Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2017

ΣΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ - ΒΑΔΙΣΗ - ΑΝΑΠΝΟΗ

ΣΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ - ΒΑΔΙΣΗ – ΑΝΑΠΝΟΗ 

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ  
Είναι πολύ σημαντικό αφού τηρούμε αυτές τις τρεις αρχές, να γυμναζόμαστε σε τέσσερις κατευθύνσεις:
Α. ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΥΡΟΥΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΣΕΩΝ
Β. ΜΥΙΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ
Γ. ΑΝΤΟΧΗ
Δ. ΚΑΛΗ ΑΙΜΑΤΩΣΗ
ΕΠΙΣΗΣ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ! Κάνουμε πάντα θετικές σκέψεις  για τον εαυτό μας και για τους άλλους  και θυμόμαστε ότι μια καλή ψυχολογία μπορεί να μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε τις πιο δύσκολες καταστάσεις ενώ μια κακή ψυχολογία μπορεί να μας κάνει να αποτύχουμε στα εύκολα!
ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ! Η ανεξέλεγκτη σκέψη μας εμποδίζει να δούμε καθαρά την αλήθεια, διότι έχουμε ταυτόχρονα πολλά αντικείμενα να σκεφτούμε και το μυαλό μας μοιράζεται σε πολλά κομμάτια με αποτέλεσμα να μπερδεύεται και να καθίσταται αναποτελεσματικό. Τα συναισθήματα όταν μας κυριεύουν παύει να λειτουργεί σωστά η λογική. Άρα πρέπει να προσπαθούμε να επικεντρώνουμε σε ένα αντικείμενο κάθε φορά και χωρίς συναισθήματα, με οδηγό τη λογική και οριοθέτη την ηθική!  
Σ Ω Σ Τ Η  Σ Τ Α Σ Η Πρέπει να διατηρούμε τη σωστή στάση, όταν περπατάμε, όταν καθόμαστε, όταν στεκόμαστε όρθιοι αλλά και όταν κοιμόμαστε, παρόλο που το τελευταίο είναι δύσκολο αρχικά, στο τέλος το σώμα συνηθίζει  και σιγά σιγά κοιμόμαστε  με τον νέο, σωστό τρόπο. Όταν περπατάμε καλό είναι να έχουμε ίσιο το σώμα, χαλαρούς τους μύες, να μην καταβάλουμε ιδιαίτερη προσπάθεια και να μην πιέζουμε τον εαυτό μας διότι πρόκειται στην ουσία περί ελεγχόμενης πτώσης άρα το μόνο που χρειάζεται είναι απλά έλεγχος και λιγότερη προσπάθεια. Ας αφήσουμε το σώμα μας να ρέει σαν το νερό... 
Όταν στεκόμαστε πρέπει να φροντίζουμε να μοιράζουμε το βάρος και στα δυο πόδια, να μην στηριζόμαστε περισσότερο στο ένα και όταν θέλουμε να φτάσουμε σε κάποιο αντικείμενο καλό είναι να πηγαίνουμε κοντά του με βήμα και όχι τείνοντας απλά το χέρι μας, διότι έτσι κακοποιούμε την σπονδυλική στήλη μας. Όταν καθόμαστε καλό είναι να ακουμπά η μέση μας στο κάθισμα και όχι το ανώτερο τμήμα της πλάτης διότι το τόξο που δημιουργεί η σπονδυλική στήλη βλάπτει τη μέση αλλά και χαλά τη σωστή στάση μας αφού προοδευτικά δημιουργεί ΚΥΦΩΣΗ κοινώς καμπούρα με όλα τα επακόλουθα.
 Η καλύτερη στάση για τον ύπνο, θεωρώ ότι είναι η πλάγια με αρκετά λυγισμένα τα γόνατα και τα ισχία όχι όμως σε υπερβολικό βαθμό. Ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα δυο γόνατα βοηθά επίσης πολύ, και πρέπει να θυμόμαστε ότι το μαξιλάρι του κεφαλιού, πρέπει να στηρίζει επαρκώς το λαιμό (ΑΜΣΣ) και όχι μόνο το κεφάλι. 
Β Α Δ Ι Σ Η Αποτελεί απόλυτη πεποίθηση μου το γεγονός ότι η βάδιση είναι η ανώτερη γυμναστική που μπορεί να κάνει το ανθρώπινο σώμα, είναι απόλυτα αναγκαία για την διατήρηση της ίδιας της ζωής, και βοηθά αποτελεσματικά στην καλή λειτουργία του πεπτικού, του κυκλοφορικού, του αναπνευστικού και του μυοσκελετικού συστήματος αλλά και ολοκλήρου του οργανισμού. Ενώ λοιπόν η Β Α Δ Ι Σ Η προσφέρει όλα αυτά τα καλά στον άνθρωπο, μπορεί να γίνει και τροχοπέδη εάν δεν γίνεται σωστά, για αυτό λοιπόν πρέπει να φροντίζουμε όχι μόνο να περπατάμε, αλλά να περπατάμε σωστά.
Σ Ω Σ Τ Η Β Α Δ Ι Σ Η  λοιπόν. Πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη τους εξής κανόνες:
Α. Δεν σκύβουμε εμπρός ούτε στο πλάι όταν βαδίζουμε
Β. Δεν καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια. Η βάδιση είναι ελεγχόμενη πτώση, έλεγχο χρειάζεται και όχι προσπάθεια.
Γ. Διατηρούμε το σώμα χαλαρό και ειδικά τα χεριά, τα οποία συμμετέχουν στην κίνηση.
Δ. Αναπνέουμε βαθιά και ήρεμα καθώς βαδίζουμε.
Ε. Προσπαθούμε να βαδίζουμε σε ανοικτό χώρο και όχι μόνο μέσα στο σπίτι. Είναι πολύ σημαντικό.
ΣΤ. Καλό είναι και ανάλογα με την κατάσταση της υγείας του ανθρώπου αλλά και τη φυσική του κατάσταση να αυξάνεται βαθμιαία ο χρόνος από 15 λεπτά έως 1 ώρα η και περισσότερο.
Ζ. Πάντοτε πρέπει να παρακολουθούμε την υγεία μας κάνοντας συχνά εξετάσεις και να ρωτάμε το γιατρό μας για οποιαδήποτε μορφή άσκησης.  

