Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2016

Πώς να φτιάξεις τη διάθεσή σου σε 2 λεπτά!























Γρήγορα τεχνάσματα...

 
...για να «ανεβάσετε»τη διάθεση σας και να νιώσετε ευτυχία σε 2 λεπτά...

Οι ειδικοί λένε ότι δε θα βρείτε την αληθινή χαρά σε ένα υψηλό μισθό ή σε ένα μαγικό προϊόν εξαφάνισης ρυτίδων. Σύμφωνα με την ερευνήτρια Sonja Lyubomirsky, PhD, του Πανεπιστημίου Ριβερσάιντ της Καλιφόρνιας, οι συνθήκες της ζωή μας διαμορφώνουν μόλις το 10% της ευτυχίας μας. Το 50% εξαρτάται από τη γενετική μας προδιάθεση & "θέση", που είναι κάτι σαν το βάρος(σώματος), στο οποίο πάντα επιστρέφουμε. Και περίπου το 40% της ευτυχίας μας επηρεάζεται από αυτό που κάνουμε επί τούτου για να κάνουμε τους εαυτούς μας πιο ευτυχισμένους. Κι υπάρχουν μικρά πράγματα που μπορούν να φτιάξουν τη διάθεσή μας, μικρά κόλπα “στιγμιαίας ανύψωσης” μας. Προσθέστε μερικά από αυτά στο οπλοστάσιό σας και χρησιμοποιήστε τα κάθε φορά που θέλετε μια “ένεση” ευτυχίας: την επόμενη φορά που θα πρέπει να αλλάξετε τη διάθεσή σας μετά από μια κολασμένη μέρα στη δουλειά, να “φωτίσετε” ένα μελαγχολικό απόγευμα ή απλά να “ανεβάσετε” τον εαυτό σας. Καταφύγετε σε μία από αυτές τις δοκιμασμένες μας συμβουλές και θα φτιάξει αμέσως η διάθεσή σας.
1. Ξεφυλλίστε παλιές φωτογραφίες- του παιδιού σας όταν ήταν μωρό ή από περασμένες διακοπές- καθώς σύμφωνα με ερευνητές του Ανοιχτού Πανεπιστημίου της Μεγ.Βρετανίας μπορούν να σας φτιάξουν αμέσως την διάθεση.

2. Βάλτε στην διατροφή σας καρύδια ή σολομό (πλούσια σε Ω3) που σύμφωνα με ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ βοηθάνε στο να είμαστε λιγότερο επιρρεπείς σε κατάθλιψη.

3. Εισπνεύσετε ένα χαλαρωτικό άρωμα που σύμφωνα με Αυστριακή έρευνα αρώματα σαν του πορτοκαλιού και της λεβάντας μπορούν να μας κάνουν πιο χαλαρούς, ήρεμους & θετικούς.

4. Με το που ξυπνάτε ανοίξτε τα παντζούρια να μπει φως. Έρευνα του Πανεπιστημίου του Τορόντο έδειξε ότι όσοι εκτίθενται καθημερινά στο πρωινό φως έχουν καλύτερη διάθεση μέσα στη μέρα. Φάτε το πρωινό σας με δημητριακά ολικής αλέσεως Fitness (http://www.nestle.gr/brands/cereals/fitness), δίπλα στο πιο φωτεινό σας παράθυρο.

5. Περπατήσετε το τετράγωνο της γειτονιάς σας. Έρευνες του Πανεπιστημίου του Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια, επισημαίνουν ότι το φως κι η άσκηση μπορούν να μας κρατήσουν σε εγρήγορση, πιο παραγωγικούς και πιο χαρούμενους.

6. Απομακρύνετε την ακαταστασία (χαρτιά, λογαριασμούς κλπ.) από το γραφείο, την κουζίνα και τους χώρους που περνάτε τον περισσότερο σας χρόνο, καθώς μπορεί να σας δημιουργήσει άγχος, θυμίζοντας όλα αυτά που έχετε να κάνετε.

