Και τι μας νοιάζει εμάς αν οι Τούρκοι είναι φοβητσιάρηδες…
Το ¨ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ¨ το έχουν μπροστά τους και αντιλαλεί ήδη μέσα στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ από τις ψηφίδες του ¨χιλιόχρονου Ρωμαίικου πολιτισμού¨ .
Και αν φοβούνται να τους ¨δώσουμε¨ ακόμη λίγο φόβο¨.
Δεν κατάλαβαν οι ¨μπουνταλάδες¨ ότι η Ορθόδοξη Ρωσία ¨Ανέστη¨ σαν Υπερδύναμη στρατιωτικά και οικονομικά ενώ οι νεοποχίτες την είχαν επί Γέλτσιν «εν τω μνήματι της δυστυχίας και της ανέχειας¨.

Δεν κατάλαβαν οι ¨μπουνταλάδες¨ ότι στην Κριμαία έγινε ¨Ανάσταση¨ και πλέον η Χερσόνησος της Ταυρίδας ( Κριμαία) έγινε το μπαλκόνι των Ρώσων που σεργιανίζουν ( σαρώνουν) ηλεκτρονικά όχι μόνο την Μαύρη Θάλασσα , αλλά και την Κωνσταντινούπολη και τα Στενά , αλλά και το Βόρειο Αιγαίο.
Δηλ οι Ρώσοι σαρώνουν καθημερινά κάθε εξωτερική γωνιά και πτύχωση των επιφανειών του Παγκόσμιου Πολιτισμικού και Πνευματικού Καθιδρύματος που μνημονεύει ¨ την του ΘΕΟΥ ΣΟΦΙΑ¨ .
Προς τι λοιπόν ο φόβος των ¨αγαπητών γειτόνων μας¨;
¨ International Business times: Η Αγία Σοφία θα μετατραπεί σε Τζαμί γιατί την φοβούνται οι Τούρκοι.
Κύριο θέμα των ξένων ΜΜΕ έγινε «αιφνιδιαστικά» ο μεγαλοπρεπής και περίλαμπρος ναός ολόκληρης της χριστιανοσύνης η Αγία Σοφία. Ένας ναός που υμνήθηκε όσο κανένας άλλος , και που μέσα του «περικλείει» το «μήνυμα» των ουρανών επί γης.
Αυτός ναός στον οποίο , οι Ρώσοι αγγελιοφόροι του Ιβάν του Γ’ στάθηκαν στο εσωτερικό του και αφού άκουσαν με θρησκευτική κατάνυξη την θεία λειτουργία είπαν στο Ρώσο ηγεμόνα με έκπληξη : «Δεν υπάρχουν ανθρώπινες δυνάμεις για να το εκφράσουμε ! Είμασταν σε έναν διαφορετικό κόσμο πάνω στην γη. Ο ουρανός και η γη άλλαξαν θέσεις». Αυτόν λοιπόν το ναό «έβαλαν στο μάτι» οι Τούρκοι και χαιρέκακα οι δυτικοί γράφουν για την μετατροπή του σε Τζαμί.
Σύμφωνα με την εφημερίδα International Business times «η τουρκική αντίδραση στην πρόσφατη αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων έναντι του Πάπα Φραγκίσκου, πήρε μια νέα διάσταση , καθώς κορυφαία ισλαμική φιγούρα στην πρωτεύουσα της Τουρκίας ΔΗΛΩΣΕ ότι τα σχόλια του ηγέτη του καθολικισμού θα επιταχύνουν την διαδικασία επαναλειτουργίας του ναού της Αγίας Σοφίας της Κωνσταντινούπολης ως μουσουλμανικό τέμενος. Ο Μουφτής της Άγκυρας έθεσε το ερώτημα κατά πόσον η ισλαμιστικών καταβολών τουρκική κυβέρνηση, σχεδιάζει να μετατρέψει τον πρώην βυζαντινό καθεδρικό ναό σε τζαμί, ανέφεραν και τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης.¨ http://www.pentapostagma.gr/ Σάββατο 18 Απριλίου 2015
Λίγο το χεράκι του ο Πάπας, λίγο το χεράκι της η πρόσφατη πυρκαγιά στο τζαμί της Κομοτηνής που θυμίζει επικαιροποιημένη Βαριοπούλα, λίγο το χεράκι των τοκογλύφων που απομυζούν Ελληνικό Αίμα… έδεσε το γλυκό ¨της φοβίας των Τούρκων¨ και της δήθεν επιτακτικής ανάγκης των να μετατρέψουν την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ σε τζαμί.
Ο Πάπας επισκέφτηκε πρόσφατα την Τουρκία εμφανιζόμενος ως ¨υπερασπιστής¨ δήθεν ολόκληρης της χριστιανοσύνης , ουσιαστικά για όφελος του καθολικισμού και της διαφημιζόμενης Πανθρησκείας , αρχής γενομένης από την παθογένεια του οικουμενιστικού φρονήματος που σαρώνει με τοξικούς πνευματικούς ιούς την υγεία ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ των Αγίων Πατέρων μας .
