Η εθνική ελευ­θερία είναι έννοια θεολογική, όχι απλά θρησκευτική. Διότι η αγιοπνευματική καρδιακή ενότητα των επί μέ­ρους προσώπων παράγει την δυνατότητα αρμονικής συνυπάρξεως και κοινής ενεργείας. «πάντα ἰσχύω ἐν τῷ ἐνδυναμοῦντί με Χριστῷ», έλεγε ο Απ. Παύλος (Φιλιπ. 4, 13). Αυτό είναι το προαπαιτούμενο και στην περίπτωση της συλλογικής-εθνικής αντιμετώπι­σης των εισβολέων. Το ΟΧΙ λ.χ. του Ιωάννου Μετα­ξά, στρατηγού και αυτού, εξέφραζε σ' όλα τα μήκη και πλάτη της γης την ενιαία βούληση του Ελληνι­κού Έθνους την στιγμή εκείνη και σ' αυτό οφείλεται το θαύμα του Στράτου μας στο Έπος του 1940/41. Έτσι νοείται ελληνορθόδοξα η ενότητα στο ένα σώμα, το Γένος ή το Έθνος, αλλά και ο αγώνας για την α­πρόσκοπτη συνέχεια του ή την αποκατάστασή του. Ελληνορθόδοξα μόνο μια μορφή ένοπλου αγώνα βρί­σκει δικαίωση, ο αμυντικός η απελευθερωτικός. Και είναι γεγονός, τεκμηριωμένο ιστορικά, ότι το Έθνος μας δεν είχε ποτέ στην ιστορία του κατακτητικούς -ιμπεριαλιστικούς πολέμους.
3. Η ελληνορθόδοξη κοινωνία διέσωσε στην δια­χρονική πορεία της αναλλοίωτα το νοήματα της φιλο­πατρίας και της φιλελευθερίας. Συστατικό δε της ου­σίας της αναφαίρετο είναι η ισόρροπη ιεράρχηση της ιστορικής Πατρίδας στην αιώνια Πατρίδα. Αυτό συν­οψίζει και κωδικοποιεί ο μεγάλος φωτιστής του δού­λου Γένους, Πατροκοσμάς ο Αιτωλός, λέγοντας: «Η πατρίδα μου η ψεύτικη, η γήινη και ματαία, είναι από του Αγίου Άρτης και από την επαρχίαν Απόκουρον... Ημείς, Χριστιανοί μου, δεν έχομεν εδώ (μόνι­μη) πατρίδα» (πρβλ. Εβρ. 13, 14). Διά τούτο και ο Θε­ός μας έβαλε τον νουν εις το επάνω μέρος, διά να στοχαζώμεθα πάντοτε την ουράνιον βασιλείαν, την αληθινήν πατρίδα μας». Αυτό εννοούσε και ο Αλέξαν­δρος Υψηλάντης, τιτλοφορώντας την επαναστατική Προκήρυξη του (1821): «Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος», αλλά και ο στρατηγός Θεόδωρος Κολοκο­τρώνης, όταν έλεγε στους μαθητές του Γυμνασίου Αθηνών στην Πνύκα: «Πρέπει να φυλάξετε την πίστη σας και να την στερεώσετε, διότι, όταν επιάσαμε τα άρματα, είπαμε πρώτα υπέρ πίστεως και έπειτα υπέρ πατρίδος».
Με αυτό το φρόνημα μέχρι σήμερα οι Ένοπλες Δυνάμεις μας μετέχουν στους εθνικούς μας αγώνες, ζώντας μέσα σε ένα συνεχές θαύμα και πραγματο­ποιώντας θαυμαστά κατορθώματα, μεγαλειώδη υπο­δείγματα προς όλους τους Λαούς της γης, που αναγ­κάσθηκαν να ομολογούν, ότι «οι ήρωες πολεμούν ως Έλληνες»! Οι ελληνορθόδοξες μάλιστα ρίζες του πα­τριωτικού μας φρονήματος οδήγησαν σε μία πραγμα­τικότητα, που μόνον η ελληνική ψυχή μπορεί να κα­τανοήσει και ερμηνεύσει. Είναι η αστασίαστη και α­διάκοπη συμμετοχή και του Ράσου στους εθνικούς μας ένοπλους αγώνες.