7. Σκεφτείτε γρήγορα. Βάλτε τις σκέψεις σας σε αγώνα ταχύτητας καθώς σύμφωνα με ψυχολόγους του Πανεπιστημίου του Πρίνστον, μπορεί να διώξει την μελαγχολία στο λεπτό. Ίσως γιατί απελευθερώνονται χημικά που μας κάνουν να νιώθουμε καλά.

8. Γελάστε με την καρδιά σας. Σύμφωνα με ερευνητές του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ, το γέλιο παράγει μια χημική ένωση που ανεβάζει άμεσα την διάθεση, μειώνει τον πόνο, το άγχος και ενισχύει τις άμυνες του οργανισμού.

9. Αφήστε το shopping therapy. Πριν πάρετε την πιστωτική και ξεκινήσετε για το κοντινότερο εμπορικό για να νιώσετε καλύτερα, σκεφτείτε μήπως είναι καλύτερα να απολαύσετε ένα δείπνο ή ένα θέατρο με την οικογένεια ή τους φίλους σας. Έρευνα του Empire State College έδειξε ότι οι εμπειρίες μπορούν να μας κάνουν πιο ευτυχισμένους από ότι τα υλικά αγαθά.

10. Φορέστε το ευτυχισμένο σας πρόσωπο. Και μόνο που χαμογελάτε και δείχνετε ευτυχισμένη θα σας κάνει να νιώσετε όντως πιο χαρούμενη. Οι έρευνες δείχνουν ότι η μυϊκή αλλαγή στο πρόσωπό σας μπορεί να ανεβάσει την διάθεση (σαν καλή στάση) αλλά επιπλέον όλοι γύρω σας θα είναι πιο θετικοί και ανοιχτοί απέναντί σας.

11. Αποκοπείτε από όλα! Ησυχία, ξεκούραση, ηρεμία και απομόνωση μπορούν επίσης να σας φέρουν χαρά. Δώστε στο εαυτό σας χρόνο για ένα διάλειμμα μέσα σε μια χαοτική μέρα. Κλείστε τα μάτια και ξεχάστε τα όλα. Αφήστε το μυαλό σας να “φύγει” μακριά. «Kάντε ένα kit-kat» (http://www.nestle.gr/brands/chocolate/kitkat). Θα γλυκάνει απολαυστικά το διάλειμμά σας.

12. Κουβεντιάσετε με ένα χαρούμενο γείτονα. Οι έρευνες δείχνουν ότι η κοινωνικοποίηση με ένα ευχάριστο γείτονα, αυξάνουν την πιθανότητα να νιώσετε κι εσείς το ίδιο. Είναι 42% πιθανότερο αν μάλιστα γειτονεύετε με φίλους και βρίσκεστε συχνά.

13. Κόψτε λαχανικά & μαγειρέψτε. Οι ειδικοί λένε ότι μετά από μια αγχωτική μέρα μπορεί να σας χαλαρώσει και να διώξει όλα τα αρνητικά συναισθήματα. Φτιάξτε μια ωραία σούπα Maggi ή κοτόπουλο με «Αγαπημένη Συνταγή Maggi» (http://www.nestle.gr/brands/cooking/maggimixes) που θα συνοδεύσετε με Maggi Πουρέ (http://www.nestle.gr/brands/cooking/maggipuree).

14. Κάντε μια καλή πράξη. Γίνετε Εθελοντής Αιμοδότης, Δωρητής Οργάνων, συνδρομητής σε μια Οικολογική Οργάνωση ή απλά χαρίστε τα παλιά σας ρούχα και παιχνίδια των παιδιών σε ένα Κοινωφελές Ίδρυμα. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι η προσφορά, αυξάνει την ενσυναίσθηση -η συναισθηματική ταύτιση με ένα άλλο άτομο- που μας κάνει να εκτιμάμε όσα έχουμε στη ζωή μας και συνεπώς να νιώθουμε πιο ευτυχείς.
Πολύτιμες συμβουλές από τo www.manamia.gr
http://www.boro.gr/76088/pws-na-ftiakseis-th-diathesh-soy-se-2-lepta
Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...