¨Σύμφωνα με ανάλυση στο pentapostagma.gr, η ορθοδοξία δεν αναμένει και δεν θέλει την βοήθεια του πάπα , ο οποίος απεργάζεται τα δικά του σχέδια . Ο διαχρονικός ρόλος του καθολικού Ποντίφικα έχει προκαλέσει μεγαλύτερη « ζημιά» συνολικά από ότι οι Τούρκοι σύμφωνα με πολλούς ιστορικούς και εμπειρογνώμονες. Από την άλλη πλευρά οι Τούρκοι ετοιμάζονταν εδώ και καιρό να « σερβίρουν» το όνειρο τους και να μετατρέψουν το πανίερο ναό της χριστιανοσύνης την Αγία Σοφία σε τζαμί.
Επίσης τα τελευταία χρόνια, Τούρκοι επιστήμονες ανακαλύπτουν μέσα και κάτω από τον Ναό « πράγματα και θαύματα». Εικόνες αγγέλων ,χερουβείμ και Σεραφείμ, ψηφιδωτά με εικόνες ανεκτίμητης αξίας , σε συνδυασμό με τους θρύλους που υπάρχουν για τον ναό αυτό .
Όλα αυτά «τρομοκρατούν » τους Μουφτήδες οι οποίοι φοβούνται μην τυχόν και τα εκατομμύρια των κρυπτοχριστιανών ξυπνήσουν και χάσουν την εξουσία τους , ειδικά με το παρόν πολιτικό σύστημα στην χώρα. Οι θρύλοι που έχουν γραφτεί για την Αγία Σοφία είναι πολλοί , και φοβίζουν ακόμα πιο πολλούς στην γειτονική Τουρκία, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.¨
Ο συνδυασμός λοιπόν στην γειτονική χώρα της ραγδαίας εξάπλωσης των Κρυπτοχριστιανών και μάλιστα προς την Ορθοδοξία, τα Χερουβείμ και τα Σεραφείμ που αποκαλύφθηκαν μεγαλοπρεπώς πρόσφατα στην Αγιά Σοφία, μαζί με το πέπλο μυστηρίου που καλύπτει το γεγονός ότι κατά τον περσινό μεγάλο σεισμό του Μάιου στο Ρήγμα της Ανατολίας κοντά στην Σαμοθράκη, αποκολλήθηκαν μικρά τμήματα της τοιχοποιίας του τρούλου στην θέση που βρίσκεται ο ΠΑΝΤΟΚΡΆΤΟΡΑΣ στην Αγία Σοφία…
Και αν όλα αυτά τα συνδυάσουμε με την ¨καυτή ανάσα¨ των Ρώσων προς τα Στενά και το Αιγαίο εξ αιτίας της μεγίστης γεωστρατηγικής σημασίας των ΚΑΙ λόγω των επίκαιρων γεωπολιτικών εξελίξεων που πρόκειται να τρέξουν μιας και μπαίνει η άνοιξη στην Ανατολική Ουκρανία … τότε είναι λογικό όπως ισχυρίζονται και τα ξένα ΜΜΕ οι Τούρκοι να έχουν παραλύσει από τον φόβο τους .
Σύμπτωση λοιπόν φέτος την Κυριακή του Παραλύτου ο μεν Παράλυτος να θεραπεύεται από τον Κύριο και την επόμενη Τετάρτη της Κυριακής αυτής δηλ την Μεσοπεντηκοστή να εορτάζει κατά το Ορθόδοξο τυπικό η Αγία Σοφία…
Και οι Τούρκοι να μην ¨θεραπεύονται¨ και να μένουν ¨παραλυμένοι από φόβο και τρόμο¨
Ας δούμε λοιπόν τι γινόταν τα Ρωμαίικα Χρόνια .
Την Τετάρτη μετά την Κυριακή του Παραλύτου πανηγυρίζει η Εκκλησία μας μία μεγάλη δεσποτική εορτή, την εορτή της Μεσοπεντηκοστής.
Στα ΡΩΜΑΙΙΚΑ χρόνια, η εορτή της Μεσοπεντηκοστής ήταν η μεγάλη εορτή της Μεγάλης Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως και συνέτρεχαν κατ’ αυτή στον μεγάλο ναό πλήθη λαού ,¨¨ δηλ στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ¨¨
Δεν έχει κανείς παρά να ανοίξει την Έκθεση της Βασιλείου Τάξεως (Κεφ. 26) του Κωνσταντίνου Πορφυρογεννήτου για να δει το επίσημο τυπικό του εορτασμού, όπως ετελείτο μέχρι την Μεσοπεντηκοστή του έτους 903 μ.Χ. στον ναό του Αγίου Μωκίου στην Κωνσταντινούπολη, μέχρι δηλαδή την ημέρα που έγινε η απόπειρα κατά της ζωής του αυτοκράτορα Λέοντα ΣΤ’ του Σοφού (11 Μαΐου 903 μ.Χ.).