4. Στους χριστιανικούς πληθυσμούς του Τρίτου λεγομένου Κόσμου συνδέθηκε, τον 20ον αιώνα, ο α­γώνας εναντίον της καταθλιπτικής αποικιοκρατίας με μία επαναστατική θεολογία, που συνοψίζεται στις α­κόλουθες θέσεις: Η έλευση της βασιλείας του Θεού συμβαδίζει με την πρόοδο της κοινωνικής δικαιοσύ­νης στην Γη, εξασφαλιζόμενη με την ενεργό συμμετο­χή των Χριστιανών στα επαναστατικά και απελευθε­ρωτικά κινήματα. Η θεολογία αυτή, όπως δηλώνουν τα ονόματα της («Θεολογία της απελευθερώσεως»-Liberation's Theology, «Θεολογία της επαναστάσεως» η «Μαύρη Θεολογία» (στην Αφρική) και «Θεολογία των πτωχών»), εφευρέθηκε, για να δικαιωθεί χριστια­νικά στην Δύση η συμμετοχή και του Κλήρου στους επαναστατικούς αγώνες.
Σ' αντίθεση όμως με την Δυτική Χριστιανοσύνη, που είδε με φανερή καχυποψία τα κινήματα αυτά, κα­τηγορώντας τα ως μαρξιστικά, όλοι οι δικοί μας απε­λευθερωτικοί και αμυντικοί αγώνες, με κορυφαίο εκεί­νον του 1821, έγιναν από την πρώτη στιγμή υπόθεση της Εκκλησίας, δηλαδή του Ράσου και η συμμετοχή των Κληρικών κάθε βαθμίδος σ' αυτούς, θεωρήθηκε εξ αρχής (4ος αιώνας στο Βυζάντιο-Ρωμανία) αυτο­νόητη και αστασίαστη. Το ερώτημα είναι: Γιατί;
Στην ελληνορθόδοξη ιστορική διάρκεια ποτέ δεν παραθεωρήθηκε η θεία εντολή της θυσίας του Ποιμέ­να υπέρ των προβάτων του (Ιωαν. 10, 12-13). Ήδη δε μέ­σα στην αυτοκρατορία της Νέας Ρώμης, το «Βυζά­ντιο», όπως μας έμαθαν να το λέμε, οι Κληρικοί υπήρ­ξαν πρωταγωνιστές στον αγώνα υπέρ της πατρίδος και της ελευθερίας της και αυτό συνεχίζεται μέχρι σήμε­ρα. Πρέπει, μάλιστα, να υπογραμμισθεί το γεγονός, ό­τι το πρόβλημα για τον ελληνορθόδοξο Κλήρο δεν εί­ναι η συμμετοχή του ή μη στους εθνικούς αγώνες, άλ­λα ο υπερτονισμός συχνά και από εμάς τους Κληρι­κούς της ιστορικής διαστάσεως του Έθνους και ο κίν­δυνος μεταβολής της Ορθοδοξίας σε απλό διάκονο ενδοκοσμικών στοχοθεσιών και προτεραιοτήτων. Οπότε, αίρεται η «ισόρροπη ιεράρχηση», για την οποία μιλήσαμε προηγουμένως. Η βασική αποστολή του ορ­θοδόξου Κλήρου είναι η αποκατάσταση της ελεύθε­ρης κοινωνίας του ανθρώπου με τον Τριαδικό Θεό μέ­σα στην καρδιά του ανθρώπου, με τον αγιοπνευματικό αγώνα. Η θεραπεία της καρδιάς γίνεται με θεραπευτές και ιατρούς, σ' αυτή την διαδικασία, τους Κληρικούς. Η συμμετοχή στους εθνικούς αγώνες, ενόπλως μάλι­στα, είναι επιλογή του ιδίου του Κλήρου, που έφθασε στην θαυμαστή αυτή αυθυπέρβαση, από αγάπη προς την Πατρίδα και την ελευθερία της, κατά τον λόγο του Αποστόλου Παύλου: «ηὐχόμην γὰρ αὐτὸς ἐγὼ ἀνάθεμα εἶναι ἀπὸ τοῦ Χριστοῦ ὑπὲρ τῶν ἀδελφῶν» (θα ευχόμουν να χωριστώ εγώ από τον Χριστό για χά­ρη των αδελφών μου. Ρωμ. 9, 3).
