Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2016

Γεώργιος Παπασημάκης: Μάλιστα. Έγινα και Ρομα τώρα.

Δυστυχώς κάποιοι, ενοχλημένοι προφανώς από την Εθνική μου δράση όλα αυτά τα χρόνια και παρολες τις αντιξοότητες που όλοι μας αντιμετωπιζουμε συνεχίζουν μια τακτική λασπολογίας εναντίον μου.

Στα πλαίσια αυτά και χρησιμοποιοντας την τακτική "ρίξε λάσπη κάτι θα μείνει" μου αποδίδουν διαδικτυακά και πάντοτε ανωνύμως χαρακτηρισμούς και ταμπελες στους οποιους δεν χρειάζεται καν να απαντήσω αφού όσοι απο εσάς με παρακολουθείτε είτε διαδικτυακά, είτε διαβάζετε τα βιβλία μου η τις τηλεοπτικες μου εκπομπες και ομιλίες γνωρίζετε καλώς και το χαρακτήρα και τη δράση μου.

Προσφάτως και σε άρθρο μου το οποίο συνέγραψα με αφορμή την τραγική δολοφονία της Βρετανίδας βουλευτού Τζο Κοξ, πέραν των θετικών η επικοδομητικως κριτικών σχολίων, κάποιος "ανώνυμος" με εμφάνισε και ως ... Ρομα !!!! Δείτε το κείμενο και τα σχόλια:



Μάλιστα. Έγινα και Ρομα τώρα. Μέχρι τώρα από φασίστας, ναζί, μασόνος, Εβραίος τώρα έγινα και Ρομα. Οσο και αν κάποιοι επιθυμούν διακαώς τη φίμωση μου ΕΙΜΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΛΛΗΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΟΜΙΛΩ, ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΤΤΩ ΕΘΝΙΚΑ, ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

Ο στόχος της αρθρογραφίας μου, είναι η παρουσίαση θεμάτων που θεωρώ ότι προάγουν την ενημέρωση και ευαισθητοποιηση τοσο των συνελληνων όσο και των Ευρωπαίων και άλλων εταίρων μας τα Εθνικά και Κοινωνικά θέματα που απασχολουν τον Ελληνισμό αλλά και ευρύτερα την ανθρωπότητα καθώς και την προώθηση της ενημέρωσης για τα τεκταινόμενα και την επιστημονική γνώση.

Ως πάγια δε τακτική έχω να μην απαντώ σε ύβρεις αλλά να συμμετέχω σε συζητήσεις επιπέδου με επιχειρήματα και ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΟ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΑΝΩΝΥΜΩΣ.



Ευχαριστώ θερμώς όσους διάβασαν το παραπάνω κείμενο αλλά και την αρθρογραφία μου γενικότερα καθώς και για τα θετικά η και αρνητικά με βάση το κριτικό πνεύμα σχόλιά σας.


Γεώργιος Παπασημάκης

Ακολουθει το κείμενο μου και τα υβριστικά σχόλια εδώ:


http://www.ksipnistere.com/2016/06/brexit_42.html
Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...