Εκεί υπάρχει μία λεπτομερής περιγραφή του λαμπρού πανηγυρισμού, που καταλαμβάνει ολόκληρες σελίδες και καθορίζει με την γνωστή παράξενη βυζαντινή ορολογία, πως ο αυτοκράτωρ το πρωί της εορτής με τα επίσημα βασιλικά του ενδύματα και την συνοδεία του ξεκινούσε από το ιερό παλάτι για να μεταβεί στον ναό του αγίου Μωκίου, όπου θα ετελείτο η θεία λειτουργία.
Σε λίγο έφθανε η λιτανεία με επί κεφαλής τον πατριάρχη, και βασιλεύς και πατριάρχης εισήρχοντο επισήμως στον ναό.
Η θεία λειτουργία ετελείτο με την συνήθη στις μεγάλες εορτές βυζαντινή μεγαλοπρέπεια. Μετά από αυτήν ο αυτοκράτωρ παρέθετε πρόγευμα, στο οποίο έπαιρνε μέρος και ο πατριάρχης. Και πάλι ο βασιλεύς υπό τις επευφημίες του πλήθους «Εἰς πολλούς καί ἀγαθούς χρόνους ὁ Θεός ἀγάγει τήν βασιλείαν ὑμῶν» και με πολλούς ενδιαμέσους σταθμούς επέστρεφε στο ιερό παλάτι.
Χωρίς δηλαδή να έχη δικό της θέμα η ημέρα (εορτή) αυτή, συνδυάζει τα θέματα, του Πάσχα αφ ενός και της επιφοιτήσεως του Αγίου Πνεύματος αφ ετέρου, και «προφαίνει» την δόξαν της αναλήψεως του Κυρίου, που θα εορτασθή μετά από 15 ημέρες.
Ακριβώς δε αυτό το ΜΕΣΟΝ των δύο μεγάλων εορτών έφερνε στο νου και ένα επίθετο του Κυρίου, το «Μεσσίας». Μεσσίας στα ελληνικά μεταφράζεται Χριστός. Αλλά ηχητικά θυμίζει το ΜΕΣΟΝ.
Έτσι και στα τροπάρια και στο συναξάριο της ημέρας, η παρετυμολογία αυτή γίνεται αφορμή να παρουσιασθή ο Χριστός σαν Μεσσίας – μεσίτης Θεού και ανθρώπων, «μεσίτης και διαλλάκτης ημών και του αιωνίου αυτού Πατρός»
«Δια ταύτην την αιτίαν την παρούσαν εορτήν εορτάζοντες και Μεσοπεντηκοστήν ονομάζοντες, τον Μεσσίαν τε ανυμνούμεν Χριστόν», σημειώνει ο Νικηφόρος Ξανθόπουλος στο συναξάριο. Σ αυτό βοήθησε και η ευαγγελική περικοπή, που εξελέγη για την ημέρα αυτή (Ιω. 7, 14-30). Μεσούσης της εορτής του Ιουδαϊκού Πάσχα, ο Χριστός ανεβαίνει στο ιερό και διδάσκει. Η διδασκαλία Του προκαλεί τον θαυμασμό, αλλά και ζωηρά αντιδικία μεταξύ αυτού και του λαού και των διδασκάλων.
Εκείνος που διδάσκει στον ναό, στο μέσον των διδασκάλων του Ιουδαϊκού λαού, στο μέσον της εορτής, είναι ο Μεσσίας, ο Χριστός, ο Λόγος του Θεού.
Αυτός που αποδοκιμάζεται από τους δήθεν σοφούς του λαού Του, είναι Η ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΟΦΙΑ .
ΠΗΓΗ Ορθόδοξος Συναξαριστής
Ας ανοίξουμε τα μάτια της ψυχής και να δούμε τι γίνεται σήμερα.
Εορτάζει η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ την στιγμή που ο ΧΡΙΣΤΟΣ βρίσκεται ακόμη και σήμερα εν τω ΜΕΣΩ των ¨διδασκάλων της Παγκοσμιοποίησης¨ οι οποίοι με την σειρά τους επιδαψιλεύουν τα συγκλονιστικά γεγονότα των ημερών μας.
Όμως ¨Ιησούς Χριστός εχθές και σήμερον ,αυτός και εις τους αιώνες¨.
Και η Ρωμιοσύνη έρχεται από το χθες περνάει από το ζοφώδες σήμερον και πάει η ίδια και απαράλλακτη προς ελπιδοφόρο μέλλον.
Οι Τούρκοι φοβούνται γιατί …¨έχουν τα κόλλυβα στο ζωνάρι τους¨ ( ΟΣΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ)
Εμείς χαιρόμαστε σαν τις Μυροφόρες και της Ευαγγελίστριες της ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ γιατί στα μνημόσυνα που θα τελούνται στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ θα τρώμε τα κόλλυβα των απ αιώνων προγόνων μας Ρωμιών.
Κωνσταντίνος Βαρδάκας