5. Γι' αυτό στην ελληνορθοδοξία δεν απαιτήθηκε κάποια Θεολογία απελευθερώσεως η επαναστάσεως, διότι η ορθόδοξη παράδοση είναι μόνιμα φιλελεύθε­ρη και επαναστατική, ως αναστατική, δηλαδή ανα­στάσιμη. Ο Ορθόδοξος Κλήρος και στην ειρήνη και στον πόλεμο επιτελεί έργο απελευθερωτικό: Στην πε­ρίοδο της ειρήνης, ελευθερώνοντας την καρδιά των πιστών από την δουλεία των παθών, και στον πόλεμο, ελευθερώνοντας την Πατρίδα από την απειλή της υποδουλώσεώς της. Η εκκλησιαστική λατρεία αναρριπίζει συνεχώς την συνείδηση και το ιδανικό της ελευ­θερίας, σε σημείο που ο αναστάσιμος χαιρετισμός «ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ» να συνοδεύεται, στην περίοδο της μακρόσυρτης δουλείας μας, με το: «ΚΑΙ Η ΕΛ­ΛΑΣ ΑΝΕΣΤΗ!» Στη νοοτροπία του ελληνορθόδοξου ο Θεός ταυτίσθηκε με την επανάσταση, ως εθνική α­νάσταση, και η Ορθοδοξία με την ελευθερία. Έτσι, ο Κληρικός που κρατεί στο ένα χέρι το καριοφίλι και στο άλλο το άγιο Ποτήριο με την θεία Μετάληψη, ή ο μοναχός που βγάζει το ράσο για να ντυθεί την φουστανέλλα, έγιναν η συνηθέστερη εικόνα του '21, όπως ακόμη και οι Ναοί και τα Μοναστήρια μέχρι την ε­θνική αντίσταση μεταβάλλονταν σε τόπους «μυστικοσυμβουλίων» των Αγωνιστών ή σε αποθήκες πυρο­μαχικών, αλλά και σε μόνιμα καταφύγια των Αγωνι­στών μας.
6. Ο Ελληνισμός σύσσωμος δεν θα παύσει ποτέ να φυλάει Θερμοπύλες, αγωνιζόμενος για σύνορα, έ­στω και μέσα στο καταλυτικό πνεύμα της Νέας Επο­χής, που ανανοηματοδοτεί ακόμη και την έννοια της ε­θνικής άμυνας και την παραδοσιακή αντίληψη περί συνόρων. Τα σύνορα σήμερα είναι ψυχικά και όχι γεω­γραφικά, διότι στην ψυχή μας διακυβεύεται η ιστορι­κή μας ύπαρξη και η συνέχεια του πολιτισμού μας. Γι' αυτό τίποτε δεν χρειάζεται περισσότερο το Έθνος σή­μερα από το ελληνορθόδοξο φρόνημα του, ως μόνιμη πηγή ηρωισμού και αυτοθυσίας. Σ' αυτόν τον αγώνα οι Ένοπλες Δυνάμεις μας θα έχουν πάντα συναγωνιστή και συμπαραστάτη τον Κλήρο, που διασώζει και σήμε­ρα την καθαρότερη ίσως μορφή πατριωτισμού και φιλελευθερίας. Είναι δε ευχής έργο, ότι ο ν. 590/1977, ως απόρροια του Συντάγματος μας, που είναι και ο Κατα­στατικός Χάρτης της Εκκλησίας μας, με το άρθρο 2, κατοχυρώνει την συνεργασία και συναλληλία Πολι­τείας και Εκκλησίας και στον χώρο των Ένοπλων Δυ­νάμεων, με την ύπαρξη σ' αυτές «Θρησκευτικής Υπη­ρεσίας». Έκφραση αυτής της ζώσας σχέσης ας θεωρη­θεί και η τιμητική γι' αυτόν πρόσκληση ενός Ελλη­νορθόδοξου Κληρικού να σας μιλήσει απόψε.


ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ Δ. ΜΕΤΛΛΗΝΟΥ
ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ"
ΤΗΛ. 2310 212659

Και στα ελληνικά Μ113, ανταλλακτικά made in Turkey;

Τελικά δεν κυκλοφορούν μόνο τα οχήματα της Εθνοφρουράς στη Κύπρο με λάστιχα made in Turkey. Είναι πολύ πιθανό να δούμε και τα τεθωρακισμένα οχήματα Μ113 του ελληνικού στρατού, με “πέδιλα” στις ερπύστριες τα οποία θα προέρχονται από τουρκική εταιρεία! Το ΓΕΣ έχει προχωρήσει στη παραγγελία για “πέδιλα”, μέσω NATO/NAMSA. Το θέμα είναι ότι μεταξύ των εταιρειών που κλήθηκαν να συμμετάσχουν στη διαδικασία προμήθειας είναι και η τουρκική FNSS Savunma Sistemleri A.Ş Στην σελ.2 της επισυναπτόμενης πρόσκλησης της NAMSA (JDV10381-11/01/2011), διακρίνεται μεταξύ άλλων, στο σημείο Νο20 (Προμήθεια 12.000 πεδίλων Μ113) η εταιρεία (ΝΑΤΟ Code:T0720).

Όσο για τα τουρκικά λάστιχα που σύμφωνα με όσα υποστηρίζει τούρκος επιχειρηματίας πουλά στη Κύπρο για οχήματα της Εθνικής Φρουράς, αναμένονται απαντήσεις. Τι υποστηρίζει ο τούρκος ειχειρηματίας;
Ο Μουσταφά Χασάνογλου, που είναι αντιπρόσωπος των τουρκικών ελαστικών PETLAS στην Ελλάδα, μιλώντας στον τούρκο υπουργό Βιομηχανίας και Εμπορίου Νιχάτ Εργκιούν του δήλωσε ότι εξάγει ελαστικά στην Κύπρο και όπως γράφει η τουρκική εφημερίδα « έγινε φανερό ότι πολλά από τα ελαστικά της Εθνικής Φρουράς είναι τουρκικής παραγωγής.» Ο Χασάνογλου, μιλώντας στην εφημερίδα Habertürk, δήλωσε πως «εδώ και 16 χρόνια είμαι αντιπρόσωπος. Από το 2005 πουλώ ελαστικά και στη “Νότια Κύπρο».
Ο Χασάνογλου, δηλώνει ότι οι εξαγωγές γίνονται μέσω της Ελλάδας « πάνω στα λάστιχα δεν αλλάζουμε τίποτα πάνω τους γράφει το όνομα της εταιρείας μας και “Made in Turkey”». Ο ίδιος αποκαλύπτει ότι με τον Κύπριο συνεργάτη του, γνωρίστηκαν σε έκθεση στη Θεσσαλονίκη. « Στην αρχή δυσκολεύτηκε να τα πουλήσει λόγω της χώρας παραγωγής που έγραφε πάνω στα ελαστικά . Αν και εξηγούσε ότι τα έφερνε από την Ελλάδα, είχε δυσκολίες. Τώρα όμως μπήκε στην αγορά.»
Στη Κύπρο ακούει κανείς; Ή κάνουν πως δεν ακούνε;

onalert

Πολωνέζα καθαρίστρια, βγάζει τα άπλυτα των Γερμανών στην φόρα…

Συγκεκριμένα, συνέγραψε βιβλίο με τον χαρακτηριστικό τίτλο «Κάτω από τα γερμανικά κρεβάτια: Μια Καθαρίστρια τα αποκαλύπτει όλα» το οποίο, με το που κυκλοφόρησε προ ημερών στην Γερμανία, έκανε πάταγο. Έξι ώρες ήταν αρκετές προκειμένου αυτό να εκτοξευθεί στη λίστα με τα 100 πλέον ευπώλητα συγγράμματα της χώρας. Στις σελίδες του εν λόγω βιβλίου, η Τζουστίνα διηγείται ιστορίες που έχει ζήσει η ίδια, ιστορίες, μεταξύ άλλων, για δικαστές που διατηρούν καλλιέργειες ινδικής κάνναβης, για αστυνομικούς που επιδοτούν τη μαύρη εργασία και για εργοδότες που πληρώνουν με το σταγονόμετρο.

Όσο για τη βρώμα και την αταξία των γερμανικών οικιών, αυτές δεν περιγράφονται. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις, οι εργοδότες φέρονται να βάζουν στην καθαρίστρια ακόμη και παγίδες (χρήματα υποτίθεται ξεχασμένα, λεκέδες στα πιο απίστευτα σημεία) για να τεστάρουν το ήθος καθώς και τη σχολαστικότητά της.
«Όταν ζούσα στην Πολωνία, είχα την εντύπωση πως οι Γερμανοί είναι καθαροί και τακτικοί. Ωστόσο, από τότε άλλαξα γνώμη, ανακάλυψα πως αυτό είναι απλώς ένα προσωπείο που κρύβει από πίσω του πολλή βρώμα,» δηλώνει η Πολωνέζα συγγραφέας και συνεχίζει: «Ελπίζω οι εργοδότες μου να διαβάσουν το βιβλίο και να αρχίσουν να συμπεριφέρονται καλύτερα».