ΑΝΑΠΝΟΗ

SHIN KOKYO SANADEN (τρεις ασκήσεις αναπνοών καθισμένος στο πάτωμα )
1.Ich Καθόμαστε με την πλάτη σε ευθεία, ρίχνουμε το κεφάλι προς τα πίσω και εισπνέουμε βαθιά γεμίζοντας με αέρα την κοιλιά μας. Κρατάμε τον αέρα για 2 δεύτερα και εκπνέουμε κατεβάζοντας το κεφάλι μας προς τα κάτω.
2.Ni Καθόμαστε με την πλάτη σε ευθεία, ρίχνουμε το κεφάλι στο πλάι δεξιά ανοίγοντας το δεξί χέρι και προσπαθούμε να γεμίσουμε αέρα την δεξιά πλευρά μας. Κρατάμε τον αέρα για 2 δεύτερα, φέρνουμε το κεφάλι εμπρός κλείνοντας το χέρι και εκπνέουμε. Επαναλαμβάνουμε το ίδιο και στην αριστερή πλευρά.
3.San Καθόμαστε στο πάτωμα με τα πόδια τεντωμένα εμπρός μας, φέρνουμε το σώμα προς τα πίσω εισπνέοντας, κρατάμε τον αέρα για 2 δεύτερα και εκπνέουμε κάνοντας επίκυψη επάνω στα τεντωμένα πόδια μας. 

                                             ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΣΗΜΑΚΗΣ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ-ΚΙΝΗΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ
ηλ. διεύθυνση: papasimakis@yahoo.gr τηλ: 6946249547

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...