ΜΙα ανατροπή που μπορεί να σημαίνει πολλά πραγματοποιείται τις τελευταίες ώρες στο μέτωπο των αποκρατικοποιήσεων. Σύμφωνα με πληροφορίες ένα από τα projects, που εθεωρείτο σχεδόν σίγουρο ότι θα προχωρήσει προς υλοποίηση, φαίνεται να κινδυνεύει με «πάγωμα».  Ο λόγος αφορά στην πώληση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας στην κοινοπραξία της γερμανικής εταιρίας Fraport και του ελληνικού ομίλου εταιριών Κοπελούζος, που πλειοδότησε στο σχετικό διαγωνισμό.
Μολονότι επισήμως δεν επιβεβαιώνεται τίποτα, πληροφορίες της Voria.gr αναφέρουν ότι ενδεχομένως η ελληνική πλευρά να επιχειρήσει να βάλει την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης αποκρατικοποίησης στο συνολικό πακέτο των ανταλλαγμάτων που θα δώσει στη γερμανική, προκειμένου να κλείσει η συμφωνία που με τόσο κόπο και θυσίες αναζητά η Αθήνα, φτάνοντας στο σημείο να «θυσιάζει» ακόμα και τον κ. Γ. Βαρουφάκη. Δεν αποκλείεται μάλιστα, αυτό το πακέτο να εμπλουτισθεί και με άλλα, ανάλογα, projects που κυνηγούν στην Ελλάδα, αυτή τη στιγμή, γερμανικές εταιρίες.
Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση θα επιχειρήσει να αυξήσει την πίεση της προς το Βερολίνο, αν και δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι αυτό το «όπλο» μπορεί να αποδειχθεί εξόχως αποτελεσματικό. Γιατί, ειδικά σε ό,τι αφορά στο projects των αεροδρομίων, πληροφορίες θέλουν την πλευρά της Fraport να κάνει δεύτερες σκέψεις για το αν και κατά πόσο τελικώς είναι συμφέρουσα μια τέτοια επένδυση στην Ελλάδα, αυτή τη στιγμή. Οπότε…