ΕΘΝΟΣ

ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ

MACEDONIA IS ONLY GREEK SEE WHY!

1.Macedon son of Zeus and Thias daughter of Deukalion was the founder of  Macedonia(Stef.Byzantios about "Macedonia")
2. Karanos (8ος century b.c). Founder of the first Macedonian state acording to Theopombos and Diodoros. His capital was Aiges.
   He was descendent from Timenos great grandson of Hercules King of Argos that moved from Argos and occupied the todays west Macedonian territory founding the Macedonian dynasty.   
His descendents weree Kinos and Thourimas.
   His dynasty rulled Macedonia for 72 years. According to other historians founder of the royal house of Macedonia was Perdikas also descendent from Timenos and the Argos royal family(Herodotus Η 137, Thoukidides  ΙΙ 99, V 80) or Argeadas  that also came from Argos.
   So we see that all ancient historians agree that the first Macedonians came from Argos in the 8th century b.c and descendent from Hercules, the greatest and most well kniw of all Greek heroes and that is the most logical explanation why Macedonians has leader like Philip II and Alexander the Great  .
The Argeades dynasty
  • Perdikas   (729-678 π.Χ.)       
  • Argaios A' (- 640)
  • Philip A'    (640-602)
  • Aeropos A'(602-576)
  • Alketas A' (576-547)
  • Amyntas A'(547-540)   


First historical era 
  • 498 - 359 period 
  • Alexander A' the philogreek (498-454).
  •  
  • Alketas B'  (454-448).   
  •  
  • Philip and Perdikas A' (448-436).
  •  
  • Perdikas B'(436-413).
  •  
  • Archelaos(436-413). 
  • Ten years anarchy (399-389)
  • Orestis (399-396).
  • Aeropos B' (399-396).
  • Amyntas B' junior (392-390) 
  • Pausanias (390-389).
  •  
  • End of  anarchy
  • Amyntas III (389-383)
  • Argaios B'  (383-381).
  • Amyntas III (381-369)
  • Alexander B' (369-368).
  • Euridiki (as mother of the King)- Ptolemeos Aloritis(Succesors epitrope ) (368-365).Perdikas III (365-359).


Second historical era
  • Period (359-323 b.c)
  • Philip B' (359-336).
  • Alexander the great 336-323
Third historical era 
  • Philip III Aridaios  (323-317) brother of Alexander the great.
  • Alexander IV   (323-311) with Antipatros until 319, Polisperxonta until  316, Kassandros until 311.
  • Kassandros (311-297) - son of Antipatros.Antipatros A'(297-295) SON OF Kassandros.
  • Alexander V'  (297-295) son of Kassandros.Demitrius A' the  Besieger
  • (295-287)
  • Lysimaxos (287-276)
  • Ptolemy the Thunder (276)
  • Meleagros (276)
  • Antipatros B' 276 
  • Brief anarchy-General Sosthenis
Antigonides dynasty 
  • Antigonos B' the Gonatas(276-239)
  • Demetrius B' the Good (239-229)
  • Antigonos III the Doson (229-220)
  • Philip V'(220-179)
  • Perseas (179-168). Son of Philip V', the last king of Macedonia and of the free Greece.
Greek statial excistance continued in Asia and Africa until the Romans conquered Aigypt (30 b.c), the last free Greek state and the last Greek Queen from the Macedonian house Queen Kleopatra commited suiside to avoid enslavement.ground...   




Creative Commons License


This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported License



ΠΗΓΗ: 
http://sites.google.com/site/papasimakis/genealogy

Samothrakitika.blogspot.com: ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΙΣ 5 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ...

Samothrakitika.blogspot.com: ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΙΣ 5 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ...: "Ο μεγάλος φόβος των πολιτικών είναι να μην καταλάβει ο λαός την Δύναμη του & ενωθεί όλος μαζί ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΙΣ 5 ..."

ΠΕΡΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Ερωτήσεις που (δεν) ζητούν απάντηση Έχετε δανείσει 100 ευρώ σε έναν με μισθό 100 ευρώ και 500 ευρώ σε κάποιον με μισθό 1000 ευρ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...